I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Eminem's working on new album!

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-06-09 13:16

Eminem's working on new album!

Någon som vet nåt mer än det som står här?

www.eminemlounge.com/index.php?id=news#news

Jag ligger i soffan och dricker min vodka
tills den är borta och spliffen har slocknat

2007-06-18 19:27
upp!
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Manager

2007-06-18 19:33
Det enda jag vet är att han troligtvis kommer fortsätta med sitt monotona flow som han kört på de två senaste soloplattorna, så det lär inte bli någon succe tyvärr..

i miss the old shady..

/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2007-06-18 20:05
Bäst för han att han går tillbaka till rötterna. Annars så blirreh äggkastning...
You remind me of school on a Sunday, No class
/Pick It Up- Redman

2007-06-18 21:26
Vad hete Eminems gammla plattor?

www.myspace.com/suspectrap

2007-06-18 22:56

marshall mathers och slim shady LP typ

These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2007-06-19 19:10

The eminem Show är sjukt underskattad altså...tycker den håller samma standard som SSLP och MMLP, däremot va Encore ett snesteg..

2007-06-19 21:08
BanDiT_King P20

kunde inte hålla med dig mer..
Skyll inte på mig, jag rösta rött.

2007-06-19 22:50
ja, det albumet som jag gav mest speltid av dem iaf
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2007-06-19 23:23
ja på the eminem show finns ju dem odödliga klassikerna, soldier, superman m.m
ye ye ye

2007-06-19 23:26
Bäst för han att han går tillbaka till rötterna. Annars så blirreh äggkastning...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAHAHAHAHA!!
DJ

2007-06-19 23:37
Den här snubben kommer vara körd när hans nya platta släpps.
Hiphopklimatet håller på att förändras till mer medvetenhet så han kommer nog få leva med en publik där maxåldern är 15 i framtiden.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass

2007-06-19 23:42

Han och D12 har ju dock en hel del händelser att skriva om inför denna platta. Kan bli bra.

det finns en chat! missa inte den...

2007-06-20 02:10
grass P29

"Hiphopklimatet håller på att förändras till mer medvetenhet "

jag måste fråga om du syftar på kommersiell hiphop, med tanke på att det är eminem vi pratar om, eller underground? om det gäller underground kan jag hålla med dig till hundra procent men om du menar MTV-hiphop så är det väl extremt sällan man hör något annat än bitches (med oändligt antal synonymer), pengar och bilar? personligen är jag så sjukt less på den hiphop som får utrymme på den "stora scenen", så jävla monotont och samma skit, over and over.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-20 02:20

jaa exakt! The Eminem Show, sjukt jävla underskattad :S

Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2007-06-20 20:30
Jag vill ha låtar som brain damage, bonnie and clyde och who knew.

SSLP och MMLP var överfeta, the eminem show var också grym men inte lika bra. Hoppas verkligen Eminem kan gå tillbaks till det gamla då kan det bli hur grymt som helst.
your heart pump project kool-aid

2007-06-20 21:40
Har inte träffat en enda som gillar "Encore". Om man räknar bort typ "Mosh" och "Toy soldiers" så var det fan en av dom sämsta skivorna en storsäljande artist nånsin spottat ur sig.

Doi-doing-doi-dooooiiiing...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-20 21:59
jag gillade sista låten på encore, den med dre o 50

2007-06-20 23:18
encore visade bara att eminem kunde göra en skiva där han fes, rapa och spydde och den skulle fortfarande sälja multi-platinum

2007-06-21 16:24
Det finns kanske 5 heta låtar på Encore...Medans det brukar vara så att nästan alla låtar från hans skivor är tunga..just därför den floppade...Sålde vell bara ca 5 miljoner i usa?? (vilket är lite för han)

2007-06-21 18:20
Jag är så "det var bättre förr" att jag t.om. anser Mashal matters inte riktigt når upp till Slim Shady LP..
Mashal har dock en drös bra låtar på sig, & LPn e nästan fuskig då många av dom starka låtarna är omarbetade från Slim Shady EPn..

Infinite & Slim EPn skulle kunnat varit de bästa om dom slagit ihop dom & cutat bort lite.
Men stilen han har på dom t.ex. "low down and dirty" & "infinite" e fan bland det bästa med Em.
http://www.myspace.com/souldbeats