I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nation Of Thizzlam...

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-04-30 18:35

Nation Of Thizzlam...

Hey, jag vet att detta varit upp flera gånger förut, men jag måste säga  att jag blivit helt torsk på hela Thizz cilcken. Finns så jävla myckwet tunga mc's och jag blir bara mer o mer hooked. Precis som när man börja lyssna på Wu-Tang lr Dipset, S.U.C, så är det här typ kollektivet nya prylen, whoooa! Mac Dre (RiP), Mac Mall, Keak Da Sneak, Mistah FAB, Dubee, Rydah J Klyde, Johnny Ca$h, Turf Talk....för att namedroppa (med iver haha) några. Har haft ögonene uppe förut, men det e först nu jag verkligen börjar flyta med den grejen. Någon som tycker likadant, har plattor o rekomendera m.m
Skriv......

U wanna war, Ill take U to war!

2007-05-01 02:50
Tycker fler svenskar borde glömma sina ryggsäckar och spraycans hemma och verkligen börja lyssna på det du gör!

Thizz n Peace Mac Dre och vi har jobbat med honom innan han dog!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2007-05-01 03:58

beror ju lite på vad det är du gillar....Det nya soundet är väl inte så likt det gamla. Mer eller mindre alla har utvecklats från sitt tidigare sound.

Men rekomendationer (som du kanske redan hört men men)

Bullys Wit Fullys: The Infrastructure (Messy Marv & Guce) (2006)
B-Legit - Block Movement (2005)
Clee & Drank-A-Lot - Good Laaawd That's Alot of Drank (2000)
E-40 - My Ghetto Report Card (2006)
D-Shot - Callin All Shots (2006)
J-Diggs - California Livin Part Two (2005)
Keak Da Sneak - Countin Other Peoples Money (2003)
Young Lay - Black N Dangerous (1996)

aja det får räcka

http://www.myspace.com/bizzlebeats
Rappare

2007-05-01 04:02

Fast du kanske bara ville ha Thizz Nation skivor..haha hmm aja...

http://www.myspace.com/bizzlebeats

2007-05-01 04:12
vi saknar dig Mac Dre, Thizz lever vidare, pumpa vallejo skit för alltid och resten av bay

dom tar över fett nu, thizz latin kommer bli mega i tex south och skit

jävla synd med johnny ca$h också, han är lik soulja slim i rappen helt klart, gubbfett
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2007-05-01 12:21
Zom_B: Närå, det e precis rätt stuk, ska checka igenom plattorna. Några har jag t.o.m...grymt shit asså!

2007-05-01 16:46
ahh det är bra,,, men nått som verkligen kommer bli årets bästa grej inom thizz är garanterat Mistah FAB - Da Baydestrian.. lyssnar på advancen nu och den är så jävla fet,, skivan kommer vara köp värd!!!
The Young Phenomenon...

2007-05-02 12:23
Yezz...hans första e oxå grymt bra, Son Of A Pimp...låten Call Heaven är en stark favorit, sååå jääävla gryym! Hans nya ska oxå förskaffas rakt av + ett gäng mer. Vill ha allt...haha!