Polis låtar?
vill ha tips om låtar som handlar om polisen, svenska låtar går också bra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
NWA-Fuck The Polis KRS One-Who Protect Us From You? C-Bo n X-Raided-Deadly Game
Main Source-Friendly Game Of Baseball, det var några som ploppade upp ur huvudet.
U wanna war, Ill take U to war!
cypress hill - looking through the eye of a pig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ice-T - Cop Killer Vadå, ska du bränna en jättecool hatapolis-skiva?
Ill Bill - How To Kill A Cop
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Dilla - fuck the police vist c-bo deadlygame men X e inte me där så du har nog fått fel namn på nätet=)
----------------------------------------------------------------------------
Akta dig för polisen - ken ring Polispådrag - Ayo Bengen - The latin kings
chords - Knocking on my door
witty unpredictible talent and natural gang
Nadamas, Emilush och Caustic - Ingen chans Emilush, Ken och Mergrim - Upp med fingret en fågel viskade i mitt öra att det ska komma en på Ismens nya skiva också.
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
Skribent
2007-03-17 20:39
Mobb Deep - Cop Hell N.W.A. - Fuck The Police
Geto Boys tom
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Bone thugs - Fuck tha police
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Den absolut fetaste "polislåten" är helt klart Jay Dee - Fuck the police
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
den där med Advance Patrol... svensk men whata!
Bone Thugs - No Surrender?
Street Military - Police Harrasment Geto Boys - Crooked Officer Eightball - In The Line Of Duty Acres Home Players - Laws On My Trail
Alltså Looptroop - Long arm of the law är ju inte direkt riktad till polisen men den är sjukt bra och har med det att göra!:)
bone thugs - fuck da police bone thugs - no surrender bone thugs - still no surrender krs one - sound of da police nwa - fuck da police krs one,rage against the machine,last emperor - criminals in action
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Vishiss - No better than me jävligt arg!
Z-ro - crocked officer chamillionaire - ridin' dirty (tveksam)
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Cypress Hill - pigs cypress Hill - puercos, eller nått liknande
the pharcyde - officer
soundscience!
strömbäck det är sedlighetsroteln som har gjort den, inte looptroop. sedlighetsroteln består av Promoe, Supreme, Timbuk, Organism 12, CosM.I.C och Kekke Kulcha.
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
Hangaround
2007-03-18 16:53
Looptroop - Ambush in the night
Dead Prez - I Have A Dream Too.
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
Latin Kings ft. Fille & Crille - Ainaziz Napalm - Crooked Cop
He Who Professes The Faith Will Excel: And To Whatever You Accustom Yourself You Will Grow Accustomed To. <br> Blessing To The Reader
B.Siegel feat O.D.B - when you hear that
schh..
Rektum: Ere så? Det står X-Raided som featuring på låten...Til My Casket Drop albumet...hmm
Men o andra tycker jag mig bara höra C-Bo...tyckt dom har grymt lika röster iannat fall. Men det står X-Raided som featuring som sagt.
alltså väldigt många låtar har med något som handlar om polisen.. Dead prez skulle jag rekommendera, mycket bra texter..
mental_ill och rektum Texten till Deadly Game är skriven av X-Raided men genomförd av C-BO. För övrigt har dessa två rappare helt helt olika röster och flow ;)
HipnotajZ Tror du syftar på Deep Cover med Dr. Dre & Snoop Doggy Dogg.
xzibit - Ram part division där han utspelar sig som en korupt polis i sin text peace
"I Would Light Me A Cancer Stick, Thinkin How Can I Get My Momma Out The Bricks, And My Whole Click Legit"
young buck - dont need no help
Amaretto: Tänkte väl det...fan va lika röster annars....gåtan löst.
Snoop dogg - Deep Cover
Digg this!
Nwa-fuck the polis
Ken-en dag
You play Gangster Byt you ant shit