Vinnie kan skriva det mesta för att få det att rimma. Blev lite besviken där med.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Erkänn. HAHAHHAHA PAZ SUXX! xD
''From the womb to the tomb, premsume the unpredictable // Gun salute life, rapidly, that's the ritual'' //
hatar denna för han lägger de helt sämst "I'm the definition of toxic Anyone who ever got close to me got sick" / vinnie paz
Yo,i got a slight problem
Flärp. Cooking crack? Om du inte fattar raden så se på Menace To Society, den har en fin scen som sammanfattar kökssysslorna langare är tvungna att ta itu med.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
iml du gå hem och fundera på den alltså, den Eminem Linen är grym.
I be around, just out of sight
han uppfattade tråden fel..
"så jag går till affären me pistolen i näven, å jag viftar me den som jag vore militären" Gick nått sånt, galet dåligt i alla fall. På "blatte skånska". Utav "Sveriges mest om talade underground rappare"... Bark
Den skönaste iallafall e Havocs: Me, I let that heady flow, meet me at the tele' hoe You don't do the tele', oh, fuck it bitch you gotta go HAAHha ,
NIggaz bleed
"I cant rap no more, I just murded the alphabet" Eminem haha va fan? den är ju bra? knappast att eminem lagt nått som skulle platsa på den listan...
Brusewitz X0: Hela låten handlar ju om när de växte upp, så därför har det ett sammanhang... F.ö. är dom raderna bra ju, inte ens värda att nämna här.
Haha jag har märkt en sak... många här får vissa rader att verka dumma för att dom har för lite iq för att fatta dem själva -.- (syftar inte på brusewitz eftersom han frågade om vad han menade)
"Yayo bring the condoms, I'm in room 203" -50 Cent hehe
asiwouldsay AHB AHB
OPEN YO ASS UP LIKE THE MALL AT TEN // THEN CLOSE YOUR ASS DOWN LIKE THE MALL AT NINE yeah! young jeezy
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
juste, buc fifty har en klasiker också: i got a mustasch like hitler but yo, fuck that nigga
den där med if you think you da bomb, then I'm hiroshima. kan det inte va typ "blow me" spräng mig liksom fast det blir ju en annan mening på engelska
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
"if you think you da bomb, then I'm hiroshima" är ni seriösa med att inte förstå den? ena snubben är en vanlig bomb och den andra är hiroshimabomben. inte särskillt svårt att koppla.
nå jåå jo fast om du tänker såhär..om du är bomben (en bomb) så är jag hiroshima (en japansk stad, som blev bombad) så låter det lite roligt.. men ja man fattar vad han vill komma fram till..
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Klassiska blooper-rader:"38 revolve, like the sun around the earth" Jay-Z har tydligen en Geocentrisk världsbild."First family will gradually, lift that ass up like gravity" Namn:Lil Fame Ämne: Fysik: Betyg: IG"That red dot on ur head is not cuz ur Arabian, watch what u say to him" För helvete, Redman..."I drink Hennessy straight, with tomato juice" Nore, har du försökt blanda Hennessy med tomatjuice nån gång? Ser det rent ut? Fast vad förväntar man sig av en snubbe som lagt följande rader. "See the President is like me, he smoke weed too / dont really like to f*ck, he just get head too / stick a broom in ya butt, tell ya go head boo"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
" but i put gum in my ass cause i like to pop shit" hahaha, sååå kass! av black sheep
"wake up in the morning and I'm yearning for food/ mmm yeah I'm that type of dude" Afu-Ra 'Equality'
SALTA DEM
Jag kickar er som en badboll, vad som an hander, total koll
I be around, just out of sight
"Glöm det mother fucker , det här är ett Rusiak-beat " - Mange Schmidt ft. Ken - Gömma Mig
http://myspace.com/BoodaBlezzin
I woke up from that coma 2001 about the same time Dre dropped 2001 Vafan vet han inte att 2001 släpptes 1999? :S
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Va fan, Chaplyn...hahahaha
Varför man kallar Wayne Carter den bästa rapparen vid liv: Got my vans on but these marc Jacobs And I'm so high I thought I saw spaceships Homeboy got a mind, that a map wouldn't find Homeboy got a 9, that a cop wouldn't find Scary movie be screaming when I rhyme I'ma 'King' you can ask 'Stephen' if I'm lying We lightin' all rappers in the kitchen, I'm a chemist And when I was five my favorite movie was The Gremlinsand I just signed a chick named Nikki Menage and me, I'm still spittin like a retard
På tal om Lil Wayne och gremlins.. Self-made G, and them bitches know the business. Relying on rap, but in the kitchen I'm a chemist, And when I was 5, my favorite movie was the Gremlins Aint got shit to do with this, but I just thought that I should mention Lil Wayne - Sky's the limit
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
And when I was 5, my favorite movie was the Gremlins Aint got shit to do with this, but I just thought that I should mention nog d fetaste ja hört hahahaha,nemen kan se bilden framför mej lil wayne tvär hög i studion:D
Rapsodisk: Bra att du skrev rätt där, mina citat var från olika låtar, men dom flöt ihop.
Öh, ni vet att det här är en tråd för sämsta textraderna?
Beat the odds like an abusive freak show owner
Jaa, här platsar inte Lil Wayne ;) He's too smart.
Aggro "signed a chick named Nikki Menage
and me, I'm still spittin like a retard"
Den var ju råtung? :s Palla lägga såna rader i denna tråd.
Rå-tung och rå-tung...så värst bra är den väl inte? Av alla grejer Weezey lagt, så låter den faktiskt rätt off i jämförelse.
BTW, Lloyd Banks är rolig ibland...You should thank the Lord if the ray gon' getcha Cause the sawed-off'll microwave a nigga like, Adolf Hitler