50 Cent - Amusement Park
Candyshop part 2 är här. Det är sånt här man inte vill höra fifty sjunga. Vet inte om det är någon singel eller så. -
your heart pump project kool-aid
Amusement Park kommer bli singeln på Curtis SSK. Låten är bättre än "Full loaded clip" iaf :P fast gillar den inte riktigt...tyvär
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är en singel dudes. Brudarna måste gilla shiten å inte vi underground heads, hehe.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Haha så fruktansvärt dålig.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
hahahahahahaha ojoj hoppas inte att hela plattan låter så här då kommer han att sälja över 10 miljoner :P
Hur faan dansar man till denna egentligen?
At the gates of Eternity...
Fan vad den suger.
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
fett som fan
Yáll pussys shotin up cars n SHIT , shot em in da mouth see how many bars he SPIT - young buck
vilken thuged out gängsta fiDDY e töntig låt........
Redaktionen
2007-05-08 14:03
jävligt kass låt faktiskt.. helt intetsägande, noll tempo, jättetrist beat.. nej usch, han kan fan bättre.
niggaz want me to rhyme? $3,99!
YES hare väntat på den så länge nu
Digg this!
ush va pinsam han är.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rec: nu förtiden kan han inget bättre hans "karriär" är slut.. GAME TIME
Den här var jobbig. Jag tycker han verkar ha fått slut på idéer.
You already know, den e on lean!
Hopp, där krossades förhoppningen att denna skivan skulle bli bättre än The Massacre.. Det är synd att han fortsätter göra sån här skit, inte för att dom andra två singlarna var precis fulländade, men det lät iaf som han var lite på rätt spår
"Straight to the bank" är den enda jag tycker e bra av dom nya..
Tycker den är skön, gillar alla 3 som kommit hitils...
Vilket skit. Kommer han inte på nått nytt eller ? Men varför bryr jag mig ens, kommer ändå inte köpa hans skiva eller ens lyssna på skiten!
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
håller med niclaz bara straight to tha bank e bra
max b va bättre på den där samplingen
Jag tycker den var skön fan. Helt klart den bästa kommersiella singel släppet hittils i år. go fiff!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
skit soft ju, lätt cruza till denna
alla singlar har varit straight heat.. 50 is back
Jag kan ha mina fel, men att ha fel hör inte till dem
Han älskar er människor som hatar på han, ni kommer endåså få höra låten om om om igen hela sommaren.. :)
Dirty finns ute. * http://www.bulletshare.com/getfile.php?id=419&access_key=8ed073dc2adc4a229a9c6472c614f98a&t=4640e62a&o=103AE32D208FB12E2C253DD562D64AA81123E32D208FA832303839C166DE40A74638E0427DD3B72E4F4C20C97CD65F&name=50+Cent+-+Amusement+Park+%28RapGodFathers.com%29.mp3
Njaa detta var inget vidare tyvärr
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
glidar låt.. ser fram emot "come & go" med eminem, OCH kanske Dr.Dre..
videon släpps väll idag till låten?
http://www.homage.nu/
är det bara jag som tycker att han låter ruskigt likt Bushwick Bill på denna?
Maniack P19> Vart har du läst att eminem och dre ska vara med på den...dem är inte med på tracklisten som kommit ut..
bandit jag har läst att nwa ska vara med i 50 nya platta för att reta the game :P men det var länge sedan kommer inte ihåg vilken sida det var.
BanDiT_King P20 Har hört/sett att dre har proddat den. men har inte hört/sett nånting om eminemBBKing P20 mm, de låter verkligen troligt...