I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Är man bättre bara för att man är död?

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2007-03-27 07:47

Är man bättre bara för att man är död?

Yo!
I min skola lyssnar alla på hip hop, Det mesta från 2001 uppåt.
Jag lyssnar på Tupac för det mesta, Brukar okcså lyssna på Naughty By Nature, eller Ice Cube, mm.
När några Brukar se mig lyssna på Tupac sä säger dem:
Eyy, Du lyssnar på Tuuuupakk va? Han e fett bra! Han e legend! Han vet vad han rappar om i sina texter!
Den här killen här... Det enda låt han har hört med Tupac är Changes... Folk som vet vem Tupac är dem brukar också veta vem Biggie är. På radion här har jag för det mesta hört bara Biggie - Nasty girl Ft.Diddy,Nelly,Jagged edge. (tror iaf att den hette så o dem här va med)

Men... Förra veckan när jag var på väg till mitt skåp. så står nåra killar där. Jag går och öppnar mitt skåp, Sen plötsligt byts låt i min mp3 till 100miles n runnin. En av dem där killarna frågar va lyssnaru på. Jag säger NWA så klart. Sen Blir dem så här:
Aaajt NWA! Dem är Fett bra! (Dem enda dem vet i NWA är Eazy o Dre). Sen frågar samma kille vem gillar du mest i NWA? Jag svara Ice Cube. Killen: Shit! Idiuu va snakkaru skit för! Eazy är bäst!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.