I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

K-Rino - Illusions

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-06-13 13:05

K-Rino - Illusions

Nu har jag äntligen hittat den efter flera års sökande typ, lyssna och njut. Nån som vet vilken skiva den finns på?

http://myspace.com/spckrino

http://duckdown82.tumblr.com/
Producent

2007-06-13 13:33
menar du låten Illusions??? tror den ligger på danger zone skivan...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Manager

2007-06-13 14:38
K-Rino är förövrigt en av världens bästa rappare, no doubt!

Man kan alltid hoppas att fler börjar inse, så han kommer hit och spelar...han var trots allt i Finland för inte allt för länge sedan och körde en spelning.
Redline!

2007-06-13 15:44
den ligger på danger zone som fumez sa
ångrar fortfarande att jag inte drog till finland och såg den spelningen men som tur är har jag dvden och han verkar jävligt grym live så kan ju hoppas att han kommer till sverige
RIP DJ SCREW
Manager

2007-06-13 15:52
killah: Jag märkte samma dag som spelning var att han skulle köra där. Jävligt surt med tanke på att jag är finne, och har hela släkten och shit där...hade lätt åkt om jag vetat en vecka innan.

Att han kommer till Sverige är föga troligt. Jag har haft tanken på att själv fixa hit honom, men med tanke på att det kommer dyka upp typ fem pers, så känns det inte riktigt ekonomiskt gångbart.
Redline!

2007-06-13 17:36

haha jo förmodligen det sjuka var ju att det var fullt typ på spelningarna i finland iofs märker man att många finnar lyssnar på spc massa finnar som hänger på spc forumet

RIP DJ SCREW

2007-06-14 00:51
På tal om K-rino, tipsa gärna om bra SPC och K-Rino skivor, vilka ska man beställa?
http://duckdown82.tumblr.com/
Manager

2007-06-14 08:22
killha: Jo, jag såg ett par bilder...blev lite chockad. Det måste vara kul för K-Rino som alltid gnäller över att ingen gillar hans skit..han behöver bara åka till Finland och bli behandlad som värsta superstjärnan :D

duckdown: Min personliga favorit är No Mercy, men jag har faktiskt inte stött på nån skiva med K-Rino som är dålig, eller ens medioker.

Dock är inte alla SPC-medlemar så värst bra på micken, så mitt tips är att skaffa typ Family Business och avgör själv vilka som är värda att lyssna vidare på.
Redline!

2007-06-14 12:53
Vad hände med Ganxta nip ? Point blank ? Dop-e från the Terrorist ?

zulu nation its my nation blacki black its back !
Manager

2007-06-14 13:10
Dafur: Dope-E verkar släppa en skiva med K-Rino enligt hans myspace.

Point Blank verkar ha ett par skivor på G också enligt hans myspace.

Nip hittar jag inget på dock...
Redline!

2007-06-14 13:55

Dope-e och k-rino skivan borde kommit för ett halv år så får väl se .......... skulle ju kommit en ny The Terrorist skiva också förra året men inte kommit än så undrar vad som hände med dom släppen
duckdown : jag har fortfarande 2 spc mixtapes till salu om du vill ha

RIP DJ SCREW
Manager

2007-06-14 14:26
killah: Enligt K-Rinos sida så är skivan iallafall färdig....och om det är så, så borde den släppas nångång iallafall.
Kan vara det vanliga, bolagsstrul...eller så anser de själva att tidpunkten inte är rätt ännu.

Redline!

2007-06-15 14:00
kan inte ha vart svårt att hitta ha
The Young Phenomenon...