Bästa låten av redman?
:) Vet att det är svårt att droppa en, men det är meningen här. bästa redmanlåten: enjoy da ride (feat method man | saukrates)
-- Eazy duz it.
rollin' rollin' rollin' rollin'
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
redman ft methodman - how high part 2 =)
Reprezent 2007
jersey yo
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Rock Da Spot
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
In Da Club
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
J.U.M.P.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan vilken svår fråga. :) Just nu röstar jag för Rock da spot eller How High part 1!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Funky: Now that's a classic. Älskar videon, speciellt under Oops brother where your eyes at? :)
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Eller möjligtvis Da Goodness
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sooperman Luva 2
skit ner dig...
If you see a bag of weed on the floor motherfucker, whatta fuck you gonna do? Pick it up, pick it up!
PS. Your cunt is in the sink
How High Pt. 1 e rätt goo
Konsertbesökare
2007-04-09 19:54
Tonights da night!
"Min farsa har en äkta rolexkopia"
Whateva Man
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Tonights da night I do the type of evil that men do, like cursin out my window at a bitch and her friend too :-)
Time 4 Sum Aksion
Tonights da night! Johnny Cash afro havin' ass.
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Cant Wait
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Whut: Time4sumaksion, Rated R, Tonights da night, Redman vs Reggie, Soopman luvah DIADS: Journey 2 da darkside, We run NY, Cosmic slop Muddy waters: Rock da spot, Iz he 4 real, Pick it up, Case closed, Smoke buddah, Whatevaman, Soopaman luvah pt. 3, Rollin ,ON fire tonight... svårt att välja en på den här plattan! DDN2000: Da Goodness, Let the monkey out, Ill be dat, Get it live, I dont Kare Malpractice: Fan,... Lets get dirty typ. Senaste: Fan.
i'll be dat!
Känns livet hårt?.. använd gillette
Pimp Nutz från nya plattan e ju riktigt skön!
det borde göras långfilm om soopaman luvah
R.I.P. Big Moe
Jag måste också slå ett slag för pimp nutz! den är härligt soft
Lyricist
2007-04-10 16:56
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
blow treez från nya är inte helt fel heller!
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
Graffare
2007-04-10 18:11
finns en HEEEEEEL del redman favoriter.. jag kan inte lägga något nummer efter favvo men Soul_Survivor_II P28 sa det! TIME TIME TIME TIME Time 4 Sum Aksion TIME TIME TIME TIME Time 4 Sum Akssssion!!
http://metafourhiphop.com/
tonight's da night
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man... http://boegballe.tabulexnet.dk/
tänkte fråga vilken platta folk tycker är fetast, men det kändes onödigt, alla kommer svara muddy waters ändå!
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
Limp Bizkit Feat. Redman - N 2 Gether Now ....psych!
Slick Alex - Mainstream is Everything "Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"
jag diggar "we don't know how to act", fett taggande.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Dare Iz A Darkside skivan är soft
skit ner dig...
Bästa album: Whut? Thee Album
går ju inte o välja, men ruggigt skön bilmusik.... pick it up är en personlig
Time 4 Sum Aksion Massa andra tex Da Rockkwilder
Time 4 Sum Aksion, Blow Ya MindPress rewind if I haven't blown ya mind
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Bästa skivan är ju Whut? the album.
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Muddy Waters är bättre och det vet ni
Min favorit e "put it down"! Den e skön å videon e tuuung!
Över ALLA låtar som Redman gjort så väljer du den senaste singeln "Put It Down"? Har du hört mkt mer än den av Redman? :P
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Skribent
2007-04-12 20:55
Time 4 Sum Aksion Blow Your Mind
Japp jag har hört en massor med redman! det e dock bara "tonight's da night" "rush da security" och "put it down" som fastnat riktigt och som han gjort på "egen hand"!
^wtf!
Det står mellan Rollin o Time 4 Sum Aksion...
Men man skulle kunna göra en lång lista med låtar som knäcker.
Pick it up har jag som ringsignal btw, fett nöjd varje gång det ringer och folk börjar se irriterade ut.
STHLM GROOVE COLLECTIVE
Sorry Folks! Jag missuppfattade, jag trodde att vi skulle ta låtar som han gjort på egen hand! Rollin' e superskön likaså Cisco kid!!
Can't Wait
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ