Okii.. Här kommer ett litet försök till svensk översättning av Leeroys vers på "La Preuve Par Trois" Jag är inte väldigt bra på franska och har säkert gjort massa fler. Någon expert får gärna rätta mig.. Men i alla fall försökt.."Så du är galen och dessutom är du ful precis som de som inte äter skorpor, döda dom kort sagt begrav dom och trampa på dom rasism på alla sätt, det är dessa begränsade människor som inte gillar Rachid Dom leker fascister men tro mig till slut visar det sig att de gillar jordnötsolja Jag slår vad om att det var likadant på semestern, på vintern, och på sommaren samma sätt Du ropar jämt och ständigt på läraren för att klaga på Kamel Nu uppskattar du Khaled men när någon slår dig så skriker du på hjälp Jag är ledsen men jag tror inte att du tycker att Aïcha är ful Man känner sig svimfärdig när du öppnar munnen för där finns bara galla och skit Kan du slänga dig nerför en klippa för jag mår illa av att ha dig här Det är så lätt, så lätt du kan inte få både smöret, kassörskan*, hennes goda humör och dessutom att hon ska hjälpa dig med ett stort leende!" *beurette som jag översatte som kassörskan betyder tydligen både någon som säljer och är ett annat ord på arabisk tjej. Många grejer här blir ju helt konstiga på svenska..
Wala bok wala bok.. som o dem talk..