I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-08-10 20:41

Ice Water..

Bara undrar om det e någon annan än jag som väntar på Ice Waters album?

- Aiint a damn thing changed, bitch.. Protect ya neck....

2007-08-10 21:09
japp! du kan ju nöja dig med videon så länge...
Icewater feat. Inspectah Deck - Animal
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2007-08-10 21:47
Det lät ju inte som nåt speciellt. Första snubben i videon hade inget flow alls, temat är så played out så att man nästan spyr när man hör rader om hur stora fäljar folk har på sina bilar nu för tiden och videon såg precis ut som alla andra videos bara att den är svart vit...
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Rappare

2007-08-10 22:09
Jag kommer ihåg en tid när Wu-Tang hängde med talangfullt folk. Those were the days!
Officially not impressed.

2007-08-11 00:17
Var fan e Inspectah Deck då??? Nä, d e tur att inte resten av Wu-grabbarna inte hamnat så här snett. Om 8 Diagrams låter så här så skjuter jag skallen av mig... Ps. Rappen va ju ändå helt ok för o va ny gangsta rap lixom (då jämför jag med 50 cent o grabbarna).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-11 00:24
Vad rätt sugen tills jag såg Animal-videon igår eller typ i förrgår... Inte vad jag förväntat mig.
Men får se... Lär väl checka ändå.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-08-11 00:28
nää, frågan är väl om skiten ens är värd att ladda ner... jag kan ju säga att inköp redan nu är uteslutet. hörde dom här ice water snubbarna första gången för 4 år sedan och ogillade dom då och ogillar dom fortfarande.
Keep CD alive

2007-08-11 00:31
Vad har Ice Water med 8 diagrams? Ice Water är ett sidoprojekt...

Tycker att beatet är skönt!

2007-08-11 00:34
Just det!
Vet inte om det är för att jag skum-lyssnat bara eller om han låter annorlunda, men jag undrar också var Deck är... ?
Inte tittat noga heller, men minns inte att jag såg honom heller.

Nu blev jag ännu mer förvirrad när jag tänker efter.
"Raekwon presents" i videon/på låten med bara?
För jag märkte inte honom heller...

2007-08-11 00:38
Inspectah Deck är inte med. Ice Water är Raekwons sidoprojekt... Som t.ex Ghostface's "Theodore Unit" eller som Rae's förra projekt "american cream team".

2007-08-11 00:39
dirtyfist - Eftersom en Wu-tang kille presenterar nåt som låter så illa så blir man ju lite orolig. Jag menade att om klanen skulle köra på ett sånt beat så skulle jag inte må bra...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-11 00:42
Ser inget fel på det där beatet. Inte dåligt beat, inte bra beat...

Wu-Tang Killabeez är "familj" för wu... Hur många rappare som helst är med i det. Du kan vara rätt så lugn om att inte det kommer låta så här på 8 Diagrams...

2007-08-11 00:44
Dem kan låta hur som helst när det är ifrån wu-tang killabeez, behöver inte låta som wu..

2007-08-11 00:53
dirtyfist P3
Jag vet vilka Ice Water är, men det står "(Feat. Inspectah Deck)".

2007-08-11 01:08
Antagligen slarvfel.

2007-08-11 01:21
Jo, men sist jag kollade så va Reakwon med i Wu-tang Clan. Och jag tycker det e tråkigt om d e som du säger. Kommer ihåg när jag var liten o Wu-tang (inklusive familjen, klanen o hela tjocka släkten) va ALLT för mig. Då var d ingenting som lät sådär även fast d inte var självase Wu-Tang Clan som stod för det. Kommer ihåg Killarmy, Wu-Syndicate, Killah Priest, Suns of Man osv. Även fast dom inte höll samma standard som kärnan så kunde man ju i alla fall förvänta sig en viss klass o en viss (wu) känsla. D här inklusive Theodore Unit e ju helt fel bara. Låter som vilken medioker NY (med keffa dirty-south inspirerade beats) hip hop som helst.

2007-08-11 01:53
Jag säger inte att Raekwon inte är med i wu... Det är här ett sidoprojekt bara...

Och jag förstår vad du menar, det var skillnad förr..

"Dirty-south inspirerade beats" nämn någon låt som har ett sådant beat?

2007-08-11 02:14
asså jag gillade inte animal rap men ni behöver inte dömma på en låt..
- Aiint a damn thing changed, bitch.. Protect ya neck....

2007-08-11 12:10
den här låten!!!