I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bone Thugs N Harmony ft. Mariah carey, bow wow - lil love

Utländsk Hiphop - Allmänt

   
Rappare

2007-04-15 07:57

Bone Thugs N Harmony ft. Mariah carey, bow wow - lil love

Allvarligt nu... bone thugs förstörde hela min dag, är helt förstörd asså jävla skit.... hörde precis deras låt och undrar VAFAN HÅLLER BONE THUGS PÅ ME??? vrf kan dom inte ba köra sin gamla stil?.... ja svär den där bow wow får jag tag på han e han helt trasig asså.... batty jävel, och wish jävla tjockis keffa jävel skämmer ut sig '...LIKE BALLS' bögjävel

Mariah Carey props t henne iaf.. hon kör sin grej ba.



länk t låten(Retail Version) http://www.btnhboard.com/sk187/Lil_L.O.V.E._Retail_Version_BTNHBOARD.mp3

krayzie's vers e ändå helt G men blir störd när de håller på me skit artister. :(((( har hört 9 låtar från nya plattan, har inte fastnat för någon förutom bonus tracken (Into the future, me flesh N bone) å flowmotion 2, jag vet att de har spelat in ~100 låtar, jag hoppas dom väljer dom rätt också.. får väll vänta på den med the Game - STreets och C-Town med Twista, 9MM,Gun blast och Candy Paint.


sry skrev mkt skit men iaf. var ba tvungen

Tutilooooo