I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker tung brittisk hiphop

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-04-30 18:58

Söker tung brittisk hiphop

Vore sjysst om ni kunde droppa några feta namn, stora som små.

Hittade förresten en rätt ung kille som heter V Double O och som sägs vara en av de snabbaste rapparna i uk. nån som vet nåt om den här killen? han hade feta låtar på myspace.
anywho, droppa

soundcloud.com/geels facebook.com/geels twitter.com/deejaygeels www.djgeels.com

2007-04-30 20:05
Dizzee Rascal, Wiley och hela Roll Deep?? eller det kanske inte e grime du e ute efter??
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.

2007-05-01 00:29
Tjabba! Jag vet inte riktigt men jag hade något med Hilltop Hoods (Lyssnar inte på brittiskt alls)
NIRVIK
Manager

2007-05-01 00:39
Sway
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2007-05-01 00:51
jag køpte en nummer av brittiska hiphop-tidningen "hiphop-connection". dær fick jag en mix-skiva med massa brittiska  rappare.. finns jævligt mycket bra o hårt.. dizzie ær bra, visst.. men inte tillræckligt hård enligt mig.. på denna skiva var det det..

skivan hette alizeé - out of the blue.
28

2007-05-01 04:20
förutom grime så kommer den hårdaste, äktaste, bästa och mest uppskattade uk hip hop ifrån många av dom olika svarta hoodsen i uk

störst just nu är:

pdc, mykal million, cerose, sms, street dreams, outlaw glr, oc, page cream cartel, northstar, mashtown, alpha omega, g-force, slash b6 loz, royalist, tiny presents, blood brothers, moorish delta 7, noxcuse, pelo bad breed, ay, major motion bs5 och ca en 100 st till i samma kvalite

alla dessa är med på de flesta stora mixtapes och dvds och släpper även ton med material själva

den sanna rap rösten i dagens uk

du kan köpa dvds och mixtapes av mig, har massor

www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2007-05-01 11:47
Kolla in Skinnyman Uk's coolaste emcee....krängde sina 12or & reefa från cykel...blir inte mer hiphop än så :)

2007-05-01 12:02
Double X, Roots Manuva.

2007-05-01 12:18
Roots Manuva e min favorit
Black Twang
TY
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2007-05-01 12:45
Supaficahl ...äh, säger bara Blade ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-01 12:54

Black Twang, Kingpin, So Solid Crew, Mo Fire Crew

I´m made by gold, thats my strength

2007-05-01 17:53
hehe... om du vill ha riktigt tung brittisk ska du söka efter Hijack, Gunshot, London Posse, 11:59, NSO Force, Demon Boys, Blade, Katch 22, Mc Mello, Overlord X, Koblat 60 mm då finner du dom riktigt tunga grejerna lr sök upp mayornas här på whoa, han kan sin skit... hehe

More fire!
...One Of Many, GBG'z...

2007-05-01 20:14
mayornas aka IllicitMuzikGBG

exakt CalmOne, vi tipsar dom om början till slutet av den fina uk rap skiten ha ha
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se