Låtar som får er att rysa
Nämn låtar som verkligen får er att rysa av känsla! Kan ju droppa en själv,Sway - This is my demo
^ Smart sagt.
Är inte det här typ samma tråd som denna ?
whoopzidoo
Felici-JAH Nej föfan! Iaf, back on track. Hmm.. Jag vet många låtar som får mig att rysa. Dr Dre ft. Snoop Dogg - The Next Episode D12 - Good Die Young D12 - Fight Music D12 - Rap Game Eminem ft. 50 Cent, Obie Trice, Stat Quo - Spend Some Time Det är dom jag kommer på nu^^
You already know, den e on lean!
Damian Marley ft. Nas - Road to Zion!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Advance Patrol - Jag Finns Här Med Er Nu
Tupac - thugz mansion (akustiska) Eminem - Hailies Song Kanye West - Hey mama
Bara en låt nånsin som fått mig att rysa och det var Eminem - White America när jag lyssnade på den för första gången.. :D
Advance Patrol - Jag Finns Här Med Er Nu Håller med om den!
Skäms du inte?
Immortal technique - Dance with the devil Tappade hakan Helt när jag först hörde den, vad kan jag ha varit.. 12
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
Dead Prez - You´ll find a way
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det mesta från Pac, jag gillar allt som låter trovärdigt.. Mobb Deeps musik från deras glansdagar, nas från och alla andra nittiotalspionjärer.
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
Justeja! Hade en period då jag lyssnade på Eminem - Crazy in love 24/7 och trodde att jag skulle dö varje gång...Haha...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hey mama är ju en riktig sån låt...får rysningar bara jag tänker på den...
skriv kort, helst inte alls
Den senaste som fick mig att rysa av välbehag var nog 'Return Of The Mac (New York Shit)' med Prodigy och Alchemist...
Allt med Winnerbäck. Och Why? såklart.
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
Producent
2007-06-10 22:56
Common-The Game, Method Man-Release Yo Delf, Method Man feat. D´Angelo-Break Up 2 Make Up, Xzibit-Get Your Walk On, Tommy Tee feat. Diaz & Petter-Crossing Borders, Notorious Big feat. Bone-Thugs-N-Harmony-Notorious Thugs, Nas-Represent, Mobb Deep-Not Going Back, CNN-Reunion
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Konsertbesökare
2007-06-10 23:03
Immortal Technique - You Never Know feat. Jean Grae
Skäms du inte?
Den här typen dyker ju upp hela tiden men en färsk låt är Kwelis "NY Weather Report". Sen "God Pt III" med Mobben för att beatet äter allt.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
AVLY F18 Aah den låten är bra! Fast det är tack vare refrängen, resten kan man skippa :p
You already know, den e on lean!
sist jag fick rysningar var när jag hörda styles p och pharoahe monch's "the life".. hade helt glömt bort låten och hade säkert inte hört den på minst 3 år...
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man... http://boegballe.tabulexnet.dk/
Producent
2007-06-10 23:58
Jaylib-The Red
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Guerilla Maab - Fondren & Main Or I could break off a tight job, and do it right this time Is you crazy baby, I gots to grind jävligt...heartfelt låt. ni kan ju lyssna och rysa av välbehag ni också!
D12 - Good Die Young diddy - i be missin you ludacris ft mary j blige - runaway love will smith ft mary j blige - Why Obie trice - Wake up med mera
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Xzibit - Thank You (främst i sista versen) Ludacris feat. Mary J Blige - Runaway Love Tupac - Massor av hans låtar Dead Prez - Window To My Soul
Yeah, you know..
Bone Thugs får mig alltid att rysa av obehag.
Soul_Survivor_II P29 Jag håller med! det finns nog inget som ger mej mer obehag än att höra en bonethugs låt, det bara skär i öronen!
kanye feat jigga - diamonds rmx (jiggas vers tar sönder mig)
Eminem - Say goodbye to hollywood
50 - Many men Xzibit - thank you (när jag hörde den live innan skivan va släppt) Dr.dre - Let me ride 2pac - Finns fler..typ Hit em up (pga att den är så rå) Dear mama , My block (rmx) (sjukt skön)
proof - kurt cobain
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
massa! men låtar man inte lyssnat på på länge som e jävligt bra. Men men D12 - Good Die Young Eminem - Till I Collapse 2Pac - Changes
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Method Man - Say Sjukt bra!
www.myspace.com/suspectrap
Flest låtar på samma skiva måste vara Reasonable Doubt.
PS. Your cunt is in the sink
Nas- One Mic
At the gates of Eternity...
proof - forgive me
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Tonedeff - Porcelain Klockren.
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
Last Emperor - One Life (När Poetic lägger sin vers får jag de obehagligaste rysningar man kan få av musik. Håren reser sig på armarna varje gång jag hör den.)
www.plaingold.com
Glömde också Zion I - Bird's Eye View
At the gates of Eternity...
Timbuktu-Flunitrazepam, Eminem m.fl-Spend some time faktiskt Kanye West-Diamonds from Sierra Leone
chiquita bananas
Nas - NY state of mind Nas - Represent Nas - One mic Nas - Take it in blood Nas - What goes around Looptroop - Fly away Cunninlynguists - Mic like a memory Mobb Deep - Shook ones pt 2 Timbuktu - Flunitrazepam 2 pac - Troublesome 96 2 pac - Changes Mitchell Brothers - Don't try this at home The Streets - Stay positive Jay-Z & R. Kelly - Streets Notorious B.I.G. - Juicy
Finns en massa låtar, de sista 20 barsen i 300 bars and runnin' fick jag lite rysningar av.
Roc Nation Invasion! 19/7 - 2008
Geto Boys - Leaning on you Nas - One mic Nas - cant forget about you Nas - War Ooohwie! måste sluta spamma låtar nu innan denna lista blir för lång...äh vad fan en till som som får mig knäsvag! Immortal Technique - caught in a hustle
JKIBMM
Marley Marl feat. KRS-ONE: Rising To The Top!
Xzibit - The Foundation Atmosphere - Aint no Sunshine Tupac - Pain Cormega - Fallen Soldiers (Remix) Mobb Deep - Shook Ones (part II) Tupac - Dear Mama A+ - Move On Benefit - My Story Brother Ali - Picked Fence och sist men inte minst Ulf Lundell : Öppna Landskap
2pac - Dear mama, thugz mansion och to live and die in LA
Låtar man inte har hört på mkt länge ger mig rysningar..
Polski