Game o Buck lägger ner beef'n Härantingen e det bara för att buck vil att game fans ska köpa skivan elr så e det bara för att han tröttnat , hoppas på den senare
Hur kan man bara squasha en beef så? Speciellt när den har gått den vägen som den har gått! Har ju inget med skillz lr nått sånnt att göra som klassiska battles. Handlar bara om publicitet o skivförsäljning.
Antingen krigar man tills man dör! eller så e det ingen riktig beef!
Hat o kärlek e inget man bara kan sätta på och stänga av.
Goddamnit
beefs and ipod mini is for girls...
earp P61råka ut för samma sak? inte haft mycket koll så undrar.
låt mig vara den första att välkomna dig till den verkliga världen där dom flesta av oss har levt hela våra liv...skärp dig för fan.
Mannen Vilken skärp dej? Som alpha sa, Hur äkta är rap beefs idag? Tycker det är larvigt att beefa om vem som har störst kuk,Eller vem som e mest gangsta om man så vill. Som du sa det: Låt mej vara den första att välkomna dej till den riktiga världen DÄR FOLK DÖR VARJE DAG! Här tjafsar folk om vem som ska ha störst del av kakan När folk inte ens äter. Jag menar inte att beef behöver leda till våld, bara att det känns helt flummigt att bara lägga ner en beef så. Gillar man inte nån så gillar man inte nån. Det var min poäng!