I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Video från Buck & Game "fighten"

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-02-25 00:11
varan 300 bars Skit?,  SKIT?    nej mannen Still bitchin till cryin e skit, eller va fan den hette. Spider Loc's dissar e skit. 300 bars begravde G unit..
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero

2007-02-26 00:15
Enligt mig så slaktade Game G-unit när det gäller beefen rent låtmässigt .. SLAKTADE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-26 13:16
Buck som förnedrar sig själv när han vet att Game inte kommer att nå honom med en jävla massa vakter emellan.
David VS Goliath

2007-02-28 16:03
BUCK WANTED TO SQUASH GAME BEEF TOO!

I'm hearing that Young Buck actually did want peace with The Game when they met up in Vegas. In recent interviews, he's said that it has been two years and its time for everybody to focus on getting money. He played The Game's song in a semi-homage, he said, but also admitted this was the first time they had ever met. So, he wanted to just end it - or fight - but Game wanted peace so it would have been peace. Oh, but there was that security again. Just end it...

från allhiphop.com

2007-03-02 14:34
Varan P27

om den begravde g unit varför svarar game med 35 disslåtar till då 50 inte enns svarar på hälften?

därför att bhan ville hålla sig aktuell det kanske var därför han gjorde det + att det finns inget bättre sätt att skaffa sig respekt än att trycka ner på andra ( i en del människors öga och jag säger inte att det är rätt)

Techniec 

jag tror fan inte på att det var första gången dem möttes nån gång måste dem ju ha mötts tidigare som i stomp