haha aha kunde man lyssna på låten....låter inte som NAS
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
Första gången jag skäms över min idol...det är så man har lust att slå till han och kräva att han går och gör ett fett spår med Dj Premier enbart för att kompensera för denna groteska låt
JKIBMM
Jag vet inte hur jag fick det till att det var Nas. Ljudet måste ha blockerats när jag läste rubriken. :) När han lägger sin adlibs så låter det som nas, när hon sjunger. Roligt för den som la ut den där som en nyhet, lurade stortsett hela världen. Låten är ju ifrån 2001 som jag skrev tidigare.
lol
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Det är definitivt inte Nas. Har lyssnat tio gånger nu och kan med all sannolikhet att det inte är han. Om han inte är förkyld dvs.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Och alla får upp ögonen NU. Varför reagerade ingen tidigare när han sammarbetade med J-Lo? Som är mer pop än Victoria Beckham, som faktist ÄR Posh Spice!
whoopzidoo
Felici-Jah: Som jag skrev tidigare så gav han ut ett album nyligen som heter "hiphop is dead". Måste man förklara mer för att du ska förstå?
hahaha kul och se alla hata innan de ens visste att det var sant! eller jag glömmde ju, allt är sant på internet.Första gången jag skäms över min idol...det är så man har lust att slå till han och kräva att han går och gör ett fett spår med Dj Premier enbart för att kompensera för denna groteska låt varför hata nas när det inte är han? :D alla hade ju redan sagt att det inte var nas och så kommer Kitti och hatar på honom...
Haters gon' hate...
hahaha kul och se alla hata innan de ens visste ifall det var sant!*
Haters gon' hate...
!!! J-Lo är skööööööööön! där reagera ingen!
Haters gon' hate...
därför*
Haters gon' hate...
Haha, det där e ju inte Nas....
New Zealand Why not?
Det låter fan inte som Nas nånstans...iaf inte på den som finns på YouTube...
STHLM GROOVE COLLECTIVE
Låter ju som ngn som suttit i Rakims röv och rappat. Har svårt att tro att det här är Nas.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
ahaha vilka idioter..om man inte hör det på rösten hör man det på flowet o stilen, vet ni vem nas e ens ?
Vänta, tänk om det inte är Nas?
HAhaha fan detta blir årets tråd. Jag trodde också att det var Nas innan nån sa att det INTE var det och jag lyssnade en gång till ... folk kanske borde bli mer källkritiska?
Vem fan är det då?
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
han kanske fick fett med pröjs......
Haha men lägg av, hörs ju klart och tydligt att det inte är han.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Jag hoppas ni inte tror att det är Nas?
8 diagrams!
haha vilken tråd fan...de är inte nas de är bara nån snubbe som vill vara han (wannabe)
Är det någon som strider att det är Nas fortfarande? Nej.
DEt är Rakims röv. Det hör man ju på flowet.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Tror jag har hört allt nu. Snubben som gjorde Illmatic teamar upp med en Spice girl.
PS. Your cunt is in the sink
Haha nej låter inte som Nas nej.
PS. Your cunt is in the sink
"Årets tråd" borde rensas lite. Iaf 98 av de 99 inläggen som säger "det där är inte Nas" känns lite...överflödiga?
Lyssnar hellre på Spice Girls än Akon i och för sig... Om det skulle säga något eller tillföra något till en redan kaotisk tråd.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Eccan: Ord på det. Vad som helst bara jag slipper höra Akon-hookar.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Förstår inte varför gnäller över detta? So what? Har ni glömt hans collabo med Mariah Carey? Eller låten han gjorde med J.Lo? Låt killen göra låtar med vem han fan vill göra låtar. He's makin' money, something that ya niggahs aint...
At the gates of Eternity...
kahahaha, det här är inte nas för shit. hahaha ballt att ni hann kötta upp nas med era kommentarer innan nån påpekade att det inte var nas.. tycker också att det låter mer som Rakim..
http://www.myspace.com/choysmusic
länka en tråd som bevisar att det här är nas hela nätet säger emot det ignoranta nollor
varför höjer folk på ögonbrynen så fort en oväntad collabo mellan en rappare & en media-kelgris äger rum nuförtiden? har ni inte kommit över & accepterat fatumet vid d här laget. victoria beckham & nas? so what? skulle inte alls förvåna mej om exempelvis mf doom skulle collabo med pink eller nån annan, en vacker dag. money talks era jävla muppar, get over it. låt dom tjäna ihop sina mtv-pengar som blir allt mer svårare å svårare att lägga vantarna på i dagens nedladdningsbar-galna branch, å sluta klaga, å va istället glada för att artisten etablerar sej hos andra människor som kanske kan göda hans plånbok, vilket får han/hon att kunna överleva längre i branchen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
en sån här tråd visar verkligen att folk börjar snacka skit innan dom ens har lyssnat på låten... alla med någon form av kunskap om nas borde höra på någon sekund att det där inte e Nas... tror fan inte ens att de e Victoria Beckham...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hmm..måste nog höra låten igen...jag tycker det lät rätt likt han..men jag är urkass på att höra sånt här...aja om det inte är Nas så är jag den första som lyfter på hatten och ber om ursäkt
JKIBMM
Fan vad är det med er? jag har svårt att se problemet i att nas gör musik som går utanför er instängda hiphopgarderob. Det är som en jävla rökruta på högstadiet där bara de som är tillräckligt tuffa får stå. Det är ni som tappar kärleken till musiken, det är nya dagar, krs1 har redan släppt sina skivor.
ja, så är det.
hehe ifall det nu varit nas och posh. Men ni greppar min vibb.
ja, så är det.
Producent
2007-06-27 12:23
Adlibsen låter ganska likt Nas. Men som Nas säger "Name a rapper that I haven´t influenced"…
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Mqs P22: vissa lyssnar på hiphop för att slippa höra skit som spice girls , mariah carey osv osv.. rappare som gör prylar med den typen av artister tappar sjukt mycket iallafall i min värld. när jag lyssnar på hiphop så vill jag höra hiphop och inte nått annat skit, kanske är trångsynt men jag lyssnar väldigt sällan power hit radio , nrj etc etc musik . fan bara bootcamp som håller fortet sånt som nas och många andra artister pysslar med gör bara att jag aldrig kommer lägga en spän på hans eller andras musik som gör samarbeten med "posh artister"
starang jag håller med dig överlag och lyssnar också väldigt sällan på de kommersiella radiostationerna. Jag väljer själv vad jag vill lyssna på, och låter artisterna göra sitt. Ifall nas kände för denna collab så är det helt ok med mig, låt honom göra det, men jag tänker inte lyssna. Och jag tappar inte respekten för honomför det, han har gjort många bra grejer och då kan jag lyssna på dessa istället. Ibland är man lite snabb att döma, jag har svårt att se att någon skulle "tappa" bara för att han gör en låt tillsammans med en viss typ av artist.
ja, så är det.
Mqs P22 word up!
SKU - SKU - SKULASON!
vem bryr sig egentligen det är ändå inte så att victoria är med på nas platta utan han är med på hennes platta (nu är det inte han men ifall) så vida ni inte hade planer på att köpa hennes platta var tysta och håll käften
picassoäpple hehe ingen får skriva i tråden som inte tänker köpa hennes skiva? kul tråd
ja, så är det.
vem fan påstår att de e nas? låter mer som rakim....
Borde inte Posh eller Nas utala sig om låten snart. Detta börjar bli rätt stort
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
What the fuck Beckham är ju fotbollsbrud, hon känns inte som en artist längre. :P
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
I helvete heller att det är nas, byt ut era öron!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
nas...? tvekar på att det e han. låter ganska likt. men nej det e nog inte Nas
www.ishoesme.se www.flowpics.posterous.com www.lovelymonday.tumblr.com
Vem fan bryr sig om vem han jammar med. Go Nas, get your money. Han kommer alltid att förbli mr Illmatic
Shuu