Det är han inte alls.
Lord forgive me for my sins. And I will forgive you for yours.
All cred till Sai, men att hacka på Ak är bara dumt. Han är värd den respekt han inte fått. Men jag måste säga att HAttee inte behöver säga något mer nu! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
Jag fattar inte heller hur Ak kom in i tråden? Han är sjukt underskattad dock.
Fet låt jävligt intressant o höra hur plattan blir. Själv tycker jag att saigon inte haft dom bästa beatsen förut vilket gjort att jag skitit i att lyssna på mycket han har gjort. Men det här verkar lovande.
Haha, Ak! PZ
Visst, vi har väl alla pumpat våran näve till Akrobatiks Say Yes Say Word på något jam, eller diggat hans grymma freestyles på hultsfred eller på lydmar. Har även hängt med Akrobatik på hultan och han är en grymt trevlig snubbe, dock förstår jag inte jämförlesen? Att kalla honom wackrobatik var väl att ta i men att du jämför honom med en sådan otrolig MC som Saigon är bara för mycket. Om Saigon är på väg att ta plats i Elitserien lirar Ak fortfarande i korpen. AK robatik AK skills AK inyele
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
ojoj , se där ni kan er skit asså :D får väl acceptera era åsikter, men tycker fortfarande att Saigon är överskattad :) ranka top 3 med Saigon då ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Inte så svårt 1. Stocking Cap 2. Dreams 3. What A Life Bubblare Impeach The President feat Immortal TEchnique & Dead Prez International (Globe Gangstas) Pop Quiz (Multiple Choice) Och den nya bangern C´mon Baby, Aerosmith!!!!!
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
1. Say Yes 2. Ny Streets 3. Stocking Cap
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Stockin caps var brutalt skön! Tack för topp-tre-listan!
1.What A Life 2. Pain in my life 3. Ny streets
Byter ut What a life mot dreams.
Hur fan blev Akrobatik ett skämt? Jävligt tight rappare. Någon som vet vad han gör nu för tiden? Har inte hört något nytt sedan gästrappen på den där Asamov skivan.
PS. Your cunt is in the sink
Jag älskar övergången i tråden, haha! PZ
fett tuuungt!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha inte fel med lite dynamik soulable :) Stocking Cap var ju inget o hurra över. motivera gärna varför ni tar med låten på er top 3 lista :)
Nöjd P21 är den raden du har som sign från Apathy?
hahah gå o kamma er fan. orkar inte tjabba mer. saigon is overhyped, period.
Hatteee edu knas eller....du hade inte hört stocking cap o klagade på saigon o sen hackar på den låten? om du kan förstå texterna i warning shots så måste du ju fatta att saigon är TUNG och inte överhyped..... men men är man 16 så är man =)
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset
Klove: jag hade hört stocking cap innan. och jag förstår texterna mer än väl. femhundra spänn på att min engelska knäcker din, tillomed i sömnen ;D
Jag är 26. Det är coolt.
Ain't no hype: Spit liver, not the kid you want to bother Your mom's child destiny, well I'll be her survivor I was a robber, before I heard of Big Poppa The dirty nigga in school with tools in his locker Can't forget the Vodka, dime bag of shocker Couple of sharp things that'll send you to see the doctor Who am I - S to the A to the I and When they say I bust that iron, they ain't lyin Niggaz who know me, know Go ask them, say "Sai his gun blow" they say "Oh, for sure" I can tell you mad shit that I did And some shit that I got away with But my lawyers advice me not to say shit To keep shit basic, niggaz play sick we can all get ill I'm jacking my man Jason If I'm a thug or not I ain't got to rhyme bout C'mon come fuuck with a nigga and find out
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
RESPEKT!
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
Loopaddict: Word!
If I'm a thug or not I ain't got to rhyme bout Var ju typ det hela versen handlade om..!??
Skäms du inte?
Hatteee P16 arrigt jag tar din satsning , säg till mej när du har läst till bok 10 i Thee Wheel Of Time , Då kommer jag ens tro dej att du förstår texterna
menade * först då kommer jag tro dej
klove, jag behöver inte läsa böcker för att få goda engelska kunskaper. saigons texter är kanske metaforfyllda för någon, men kristallklart språk för någon annan. tycker tråden spårar ur, ska inte skriva här mer :]
MORE THAN JUST MIIIIICS MAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Nöjd P21 Det var bara en fråga. Men du behöver inte svara om du inte vill
TheLoopaddict: Alltså, jag hajjar bara inte vad det hade med saken att göra? Och ja, Jag tycker apathy är en helt okej rappare..
Hatteee P16 det var du som gick ut och sa att du har bättre "engelska kunskaper" en mej , det enda jag gjorde var att säga att jag inte riktigt köper den 5an.... men det är okej. Saigon - Shok tv är en låt som har grym text, flowet blir magiskt med beatet....fan hur kan du säga att han är overhyped...dont get it att all, han skriver ju hur många olika sorters låtar som helst , så om det inte räcker kan du väll iallfall lyssna på ´change the game...
Nöjd P21 Jag hajar inte heller vad det har med saken att göra. Jag bara undrade om det var han som lagt den raden för jag var osäker. Nu vet jag. Tack.
det kan jag hålla med om.. bland det bästa jag hört med honom faktiskt :) jag låter diskussionen om engelskan vara odiskutterad :]