Thug Life Album Demo Version ("Biggie stole my style" -2pac)
GET OVER TO MrMakaveli.net right now to hear a clip and find out how to purchase the follow ROUGH, RUGGED AND RAW OG 2PAC ALBUM, Do not miss out!!! - Introducing the Thug Life Demo CD!! The songs contained on this release are directly from a first generation cassette recording (very close to CDQ!) that was dubbed from an early vision of the album. This is NOT a mixtape or home made compilation. The tracks and their order are exactly as they were on this cassette and reflect an early vision of the album before more tracks were recorded and Interscope forced the dropping of some tracks and remixing of others. This item is 100% legitimate and features some amazing songs that have not been leaked or sold to date, including songs that few if any even knew about!! My Definition of a Thug Nigga is a demo version that is very different from its retail release. Additionally, the infamous edit that replaces 2Pac's references to the police in the retail version appears here unedited! Track two, Thug Life is the original concept of the song, not the leaked Dramacydal version, and 2Pac raps in his souljah voice, It is a very hardcore song, as are ALL of the songs on this release. Fake Ass Bitches is the original 2Pac version (not the commonly leaked female version. Next up is another unleaked original version) I'm Gettin' Money, which is very similar to the live version that has appeared on several DVDs, but this time around it's the real deal! Faced Shootouts is an outro to end side A, and consists of 2Pac talking a gang of smack just like we knew and loved him for. The original version of High Till I Die features Thug Life artists and a completely different instrumental than the retail released version. In the intro 2Pac disses Marin, California, where he had faced a lot of trouble shortly before recording this song. Time 2 Get My Drink On is an interlude track that is amazing from a historical perspective. 2Pac performs over the same sample that The Notorious BIG later used for his hit single Big Poppa! 2Pac had said in interviews that Biggie jacked his song concepts and now is your chance to directly hear what he meant! Another incredible song, Niggaz in the Pen, features Mouse Man & Mopreme (but is NOT the leaked acapella version!) and is a ridiculously hard song that concludes this album Tracklistings: 1. My Definition of a Thug Nigga (Original Version) 2. Thug Life with Big Syke 3. Fake Ass Bitches (Original 2Pac Version) with Rated R 4. Pour Out A Lil Liquor (Original Version) 5. I'm Getting Money (Original Version) 6. Faced Shootouts (Interlude) 7. Is It Cool 2 Fuck? with Rated R & Macadoshis 8. High Till I Die (Original Version) with Rated R & Macadoshis 9. Time 2 Get My Drank On with Y?N-Vee 10. Mr. Troublesome 11. Niggaz In Tha Pen (Original Version) with Mouse Man & Mopreme 12. Hidden Track I 13. Hidden Track II Regards MrMakaveli.net
Redan köpt!
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
helvete vad fett. ska inhandlas dir
här är samplern:
http://www.zshare.net/audio/2169724038d0dd/
Thug Life Demo CD - $149.99
Send paypal payment to
[email protected] :)
Sj ska jag nog vänta tills den kommer ut på t******lounge :)
Där brukar iaf de här bootlegsen komma ut 1st :)
måste man regga sig på sidan för att få se länken dit man kan köpa skivan? länka dir istället
Thug Life Demo CD - $149.99 du skojjar
är det denna versionen av definition of a thug nigga som warren g står vid skivspelarna eller är det den på r u still down skivan?
bursan du skojar va? allt står ju där klart och tydligt ffs :S däremot om det är warren g versionen eller inte är en bra fråga. mitt tips, regga dig på sidan o fråga nån av följande "g.litt", "221" eller "dante". eftersom det är dem som står bakom den releasen så borde dem veta ;)My Definition of a Thug Nigga is a demo version that is very different from its retail release . Additionally, the infamous edit that replaces 2Pac's references to the police in the retail version appears here unedited!
russianjoint P17 men helvete du fattar väll att $149.99 e fett dyrt för en skiva även om de e 2pac de va ju de bursan menar
Skribent
2007-06-10 20:34
damn, låter mad nice, ska köpas!
jaha. ytterliggare en 2pac platta blir d väl då i min samling. nummer 42 för att vara mer exakt.. damn..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Biggie stole my style" HAH vilket skämt.
synd att dom kallar det "biggie stole my style". väldigt onödigt
"Biggie stole my style" HAH vilket skämt. mm ja tänkte kanske nån skulle reagera på den rubriken. synd att dom kallar det "biggie stole my style". väldigt onödigt
inget onödigt, eftersom dem INTE tänker kalla skivan för det.
men faktum kvarstår att biggies ready2die har snott mycke från både MATW och TL demoversionerna som aldrig släpptes, thanks to ya boy, the notorious big
ARS-ONE P20 mm, kanske det är.
men det är ingen som tvingar nån av er att köpa den.
personligen ska jag tanka den, för sånt där skitjobb där de inte ens kan rensa bandet och fixa ljudet tänker jag inte betala ett skit.
hur tycker du han snor tuacs stil? säg snälla på vilket sätt
kan du vara snäll och faktiskt läsa till punkt. jag har INTE sagt att han snor pac's stil. jag har döpt tråden till "Thug Life Album Demo Version ("Biggie stole my style" -2pac) ". rent av som en uppmärksamhets grej. läs gärna inlägget ovanför ditt IGEN och lite nogrannare.
Är man påläst om pac & BIG vet man att B.I.G har baitat pac's stil, pac har sagt det själv. Party & Bullshit till Ready to die. Yeah.
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
tack för att du vet något, lundahl
"Är man påläst...." Asså Lundahl P18 skojar du eller? Hoppas fan det. "pac har sagt det själv" hahahahaha.
nästan lika galet pris som när Daz skulle sälja Makavelli & Dillinger EPn för 500$
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
är man påläst....fan vad dum du är. biggies "stil" påminner inte nånting om tupacs "stil"
bursan du vet ingetintig punkt slut gore sluta grina för att någon sa något "dåligt" om din idol. fiyah håller me och därför ska man tanka!
Whitey, please.. bara en infantil västkustsfanatiker kan överhuvudtaget jämföra tupacs och biggies rimscheman.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
precis dom körde helt olika stilar o båda var sköna som fan
mjjo kan man väls säga.. men ja tycker att biggie är hjärndöd jämfört med pac... inget budskap alls liksom :/
russianjoint: Att vara sin generations spegelbild av verkligheten i ett av de mest socialt utsatta områdena i USA är väl ett budskap om något? Det är liksom ingen slump att hiphopens skildringar ofta är våldsamma när en absolut majoritet av utövarna kommer från den typen av bakgrund. I'm seeing body after body and our mayor Giuliani Ain't trying to see no black man turn into John Gotti My daughter use a potty so she's older now Educated street knowledge I'ma mold 'er now Trick 'er little dope buying young girls tringes Dealing with the dope fiend binges Seeing syringes in the veins Hard to explain how I maintain..
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
russianjoint P18 Japp hjärndöd! Jämfört med tupac vars mål verkade vara att hinna visa upp så mkt av sin överkropp och sina kalsonger som möjligt under en o samma kväll.
har bigge baitat pacs stil? helt olika rapstilar, beats m.m så de e ju straight bullshit
sen okej, fett material men ja..det blir att ladda ner och bränna ut
Visst finns det likheter mellan 2Pac och Biggie ibland, men att få det till att den ene "snott den andres stil" är ju en förenkling på gränsen till dårskap.
Att vara sin generations spegelbild av verk...... ja tror att du överanalyserar min gode herre.
köp inte den här skiten för helvete.
"Är man påläst om pac & BIG vet man att B.I.G har baitat pac's stil, pac har sagt det själv." Så om jag skulle säga att nån snott min stil skulle jag kunna kalla folk pålästa om de vet om vad jag hävdar sen?
njut
bla bla bla herregud väx upp ffs :/