I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

share your memories, hur ni börja lyssna på rap osv :)

Utländsk Hiphop - Allmänt

   
Rappare

2007-08-13 02:55

share your memories, hur ni börja lyssna på rap osv :)

satt och lyssna på hand on the pump med cypress hill och fick fan minnen om när jag var liten... underbart asså, ville bara skriva lite här och se ifall några andra hade något liknande att dela med sig:)

undrar hur ni började lyssna på hiphopen (eller börja och börja, hoppas ni förstår vad jag menar)

själv var det brorsan fan

tycker att hiphopen har sjunkit helt, den nya generationen skrämmer mig asså ;S allvarligt :(((

allvarligt? alltså när jag var liten ouf... brukade alltid smyga in hos brorsan då han chillade me boysen o lyssna på tung musik endast.. Beastie Boys, House of Pain, NWA, Bone Thugs, Cypress Hill osv East, West, Midwest... ALLT! haha sen när brorsan och hans 'crew' gick ut brukade jag o miniligan smyga in i hans rum o lyssna hahaha fuck asså

;( önskar jag kunde vara runt 18-20 på den tiden ;(. tyvärr så gillar jag Rock idag.. trött på alla skuttande apor @ MTV

håller mig till rock, Iron Maiden & Metallica idag... samma gäller brorsan så synd... saknar tiderna då jag såg brorsan i Khaki brallor med converse och en fet hoodie med stor loga där det står "SOUTHSIDE" med old english text på...  

vet inte hur jag ska förklara för er på whoa asså...

det var fan brorsan som fick in mig i hiphopen jag gillade han så mycket att jag satt uppe o titta ut från fönstret och vänta på att han skulle komma hem efter midnatt... som på film...

aja nu ska jag fan ta o slagga är helt slut pang i huvudet som en madafakka!

hoppas ni har några minnen att dela med er, skrev lite krångligt men ah... är helt avslagen

off 2 bed

Tutilooooo