I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

rap gods (planschen ni vet?!)

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-05-06 21:22
Scripta

a fan de e möjligt att de e födelsemärken
de gör iof saken ballare å ha de naturligt.
men vet att 3 prickar vid sidan av ögat står för de å är välanvänt av mobsters i itelien bla. brukar även va en vid ögat en vid örat å en vid a you know
 ----------------------------------------------------------------------------

2007-05-06 21:28
gå in på wikipedia och sök på kool keith så kan du kolla alla hans olika namn, och ja han har kallats för Dr. Doom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-06 21:44
han vet nog de lr har ja missat nått.är väll ingen här inne som behöver wikipedia upp de anar ja..
 ----------------------------------------------------------------------------
DJ

2007-05-07 08:11
flash: Kool Keith är främst känd som huvud-MCn i Ultramagnetic MCs.

2007-05-07 19:32
"Affischen är fet! Men helt stört val av artister.. vad gör eminen och x där? och vart fan är big L? Borde vara den självklaraste att ha med där men.."
Eminem är en utav de mest kommersiellt framgångsrika rapparna någonsin. Samtidigt som han har/hade väldigt mycket respekt från såväl underground-heads, rap-legender och kritiker. Inte så konstigt enligt mig.

Att ifrågsätta Big L känns inte så nödvändigt heller...
Men G Rap, En Beastie Boy (Ad-Rock), Sermon eller Common däremot. Var fan är de har jag alltid undrat.
Bara jag?
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Producent

2007-05-07 22:00
Eller hur, EPMD, Big L, Capone-N-Noreaga, Ghostface
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2007-05-09 14:30
borde bara varit en bild på the clan.
seperate me from your little open mics, please.

2007-05-09 18:19

Man tror att man vet vilka nästan alla är tills man tittar på den. O.o (så är det i mitt läge iaf)

You already know, den e on lean!

2007-05-09 20:21
Pos från De La, sedan står ju alla namnen där under i en viss ordning så det är ju inte så svårt att klura ut egentligen... :P
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.