Nytt The LOX och Jadakiss album i år.
Jadakiss called in to DJ Envy's Sunday countdown show on New York City's Hot 97 radio station yesterday to announce The Lox's new album and his next solo LP will be released this summer. "I'm trying to drop The Lox album first, anytime between May and June," ‘Kiss told Envy. "Then I'm trying to come right behind that with a ‘Kiss album, if it goes well. If not, I may have to come first. I'm pushing for The Lox to come first because that project is almost finished." ‘Kiss went on to say about The Lox reunion, "It's crazy, son. It's been like six years since we dropped a Lox album. So it was an experience we were waiting to do again. It's interesting to see how the songs come out after all these years." As far as Jada's new solo album, the Yonkers, NY native is still unsure what record label it will be on. "That's another interview," he said in response. "It's almost squared away. The deal should be done by early next week." http://www.xxlmag.com/online/?p=9009
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Freshness! Hoppas på Premo och Pete rock produktioner på skivan..
Faan vad jag älskade The Lox! Hoppas det blir fett alltså! D-Block har aldrig riktigt varit the same shit.We are the Streets!!!
At the gates of Eternity...
äntligen...!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag håller med dig, Nöjd. Kiss och Styles är såååå grymma rappare, vilket de visat gång på gång på beats av Havoc, Preem, Pete Rock, Hi-Tek, RZA o.s.v. o.s.v. Jag bara älskar dem. Men problemet med LOX, och även med Kiss och Styles solosläpp, var ju alltid beatsen. Själv tycker jag deras senaste LP var nästan olyssningsbar i sin helhet p.g.a. beatsen. Så hoppas, hoppas, hoppas på lite grymma beats nu då!
fan va soft med nytt LOX-album.
SKU - SKU - SKULASON!
Jag skulle inte tacka nej till Just Blaze, Alchemist, Agallah och kanske Heatmakerz. Lite såna beats. Jag fattar ju att dom inte kommer langa på enbart MF Doom och Pete Rock liksom. Lox ska inte ens vara så deep down, dom ska vara street level. Men jag hoppas att det blir lite bättre streetbeats än Swizz synthpop på förra albumet...
ingen MF doom på denna skiva tack.
SKU - SKU - SKULASON!
SS: Känns som att du glömmer Sheek :). Hoppas oxå på att dom skippar swizz beatz, jävlar va överskattad han är. Dom får även slänga på nått spår med J-hood.. Sjukt skön snubbe!
jag hoppas på en ny banger i klass med Wild Out. seså, fixa det nu!
http://wifebeaterlove.blogspot.com
Tänkte också säga varför ingen nämner Louchie, tycker han knäcker Styles många gånger.
Alla är jävligt feta på sitt sätt, dom kompletterar varanndra väldigt bra. Men som Soul Survivor, hoppas jag på lite bättre beats.
SS: Känns som att du glömmer Sheek :). Hoppas oxå på att dom skippar swizz beatz, jävlar va överskattad han är. Dom får även slänga på nått spår med J-hood.. Sjukt skön snubbe! Kunde inte hålla med nån mindre än så :) 1. Jag tycker Sheek är svagaste länken i LOX. Inte så att han är dålig men han når inte upp i närheten av de andra. 2. När Swizz Beatz levererar så som han gjorde på den goda tiden så är han fan grym. Numera är han lite ojämnare och det har varit lite väl mycket R&B-pop på senare tid. Men kombinationen LOX/Swizz brukar leda till nåt bra. Dock ser jag gärna att det endast sker på ett par spår och att de tar ut svängarna lite mer. Gärna lite Alchemist, Premo, The Runners, Just Blaze. 3. J Hood är en av de 2-3 sämsta rappare jag kan komma på. Han förstör verkligen allt han rör vid. För övrigt så tror jag på detta när jag ser det. LOX tredje skiva har varit på G sen 2001 och borde vara hiphophistoriens mest försenade platta vid det här laget. Att Jada dessutom skulle släppa en solo ungefär samtidigt känns helt osannolikt.
www.plaingold.com
Det var på tiden!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rubio: hahaha.. min raka motsats! ja swiss har levererat bra skit, back in the days. Hört 17 shots med J-hood? jag tycker iaf att den är stenhård.
Nöjd: Nej, har inte hört just den, får väl ge snubben en chans till då.
www.plaingold.com
vi vet
The Young Phenomenon...
Naw... J-Hood är inte så mycket att hurra för faktiskt.
Hoppas Jada lyckas få lite av mixtapemagin att höras på skiva för en gångs skull. Han har ju tyvärr haft stora problem med att leverera på soloplattorna.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Sheek e fet fan,grymt energisk rappare på ngt sätt....Styles är den som är ojämn ibland typ...eller det kan va som Soul Survivor sa,pga beatsen...J to da *moa* är alltid soft,hoppas det blir en fet album äkta N.Y skit ännå...
Första smakprovet från LOX-plattan låter sådär faktiskt. We're back heter den och finns att finna om man söker runt lite. Jag hade väntat mig nåt bättre men det är nog knappast den officiella förstasingeln.
www.plaingold.com
Tycker den är tung efter första lyssningen.
jada är ganska fet men det går inte att lyssna på max 2 låtar i rad med honom, fett irriterande röst
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
Har de fått tillbaks sina masters till sina låtar från Puff?
BC99 P23 det ska tydligen vara så! efter det där bråket på radion så beslutade sig puff daddy att ge tillbaks dem.
Rubio: The Runners? Vilka är det. Nu vart jag nyfiken...