I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Busta Rhymes gripen för rattfylla

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-05-03 18:40

Busta Rhymes gripen för rattfylla

"Sportbilens rutor var misstänkt mörka
Busta Rhymes är i trubbel igen.
Han greps av polis natten till torsdagen, misstänkt för rattfylleri. Rapparen är sedan tidigare misstänkt för två fall av våldsbrott."

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1060322,00.html

Keep it classic!

2007-05-03 18:49
"Poliserna fattade misstanke eftersom bilen hade väldigt tonade rutor"

Hehe.. om det är tonade rutor så sitter det säkert någon rattfull i bilen och alla om rutorna är riktigt tonade så är personen bakom ratten riktigt full.
Wala bok wala bok.. som o dem talk..

2007-05-03 19:02
Folk som kör rattfulla is a bitch
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2007-05-03 20:09
Folk som kör rattfulla är verkligen fucking avskyvärt. Hoppas han får sona sina brott, och inga äckliga jävla Free Busta-rörelser om han hamnar i fängelse

2007-05-03 22:00
Tänk på ingen är skyldig tills motsatsen bevisas,

Och jag tycker att skattefusk är värre så alla jävla free ken kampanjer var en spottloska i ansiktet på folk som har det dåligt.

Men jag tycker att om Busta blir straffad så ska fan inga jävla freekampanjer sättas igång heller, rattfylla är riktigt vidrigt det med
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-03 22:16
Neobica P58

Du var ju bra äcklig om du tycker att skattefusk är värre än rattfylla.

Jävligt illa om han verkligen körde full, sjunker som fan i graderna isf.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2007-05-03 22:17
Jaquil

Så du anser alltså att om man tjänar flera miljoner så är det inte farligt alls att skattefuska????

Du måste ju vara sjuk...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-03 22:26
Neobica P58

Du är varmt välkommen att visa mig vart jag skrev att skattefusk är okej nånstans. Idiot.

2007-05-03 22:26
Skillnaden mellan att skattefuska och köraratfull är förfan såpass stor att t.o.m. du borde se den. Han risker ett flertal personers liv under resan.
Keep crushin'!

2007-05-04 07:58
Stizze

Precis

Fakeline

Ja verkligen. Skit i vägar, skolböcker, sjukvård osv sånt är ju verkligen bara trams.

2007-05-04 11:52
grejen me ken va inte att han blåste nen pensionsfond på millar
utan att sålde lite musik. tycker inte de e hela världen..som alldrig du har plankat på lokal trafiken
 ----------------------------------------------------------------------------

2007-05-04 16:27
Får inte glömma att många i usa kör fulla heller. Har många vänner som kommit hit till sverige från usa, ohh nästan alla dom har kört påverkade. De har en annan mentalitet till det där än va vi har. Trodde inte ens man kunde torska för rattfylla i usa hahahah

2007-05-04 19:03
neobica, vad har ken och hans skattefusk med den här tråden att göra. vad jag vet har ken dessutom fått sonat sina brott. ingen anledning att gnälla öäver det i utländsk hiphop direkt.

2007-05-04 23:48
fakeline

Haha, jävlar vad allt skulle skita sig om du någonsin fick makten över det minsta lilla.
Stanna kvar bakom donken disken och dröm om bättre dagar du, så mycket bättre för oss alla. Kan jag få en garlic dipp också.

2007-05-05 00:04

Fakeline

Inte för att verka dum, men det stavas faktiskt några och inte "nårra".

Sedan handlar tråden om Busta Rhymes och hans alkohol/kör problem. Inget annat.

Keep it classic!

2007-05-05 13:13
asså fan va onödigt av alla dessa kändisar som fyllekör dom har ju folk som kör åt dom ändå ska dom ut å fylleköra vilka idoter
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem