Skivor ni hypar mer än andra!
Så här på kvällskvisten kan det vara lite tråkigt om man inte har något att göra. Jag sitter därför och tänker på skivor jag hypar mer än mina kompisar (och er kanske). STillmatic - NAS Y2K - Screwball Chainletters - Supastition The Living Soul - 3582 Man får ju även skriva saker som folk tycker är FÖR bra som typThe Listening - Little Brother Soul Survivor - Pete Rock (No offense SS11) Gwaan list! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
Märkte nu att skivorna jag listade är rätt hypade ändå men ni förstår min tanke. Den är god. PZ
Young D Boys - Straight Game. Iofs ganska hypad av de som känner till den, men de är ganska få.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Wordsworth - Mirror Music A Tribe Called Quest - Beats, Rhymes and Life Cali Agents - How the West Was One One Be Lo - S.O.N.O.G.R.A.M.
PS. Your cunt is in the sink
Hezekiah - Hurry up & Wait Ohmega Watts - The find bam bam bam, för tjockt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
chamillionaire - ultimate victory
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Eyedea & Abilities - E&A Hi-C - Skanless King Gordy - The Entity Hmm... Det var visst svårt.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Maestro Fresh Wes - Naaah, Dis Kid Can't Be From Canada?!! LP
..
Wu-Syndicate - The Album
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
Konsertbesökare
2007-07-31 12:21
Lupe Fiasco - Food & Liquor
Lil wayne - The carter II King Gordy - The entity Twiztid - The green book Z-trip - Shifting Gears ICP - Great milenko Beastie Boys - Hello Nasty
Omae wa jowai
Straight Outta Cashville - Young Buck Searching For Jerry Garcia - Proof
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Athletic Mic League - (som grupp)All City - Metropolis GoldDe La Soul - Art Official Intelligence (framfor allt Bionix)Kankick - Traditional Heritage (totalt underhypad producent/rappare) ang. The Listening och Soul Survivor sa tycker ja verkligen inte dom e overhypade. 2 masterverk, 2 sjalvklara favoriter
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
skivor som jag ofta talar väldigt gott om, som jag inte hör andra snacka om: beatnuts - street level akinyele - vagina diner heather b - takin mine jamal - last chance, no breaks skivor som andra hypar för mycket: jeru the damaja - sun rises in the east group home - livin proof nas - it was written ghostface - fishscale
immortal tech - rev vol 2
Cage- movies for the blind och hellz winter Brother Ali-shadows on the sun Detta är skivor som jag tycker är the shit. Och komemr inte vinna några cool poäng nu men i alla fall. Nas-Illmatic visst den är bra, klassisk och lätt med på top tio listor....men folk behandlar den lite väl bra ibland.
Legion=sötast
Clipse - Hell hath no fury Åtminstone mer än folk på det här forumet verkar göra. CNN - War report 50 Cent - Get Rich or die tryin' & Power of the dollar Jim Jones - Hustlers p.o.m.e :) Dipset - Diplomatic Immunity 1 Outkast - ATLiens (Hur ofta ser man någon på whoa nämna den på sin top 10?)
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Yun_DI P17 hell hath no fury e en fet platta faktiskt o nej man hör inte mycket om den på whoa
Omae wa jowai
MED - Push comes to shove.. En av mina absoluta favoriter..
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Brand Nubian - The Foundation Sällan talas det om den. PZ
Foundation har ja nog inte sett namnas, men den e svinfet. daremot snackar SSII alltid om att Fire In The Hole e underskattad, men den kanns som en kall fjart jamfort med foregangaren.. (no offense SSII hehe)
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
jag hypar också Y2K som fan. Annars så hypar jag ju alltid allt som Pharoahe/organized konfusion gjort som fan i stort sett hela tiden, säkerligen i mina drömmar också.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Ready To Die och Life After Death av Biggie E 1999 Eternal av Bone Thugs N Harmony Yeah Baby och Capital Punishment av Big Pun 40 Dayz & 40 Nightz av Xzibit Sen en drös med andra skivor som jag inte orkar skriva. Förövrigt håller jag med om Yun DI i Clipse och "ATLien" frågan. Fast nu när jag tänker efter, så ser jag typ aldrig Clipse nämnas på Whoa.
At the gates of Eternity...
Legion P23 Hellz Winter har väl ändå fått bra med uppmärksamhet? Folk (både kompisar och "journalister") som jag vet som egentligen inte gillar Cage eller Def Jux heller har hyllat den som en utav 2005 års starkaste album. Vilket jag håller med om. DEN bästa 2005 enligt mig. Shadows On The Sun likaså. Kanske inte nu längre, men är ju 4 år sen, då hamnar plattor i den sitsen. Men när den kom var den ju rätt bra uppskattad vad jag minns. Också en jävligt bra platta. Jag slänger in Raekwons Lex Diamond Story som underskattad. Riktigt tight! Men folk är för fast på OB4CL... Typ.
BC99 P24 Ready To Die underskattad?
Eccan : Bland mina vänner/vänskapskrets så är den underskattad. Och tråden handlade väl om det? Skivor som man själv hypar bland sina vänner?
At the gates of Eternity...
.."och er" = whoa?
Jungle Brothers - Raw deluxe Athletic Mic League - Sweats and Kicks samt Jungle Gym Jungle
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
celph title i allmänhet tycker mina poolare e ass tråkig men jag gillar han skarpt. sen gillade jag kingdom come mycket oxså men den värkar alla oxså tycka e skit.
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
phatsniper: diggar också kingdom come hårt.. riktigt bra skiva, fattar inte varför folk hatar på den??
Keep CD alive
Royce da 59-independentsday AZ-awol Supastition-chain letters Dessa skivor må va hypade gansska mycket men det skadar inte att hypa lite till!! Finns ju sedan en hel massa till självklart, men men...
Sitt inte och trolla!!
Scienz Of Life - The Blaxploatition Sessions skriver under för den med, mycket bra album! Fler borde få upp ögonen för Scienz. ett av de få album som inte har en enda halvbra låt ens. Brother Ali-shadows on the sun ännu ett album som många inte tillräckligt lyssnat på. ett göörbra album, som de flesta Ali-fans håller som hans bästa. Personligen tycker jag Undisputed Truth är bättre (bäst tom, iaf hittills i år!)
Scarface - The Fix Underskattad på Whoa åtminstone.
Borde hypas mer: Big Daddy Kane - Looks Like A Job For Naughty By Nature - Poverty's Paradise Nice & Smooth - Ain't A Damn Thing Changed Kool G Rap - Live & Let Die Group Home - Livin' Proof O.C. - Word..Life Edo G - My Own Worst Enemy Showbiz & AG - Runaway Slave Black Moon - Enta Da Stage Mos Def - We Are Hip Hop Me You Everybody Cormega - The Realness Masta Ace - Disposable Arts Mobb Deep - Hell On Earth M.O.P. - To The Death Tragedy Khadafi - Still Reportin'Borde hypas mindre: Biggie - Life After Death (För många svaga spår) Jay-Z - The Black Album (Ojämn produktion)
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
J Dilla - Donuts. Stones Throw artister överhuvudtaget är ganska fåräknade bland mina polares favorit artister.
Keep crushin'!
J Dilla är överskattad.
Producent
2007-07-31 23:09
oooh nej d e han inte. musikaliskt geni. kanske överhypad av vissa i samband me sin bortgång men inte överskattad
Nas - The Lost Tapes (grymt jämn skiva, med sköna beats och Nas lägger det precis som han ska)Common - BE (ser det som hans bästa skiva efter "Like water.." gillar kanyes beats(givetvis Dillas 2 också) och Common visar att han är en av världens bästa rappare, "it´s your world"!!!!)Reflection Eternal - Train of Thought (bästa skivan som gjorts hittills det här milleniumet, Talib är kungen)Rhymefest - Blue Collar (fattar verkligen inte varför den inte hypats mer, skön, allsidig rappare, soundtrack för min sommar 06)Ludacriss - Red light District (Också en jämn skiva och Luda håller sig på en lagom gangsterpimp osv nivå) smaken är som baken iofs!
Men lika glad är jag för det!
glömde Outkast - Stankonia , grym skiva
snoop dogg - paid that cost to be da boss common - be
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta
Juelz Santana - From Me To U
hustlamade bugz senaste och nya rich the factor cd och dvd
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Brotha Lynch Hung - Season Of Da Siccness
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift. That's why it is called the present. <br> <br> -Unknown
Alltså, har jag helt tappat hiphopen, för jag fattar fan inte vad ni skriver för nått? Vilka är dessa personer? PZ
san quinn and messy marv - explosive mode 2
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
Big L - The big picture Big pun - capital punishment mos def - black on both sides pharcyde - Bizarre Ride II the Pharcyde AZ - Doe or die
Shabazz The Disciple - The Book Of Shabazz Nine - Cloud 9 Blahzay Blahzay - Blah, Blah, Blah
Motherfuckers make me miss Hammer, for real..
Konsertbesökare
2007-08-02 13:01
En till jag hypar som ingen annnan: Joe Budden- Joe Budden
Producent
2007-08-02 16:28
Shabazz The Disciple-The Book Of Shabazz, Nas-Nastradamus, Nas-The Lost Tapes, Jay-Z-In My Lifetime vol. 2, Tragedy Khadafi-Against All Odds, Sherlock-Made To Meassure, Mobb Deep-Hell On Earth, Infamous Mobb-Special Edition
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Sherlock ärväl ändå en skiva som alla tycker om. Kanske dock inte bland dina vänner... PZ