50 Cent - Rotten Apple Kanske inte New york men han menar juuh de, så tekniskt sätt är de de.
Klockor Till Salu!
[email protected]
Jae Hood - New York Rap Lloyd Banks - New York City Fabolous - Walk In New York Cormega - Dirty New York featuring Lakey The Kid and Fat Joe hittade jag på datorn... Annars kanske Deja Vu med Lord Tariq och Peter Gunz skulle sitta fint på ditt tape... East New York Story med Group Home är rätt underskattad också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Folk har vart bra på o nämna det mesta. Den jag kan komma på som ingen sagt är Masta Ace - NY Confidential
vet ej om dom redan varit med men: gangstarr - new york strait talk rakim - new york
Stolt Bamba
Doujah Raze - New york city
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Automator feat. Kool Keith - King Of New York såklart... Anthem!
Jag har inte läst vilka ni andra skrivit, men jag hoppade över några som jag visste att någon annan skulle skriva upp iaf (några MOP, Kool G Rap, Rakim osv). Alicia Keys, Nas & Rakim - Streets of New York Big Pun & M.O.P. - New York Giants Busta Rhymes & John Doe - New York Cam'ron & Jay-Z - Welcome to New York Capone - King of New York Cormega - Dirty New York DJ Khaled, Ja Rule, Jadakiss & Fat Joe - New York Is Back (inte den första dvs) Evidence - Down in New York City The Heatmakerz, JR Writer, Law, Dox, Rsonist & Money Harm - Where I'm From (New York) Jae Hood - New York Rap Kool Keith - New York City Method Man - New York, New York Raekwon, AZ & Ghostface - New York Tony Touch, Tru Life, Lumidee & Joell Ortiz - We run New York Triple Seis - New York, New York Westside Connection - All the critics in New York Wordsworth & Punchline - Native New Yorker
Haha jag läste inte att man inte fick ta med hatlåtar... Rackarns, jag som verkligen gillar WC-låten!
Raekwon - Live From New York Raekwon - New York Bosses
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
KHM (Kool Keith H-Bomb Marc Live) - New York Belongs To Me
Prodigy- Return of The Mac (Aka New York Shit)
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
Skribent
2007-05-19 21:03
Papoose: Born In NYC Rakim: New York (Ya Outta Here) Tror inte dessa nämnts, ber om ursäkt om jag missat.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
Äh, Soul hade ju fått med Rakim redan i första. Sorry :)
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
floppen: Slängde in Deja Vu på ett band med NY anthems jag gjorde nyligen, men det här bandet ska bli ännu smalare och låtarna måste innehålla orden New York i titeln eller refrängen. Tage och B-ZO: Dom där var ju med i min första post... Stukad: Ah, Live From New York ska såklart vara med! Bra där, kan bli låten som inleder sid A!
Grandmaster Flash & The Furious Five - New York New York
Jolle: Den är också med i min första post. Förstår om ni inte orkar läsa hela tråden, men ctrl+f brukar funka. Och första inlägget bör man kanske läsa innan man svarar i en tråd?
Bra initiativ! Kan man få köpa ett ex sen när du är klar?
Soul_Survivor_II P29 ta det lugnt, vakna nyss :P grym låt hur som helst :) värd att nämnas en extra gång
Hörsteedt: Avisst! Jolle: Haha, gå och borsta tänderna och ta en kaffe innan du slår på datorn då ;)
ladda mp3n till skolan är viktigare än både mat och hygien :)
Nance Nickels - Fuck NY
http://www.toptensomething.blogg.se
SSII: Count me in för en kopia!
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Scripta: GRYM länk. Bigup!
rakim har en new york låt som är premmo om jag har rätt
Royal Flush - New York Bang Out
Tru Life - I Can't See New York Rap Just Die
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
New York Undercover på DJ Muggs skiva "The Soul Assassins" (Vol. 1)
A+ - Up Top New York (feat. Mr. Cheeks) Jeru The Damaja - East New York Stamp (feat. Afu-Ra) La The Darkman - NY, NY Lakey The Kid & Cormega - Dirty NY (feat. Fat Joe) Masta Killa - E.N.Y. House
Soul_Survivor_II P29 Måste fan få hooka ett ex av det tapet isf!
förresten skaru göra ett BK tape med så kan jag ju tipsa om:
Joell Ortiz - Brooklyn Bullshit
shiznit: skrev ju Gang Starr-låten i första posten!
Fick äntligen hem Ja Rule-tolvan med dirty version, så nu vart det av äntligen...
LÅTLISTAN Hörstedt, rolle och QNS: Ni är välkomna att köpa bandet nu om ni vill :D Skicka meddelande eller email så hookar vi nåt...
Shinehead - Jamaican in new york Nas - N.Y. State of Mind 2pac Feat. Nas & Jay-Z - N.Y. state of mind
Jink: Tack för tipsen, men bandet är som sagt redan klart...
PS. Your cunt is in the sink
Du har mail! Ser fram emot tapet.
Ah, let's do this like buddhists.
Frank Sinatra - New York, New York :)
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
Lumi: Som du ser lät jag en liten snippet av den inleda bandet. Just to set the tone...
Agallah - New york rider music (Premier)
Lord forgive me for my sins. And I will forgive you for yours.
Men vafan...klicka på länken innan ni postar då :( Den är ju redan med!
Länken igen
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
ja du det fins många sånna du
You play Gangster Byt you ant shit
Finns en fet officiell version av NY State Of Mind med Alicia Keys, Nas & Rakim. Finns på nån internationell version av Keys debut platta har jag för mej.
Keep CD alive
Fidelista checka denna. tyckte också den var fet. krs vers är väntat bra och fat joe kickar lite boom bap shit istället för mainstream... och gör det jävligt bra dessutom. kul att se att han inte tappat det helt. peedo var ganska rå han med tycker jag.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
NY state of mind Pt. II
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Talib Kweli - NY Weather Report från Ear Drum.
PS. Your cunt is in the sink