Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW http://www.myspace.com/dj_grass
haha soft
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
He’s not supposed to like my music because he’s been rapping about my life his whole career. He’s been signed since he was 15 years-old. When were you this super tough person you personify? You can’t be a popular rapper and a gangster out busting your hammer and still be around this long.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
varför tog han illa upp? >>AllHipHop.com:...There’s a whole bunch of MCs out making noise, like Saigon for example. What do you think about him? Prodigy: I don’t like him. AllHipHop.com: How come? Prodigy: I don’t like nobody really. I’m biased. I only like Mobb Deep s**t. Everybody else could suck my d**k.>>
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
^^ För att han så att han kan suga min kuk ?, O Saigon e känf för att säga vad han tycker
verkar mer som att han bara vill ha uppmärksamhet..
nu får vi se om saigon skjuter,cuttar eller slår ner honom som han säger att han ska göra i alla sina låtar. JA era jävla hippies jag hoppas han gör det.
Han har suttit i fängelse hela sitt liv i stort sett, och är säkert glad att han kom ut.. Tror inte han vill tillbaka dit.
Saigon obviously felt disrespected by Prodigy's comments recently in an interview with Allhiphop, and he came back quickly with an interview with Hip Hop Game (the internet IS the new source of hip hop, getting interviews and news weeks before mags do). SAIGIDDY! HHG: In an interview with Allhiphop, Prodigy said he didn’t like you or any other rapper and that they can all suck his dick. How do you feel about those comments? "Prodigy must look in the mirror and say, “I hate myself.” He would have to be at this stage of his life. He would sell his ass for a peanut. I’ve had an altercation with them before and I don’t expect him to like me. I’m a real nigga and he’s not. We can’t relate to each other. He’s not supposed to like my music because he’s been rapping about my life his whole career. He’s been signed since he was 15 years-old. When were you this super tough person you personify? You can’t be a popular rapper and a gangster out busting your hammer and still be around this long. Nah, that doesn’t make sense. 2pac was like that. He’s dead now… I wasn’t mad that he said he didn’t like me. But every real niggas knows you don’t invite another nigga to your dick. That’s fighting words. You might as well say you want me to punch your face off when I see you. I’m not going to run into the booth and make a Prodigy diss and I would lyrically destroy Prodigy. But if we run into each other and he doesn’t have ten security guards or a pistol around him, I will beat him like a piñata. Just for that “suck my dick” sh*t. With him talking reckless out the side of his face, he’s just doing it. Nobody believes Prodigy. He could shoot somebody and he still won’t have street credibility because everyone would know he did it because he was trying to live up to what people think he should be. It’s not in his heart. He doesn’t matter. He’s irrelevant. I fucks with Alchemist. That’s my homie. It’s sad to see that he always gets caught up in this little nigga’s situations. Alchemist is cool. I hope he doesn’t involve himself in anything stupid."
Så kan det gå..
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Asså saigon lär ju inte pop a cap in his ass....eller man vet jju alldrig =D
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset
så prodigy e ingen gangsta utan bara försöker vara det i sina texter! Men men de e många som kör med gangsta texter i usa, d säljer!! sen e det väl många som omger sig med riktiga gangstas för att verka mer gangsta!!! man behöver ju inte vara gangsta bara för att man säljer lite crack el rånar nån och sitter inne för det!!! måste vara nån slags status att vara d el så säljer d bra
MY DOGGS BITE TO KILL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hela intervjun Snackar om massa saker bland annat försäljningen o sånt o hur det e ihophopen ida, skitbra intevju
Saigon e äkta han har alldri överdrivit elr snackat skit, o sen e han smart oxå, Påminner lite om G Malone ,typ east coast's motsvarighet, 2 smarta gangstrar som snckar om problemen kan man säga :D
jag måste ändå säga att saigon ger ett jävligt bra intryck, verkar vara en skärpt kille.
hahahha sell his ass for a peanut va ju bäst!
Don't make me Chris Brown you, bitch!
prodigy och mobbdeep gör i alla fall skön hip hop sen om dom e äkta gangstas vet bara dom, o andra sidan slutar de flesta att deala crack när dom märker att dom kan tjäna miljoner på rap, vilket är helt logiskt!!!!om man kommer ifrån fattiga förhållanden
ivanka F1 Nej ja tror dig inte du har väll inte sett beef o hört vad tru life har gjort mot dem ? äkta kan vara olika, man kan va äkta gangster o sånt skit , erl kan man vara äkta som person
Techniec : Tru Life osv gjorde aldrig nåt mot Mobb Deep.. Dessutom försökte Littles och massa andra från Mobb deep-crewet leta upp Tru life osv ett tag efter, men hittade dem aldrig tydligen.
Saigon verkar verkar helt klart veta vad han snackar och jag hoppas att han sätter prodigy på plats.
En sak offtopic förresten; .. nån snubbe ur Infamous Mobb eller något dissade ju 50 Cent i infamous mobb dokumentären. Nu när mobb deep e signade till 50, är dom fortfarande polare me infamous mobb?
Yun_DI, det var kashdro från cryhme fam som dissade 50.. eller det var nog alla tre från cryhme fam. cryhme fam kör på själva typ.. Dom e ju ganska mkt yngre än infamous mobb å alla dom, så dom har ju aldrig varit supertighta med mobb deep osv. Föresten så tror jag att Tragedy Khadafi har hand om cryhme fam ,,, såååå dom kommer antagligen bli knas stora snart. http://www.youtube.com/watch?v=MyOy3kCNv68 ny låt med CF^^
haha fan va mobbad man e egentligen som bryr sig om ifall sina favoritrappare är äkta eller ej men det är intressant ju. vad som exakt hände i Tru-Life situationen vet nog inga mer än dom som var med (p och hav var det inte dessutom) men vad säger den grejjen om hur gangsta man är? jag skulle kunna springa in med 15 pers (som alla e totala nollor) in till kens studio där han sitter med typ 3 polare kanske å spöa skiten ur dom om vi har tur hehe. det gör knappast mig till mindre nolla. dessutom så verkar det stämma att mobb deeps click med bland annat Littles i täten gjorde nånting tillbaka för som nån skrev på ett utländskt hiphopforum det finns en anledning till att tru-life slutade skryta om det och att andra rappare som säkert har lite mer koll inte hånar mobb deep för det. Och det kan man ju säga att dom har haft anledning till eftersom Prodigy är en ganska storkäftad snubbe. Ron Gotti ska tydligen ha spöat skiten och snott Seven Dirtys kjedja efter det bland annat. Inte för att jag vet ett skit om det men det är ett rykte iaf.
Static is the last thing ya need when ya see me
Fett
det händer så mycket skit inom rap-världen i usa som man inte har en aning om, gäng beeferna tar sig upp från gatunivå till en glamorös värld, e övertygad om att rapparna har gott om folk från gatan som backar upp dom, el folk som dom anlitar för att sätta nån på plats!!! har man gott om money så kan inte såna saker vara nått problem direkt
He would sell his ass for a peanut. ägd.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
finns det inget på youtube om det????
Vad fan spelar det för roll egentligen vem som är mest "äkta". Jag tycker det är bättre att som Kool G Rap göra fantastisk musik, klassiska hip-hop skivor där texter hela tiden kretsar runt den undre världen men samtidigt öppet kunna erkänna att allt är påhittat som G Rap har gjort. Jag tror att 99% av alla rappare egentligen är fantasifulla författare snarare än tvättäkta gangsters och vem som är mest äkta intreserar mig inte. Jag säger som Killah Priest "There's too many rappers in the East wanna be gangsters Too many gangsters in the West wanna be rappers Bunch of actors
Producent
2007-02-26 01:16
Jag säger som Krs-One "You can be a mac, a pimphustler or player. But make sure live, you is dope rhymesayer"
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Saigon is the truth! The Greatest Story Never Told kommer vara pure quality music!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
haha för mig spelare ingen rolll, fuck it! OM texten e töööööööng o man får en fet kick utav den, There you go... skiter väll jag i fall han sprungit från en fajt o bangat osv..ja diggar den texten den låten! å sluta bry er om andra e äkta, bry er om er själva ist.
Tutilooooo
o andra sidan spelar d ingen roll om man e gangsta el inte, har man en skarpladdad puffra riktad mot huvudet så e man bara klok om man löser situationen på ett fredligt sätt, jag tycker inte att man e feg då, otroligt dumt att få ett skott i skallen bara för att man vill bevisa att man e äkta, man värnar om sitt liv bara
haha prodigy jävla soopa han kan ta sitt lilla bajspackar gäng med sig i graven!
The Young Phenomenon...
Vad fan spelar det för roll egentligen vem som är mest "äkta". Jag tycker det är bättre att som Kool G Rap göra fantastisk musik, klassiska hip-hop skivor där texter hela tiden kretsar runt den undre världen men samtidigt öppet kunna erkänna att allt är påhittat som G Rap har gjort. Jag tror att 99% av alla rappare egentligen är fantasifulla författare snarare än tvättäkta gangsters och vem som är mest äkta intreserar mig inte. Jag säger som Killah Priest "There's too many rappers in the East wanna be gangsters Too many gangsters in the West wanna be rappers Bunch of actors Instämmer med varenda ord.
Look with your own eyes - See with your own mind
PatoLoco - NOW SAIGON WILL HAVE TO BE A SNITCH. I KNEW HE WAS A FAKE ASS NIGGA... hahaha fuck that bitch! din idiot att du inte skämms ja svär, hade du sagt framför han hade han slagit sönder dig, du e säkert sån skitunge som går runt i stora hiphopkläder o säger bitch, snitch o massa sånt skit,och tror du kan så mycke om hiphop, fast du igentligen e en mobbad unge som inte kan nåt om hiphop och inte kan engelska heller, för han snitchade ingenting i den intervju din idiot
jag säger så här d man gör håller man tyst om, man skryter inte om d, dom som gör nått gör nått d snackar dom inte högt om.
techince hehe kom o möt mig i byn din horunge i rinkeby din lilla vita hora Hahaha, är du på riktigt? Sen är det iofs likvärdig humor att tro att alla tuffa hiphoppers skulle busta en cap in yo ass om du sa något negativt till dem.
Look with your own eyes - See with your own mind
PatoLoco waow rinkeyby sveriges vä, ja blir så rädd hahah tror du rinkyby e compton elr ? själv bor ja i bergsjön o det e bland sveriges värsta förorter men det e ändå inget man skryter om, för det e inte så farligt i sverige att du tror att ja skulle bli rädd för att du bor i rinkyby , hahaha idiot
Laste en intervju med Freddie Foxxx a.k.a Bumpy Knuckles och hans syn pa beefs och att vara "gangster". Han gor inga diss latar eller beefar med andra rappare over tracks, for att citera. "If somebody has an problem with me, I come to his face and salve the shit right away".
I be around, just out of sight
Airforce P22 haller med dig om fororter, tyckte du hade visdom tills du skrev vem Saigon ar, forst o framst ar det inte svart o lista ut att det ar en rappare om man laser intervjun, o sen det andra o mest viktiga GOOGLE biiitch!
Airforce, 50cents kusin och nya tillskott till g-unit. HAN ÄR MAAAAAAD NICE, Ja svär brorsan!
Marcy och Brownsville har drive-by's, liquor stores och crackepidemier. Svenska förorter har på sin höjd klotter vid tunnelbanan, billiga jourlivsar och trist arkitektur. Go figure.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
QNS-D P22 well, man kan bli knivhuggen pavag till tunnelbanan lr arresterad och brutalt misshandlat av polisen nar man malar...
ja, eller hur var det nu?
QNS-D P22 : crack-epedemin är över :) nu är det tydligen hostmedicin som gäller.
jag vet inte riktigt vad jag ska tro om det sista inlägget...var det seriöst?
Airforce P22 allmant kant att han inte ar sa kand?? om det ar allmant kant att han inte ar sa kand sa maste han automatiskt vara kand iaf. o jag hade for mig att du inte visste vem det var, men tydligen sa vet du att han inte ar sa kand.
Neva mess wit my Noskapin y'all!
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Demento : Säg vad? varför skulle det inte vara det?