I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Grimekings - Kan du URL:en till det communityt/forumet?

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-06-21 08:15

Grimekings - Kan du URL:en till det communityt/forumet?

Godmorgon, mina barn.

Min goda vän (som jag inte får tag på för tillfället) tipsade mej om att bli medlem på ett community/forum som tydligen ska heta Grimekings, eftersom jag tog för givet att det skulle vara ".com" eller ".co.uk" så frågade jag aldrig om den fullständiga URL:en.

Jag har även googlat, men finner verkligen ingenting, så du som vet, please, gimme tha link to Grimekings!

- 12 O'clock

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-21 10:31
Vet inte riktigt, men har du testat att söka?
Hittade nåt som hette Urban Tingz via det...

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2007-06-21 12:46

2007-06-21 19:12
Tack Dirtyfist!

Funderar på att ge en fet propp till pappskallen som döpte sajten med ett Z... *morr* :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-21 19:28
Haha. Om du har firefox, så uppe till höger så finns det en googlebar. Jag skrev in bara "grimekin" så hittade den namnet. :)
DJ

2007-06-21 19:49
Snajdiga 80-talsbokstäver har alltid varit populära i brittisk dansmusik. Minns Saturnz Return...

2007-06-21 20:47
Dirtyfist - :)

Själ Överlevaren #2 - Haha, jag vet, dom har lite roliga stavningar titt som tätt.

2007-06-22 01:28
om ni inte redan visste det så försöker jag håller er up 2 date på www.firstup.se. okej, om du inte gillade sidan från starten men nu är allt helt annorluda. prenummenera på rss-en via: http://www.firstup.se/firstup_rss.xml så du inte missar något.

har haft semester hemma i hultsfred i en vecka men är tillbaka am montag med LOADS av ny grime och annat bra. <3/f.

WWW.FIRSTUP.SE - A Daily grind of the best in: Grime // Hyphy // Southern // Hip-Hop // 8-Bit // Bassline // 4x4 // Club // Funky House // Dirty Pop // Sneakers // Caps // Nails // Interviews // Events // Downloads // Nights Out - Basically, for the love of music and nyce stuff