Redaktionschef
2007-03-15 08:11
Aktuell MP3: Theory Hazit - Extra Credit
Ny hiphop upplagd på startsidan! ________________________________________Theory Hazit - Extra Credit Theory Hazit s kommande platta sägs vara något utöver det vanliga. Efter uttalanden likt "We can't wait until everyone gets to hear it. I personally think it's incredible" från Braille och hans skivbolag Hiphop IS Music har förväntningarna stigit på många håll i USA. Tanken är dock att resten av världen också ska få höra löftet, så därför kan Whoa nu bjuda på ett exklusivt smakprov från albumet i form av titelspåret "Extra Credit" , producerad av The Are . För mer info/låtar surfa in på http://www.hiphopismusic.com/ eller www.myspace.com/theoryhazit
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
först!! Det va hur soft som helst, gillar texten skit mycke Big up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ahh äntligen nåt jag tycker om ...tung!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det här är BRA skit !! ..
hörs att han kan. men nej, tycker inte att det låter speciellt bra. gillar inte alls hur han flowar. blä
ganska snyggt beat dock! ;D
Håller hög standard, men var inte min typ av låt
valdigt bra rap. beatet bra o hade schysst gung fast trummorna va lite klena.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
kollade jsut myspacesidan o diggade allt ja horde
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
har d nan koppling till Sweden?
Skön låt faktskt.. tyckte rubet var hel skönt
Wolves!!!
Redaktionschef
2007-03-15 23:48
isofu P3> Nej, därav att låten inte ligger i svensk hiphop online. Jag råkar bara ha bra kontakt med Braille... så kan få loss en del bra låtar helt enkelt.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Tycker det är skittungt! Feta cuts i refrängen, listigt samplat och en fläck av egensinnad rap i hela låten. That's real!
Yeah, you know..
diggade som fan! The Are är lätt en av mina nya favoritproducenter.. riktigt tung kille!
http://www.myspace.com/kpeemusic Martin Zamora - Skunk Fiction mixtape ute SNART! FET SKIT!
Jag måste hålla med, detta var det bästa man hört på länge, när kommer hans skiva?
Redaktionschef
2007-03-16 17:15
Den släpps 1:a Maj.
Graffare
2007-03-16 23:34
gillar engelskan! .. allt annat är hiphop, bigups!
http://metafourhiphop.com/
sjukt fet
www.soundcloud.com/arionmusic
han är ju från amerika, konstigt om han skulle snacka dålig engelska..
i get more pussy then panty!
''Den släpps 1:a Maj.'' Vart finns den att köpa då? Jag försöker införskaffa lite skivor nu som jag ska ha in på datorn, och om det är liknande låtar på hela skivan ska jag ju lugnt köpa den... Går det att köpa den på den lokala skivaffären?
Redaktionschef
2007-03-17 15:27
Jag skulle tro att
http://www.recordhunter.se/ tar in den, eller alla fall kan ta in den åt dig, när den släpps. Dom har alla fall tagit in skivor från HipHop Is Music tidigare.
Producent
2007-03-17 17:24
de va ju verkligen inget utöver det vanliga som det stod.. låter klassisk late 90s hiphop dänga, dock jävligt bra sådan
Jo det lät old school faktist, skönt som fan. I alla fall, jag får väl hålla utkik efter skivan, har ni något mer tips på lite mer old school artister? Lyssnar på sådant ganska mycket, ger mig mest inspiration, plus att det låter bäst=)
Sjuuuuuuuuuuukt fet om ändå varje mp3 va så här på whoa. Det här e riktig kvalite
thundercooperfuckinbird
Nice som fan!
Is Wayne Brady gonna have to choke a bitch?
Lyssnade på veckans mp3a för en gångs skull och det lät fan bra. The ARE är grymm.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
denna är riktigt fet.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Glatt överraskad, riktigt bra faktiskt
tjockt bra ...text beat allt...flowet ägde tjockt!!
It takes so much being atc that only being so is so!
Redaktionschef
2007-03-20 13:39
Ja synd att inte fler laddar den. Folk verkar rädda för amerikanskt :/
The Are e grymma...
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'
Redaktionschef
2007-03-22 03:41
1160 downloads.
Gillade det jag hörde på Theory Hazit's myspace men är det bara jag som är helt efterbliven eller, för jag hittar ingen Extra Credit låt? Går det o länka?
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE" Spöket i Scary Movie
den finns ju här på whoa! mp3 arkivet... frontpage!
Redaktionschef
2007-03-22 12:09
Oracle, skulle du kunna hooka mig med Theory Hazit - Ghetto? För den går nämligen inte att ladda ner från hans Myspace..
Denna skiva är SJUUUUUUUUK! sitter o lyssnar på den nu!
Fan va fett. Vart kan man tjacka den i Sverige? Eller måste man beställa från USA?
Redaktionschef
2007-08-02 17:49
Den borde gå att köpa via recordhunter, vet att dom tar in hiphopismusic släpp (alltså skivbolaget theory ligger på). Om inte vet jag alla fall att det är border music som står för distributionen i Sverige, så kanske går att få tag via dom.
Höjdpunkten på skivan är ju när Lord Quas gästar! Så jävla fett!
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."