Marco Polo feat. Masta Ace - Nostalgia
Nostalgia Var bara tvungen att posta den här videon. Fyfan vad den var härlig att kolla på.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
We love to hear the story, again and again...
Why the fuck can't emcees emcee no more?
finns videon att se någon stans med nått annat än quicktime?
"life's a garden, dig it."
Tror den finns på youtube också.
denna är så sjukt fet, både videon och låten.. masta ace är så jävla bra.. har han något annat på g förresten?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
jag får inget ljud på videon... någon mer som har det problemet? kul att se att videon är klar. har sett "behind the scenes" från den på youtube, och det är det enda som finns kvar ännu på youtube.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Mest underskattade MC'n någonsinn! Han e lätt bland Top 10 rapparna.
Men är han verkligen det? Jag har iofs bara A long hot summer på fötterna men där lägger han ju en del cheap lines. Exemplifierar vid tillfälle
det funkade när jag laddade ner
.mov filen .
fet video, riktigt passande till låten. fattar inte varför masta har på sig världens största keps bara eller varför j-zone är så ful. men marco va snygg utklädd till gubbe!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
a long hot summer är en utav dom bästa skivorna genom tiderna! koncept album är underskattade som fan. och cheap lines? jag tycker varenda jävla rad han lägger på hela skivan är fantastiska!
grymm låt! videon var också jekligt skön
Men lika glad är jag för det!
Haha Rhetoric, reagerade också på den på tok för stora kepsen. WTF!?
seized Bara för att han inte använder avancerade rim/ord så får han automatiskt inte vara en av dom bästa? Om man räknade efter det sättet hade fan några skammar som Jedi Mind Tricks eller Chino XL varit bäst genom tiderna..
Klart han får vara en av de bästa, top 10 och t.o.m den mest underskattade emceen eller vad du skrev. Ditt val, jag ville bara diskutera lite eftersom jag märker att jag diggar men har ngt emot honom... Och nej, klart att man inte ska behöva ordbajsa för att vara en grym rappare, jag vände mig bara emot de stora ord du använde om honom. Diskussion helt enkelt. "it's a revolution, you believe in god, a evolution either way dog, we need a resolution like Aaliyah" från Big City tycker jag är ganska billigt rimmat. Det låter ju aight men rent tekniskt? Nah...
Jojo helt klart min åsikt, jag erkänner även att han ibland kan få till "konstiga" rim, men kollar man på helheten så e han en legend. Där finns nog ingen annan MC som bara har blivit bättre o bättre för varje skivsläpp denne gjort. Det bidrar nog mycket till hans elegans.. sen så tycker jag även att han e den mest äkta rapparen.
top 10 är han verkligen inte.. han är en duktig emcee, som kör simpel, straight up rap och det uppskattar jag. Men att sträcka sig så långt som en top 10 rappare, njaa
ask Beavis, I get nothing Butt-head
jävla quicktime piss. borde sätta en kula i huvet på han som gjorde det skitprogrammet. är detta en ny låt by the way?
get on your knees like you're looking for that last piece of crack!
riktigt skön känsla över låten och videon
"life's a garden, dig it."
låten är från marco polos - port authority album som är ett uberfett släpp. därför är marco med i videon hela tiden.
fy fan vilken skön video... var tvungen att se den igen direkt efter. otroligt soft låt, men haha damn va j-zone är ful!
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
Redaktionen
2007-04-18 14:32
riktigt grym låt och en najs video! mer sånt här!
niggaz want me to rhyme? $3,99!
Hela Port Authority verkar bli ett fett album, grymt sköna låtar man hört från den.
Port Authority är en riktigt grym skiva som alla borde kirra!
Mycket bra låt! Och härlig video som passade.
Stukad: Den är väl inte släppt än? Bara Advances som finns ute.
Därför skrev jag kirra. Men folk borde såklart köpa den när den kommer ut också.
Alla som säger att j-zone är ful borde langa upp bilder på sig själva för folk som hänger på whoa brukar ju vara fett ugly och ha jävligt wack gear. Masta bar upp kepsen också (yes homo) Fet låt, fet video för övrigt.
"I wonder if they were like "Oh Fuck Robbie showed up and his nails are painted black and he just got his hair styled like the lead singer of Papa Roach...." "
bara promon som är ute ja.
Ingen bär upp en så pass för stor keps.
Helt OK låt! Finns det inte en tolva? Hittar den ingenstans...
"Det låter ju aight men rent tekniskt? Nah..." Spelar det nån roll hur det är "rent tekniskt", det som det handlar om är väl att lägga det snyggt i princip?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
We love to hear the story, again and again... About how it all got started, from begining to end.... Man glömmer bort att Ace har varit med minst lika länge som alla andra tungviktarna i hiphopvärlden, endå så försummas han i hiphop världens nu dystra tider. Fan Ace fyller 40 snart endå så har han haft sin storhetstid vid 30år åldern, vilket är rätt ovanligt i dagens hiphopscen. låten är "like a breath of fresh air" idag med all BS som spelas på radio MTV and all that other whack shit!
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
Underbart! "what hip hop should be....."
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
FU! J-Zone är den coolaste snubben i hiphop och han vet att han är ful.
PS. Your cunt is in the sink
Finns det inga videos från Disposable Arts och Long Hot Summer?
PS. Your cunt is in the sink
Hela plattan är fet. Lätt den fetaste plattan i år.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha det är sant att J-Zone vet att han är ful lyssna bara på "Kill Pretty" !
Så skön!
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
vad heter plattan y0?
grek
jo, finns en video för good ol' love. hittade dock inte på youtube.
P-Nut: Port Authority.
Riktigt skön låt, hoppas som fan att den kommer på 12". Och Masta Ace är definitivt på min Top 10 lista. Eller top 5. Snubben har varit med så länge och blir bara bättre och bättre..This is hiphop's supposed to sound
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
caliber glömde du inte ett ord där? :)
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
skön beat skön rap skön video allt va soft peace
Masta Ace är kungen. Greatest of All Time. Nummer ett.
... och naturligtvis var Nostalgia fet som fan.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
You gotta love J-Zone!
Ahhh GOAT sicken javla dude ace ar... tung lat, 12an ska inhandlas sa snabbt jag ar tillbaka i svea rike...
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Hur ah folk fått tag på Port Authority redan? den släpps väll först 15'e maj? läckt ut?
There is no way to peace and love, peace and love is the way.