I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hottest MCs in the game

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2007-07-30 22:36

Hottest MCs in the game

1. Lil Wayne
2. T.I.
3. The Game
4. Andre 3000
5. Kanye West
6. Young Jeezy
7. Jay-Z
8. 50 Cent
9. Common
10. Jim Jones

Såhär ser MTV-personernas lista ut och här kan du se dem diskutera det: http://www.dailymotion.com/yardie4life/video/x2nk9h_mtv-news-hottest-mcs-roundtable_music

Det svåra är att man inte riktigt vet definitionen på 'Hot'. Men för mig kan man definiera Lil Wayne som mest hot i gejmet. Precis som dom säger i filmen, hans swagger och hans mångsidighet, och dessutom hans enorma popularitet och allt snack om honom, både positivt och negativt.

Förra sommaren hade jag definitivt satt T.I. som etta, för då han släppt ett mycket bra album, i år har han bara släppt ett bra... Game vetefan vad han gör så högt upp på listan alltså...
Och f.ö. tycker jag att man kan peta ner Jeezy och Jim Jones. Jeezy, okej han har sålt bra, men just nu är han inte så het. Och Jim Jones gillar jag visserligen men rockstar-grejen är inte lika skoj längre... och dessutom är det dåligt med låtar från snubben.

Aja. Papoose och Soulja Boy borde verkligen vara med på listan. Papooster pga att han är bra, och Soulja Boy för att han är het just nu... Upcoming osv...


(LET THE HATING BEGIN)
Btw så kan nu ju lista er egen lista, och tänk på att det är HOTTEST som gäller, inte bäst.

"People are always like; 'Why you never smile in pictures?
Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this."
- Papoose