I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

var fan är Apani B?

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-02-12 04:52

var fan är Apani B?

Ja, var fan är hon?
En av de grymmaste kvinnliga rapparna o man hör inte ett ord om henne längre!

I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2007-02-12 07:17
senast var nog på vince vaughnplattan för min del..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DJ

2007-02-12 17:33

2007-02-12 18:59
Hehe, Vince Vaughn-plattan...

Men ja, det var senast där jag hörde henne också, tror jag. Och den låten är riktigt bra faktiskt.

2007-02-12 18:59
haha..vince vaughn feat JenAniston
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2007-02-12 19:07
jag hade ett mixtape från Dj WonDigga, från tiden då dom gick att skaffa från emceeclothing. På det fanns det en låt med Apani B, frälst sen dess. Synd att jag har tappat bort skivan o inte har kvar låten längre :/  

2007-02-12 19:10
Spot me heter den! bra skit..  

DJ

2007-02-13 09:58
MF Doom: Dodgeball...

Shit, Spot Me är ju sex-sju år gammal. Nåt nyare måste väl ha kommit?

2007-02-13 14:32
ja, och vad var egentligen uppe med att släppa ett album i japan som var skitsvårt för resten av världen att få tag på?

2007-02-13 17:52
hon har ju tydligen gift sig med en japansk kille så det var väl nån collab dom gjorde o släppte på hans marknad eller nåt..
Skivsamlare

2007-02-13 17:57

Hon var med i något Stocktown avsnitt med.

-"Shit, I lost him in the Sun!"<br> <br> - Whoa PixelCrew 2004!

2007-02-14 22:29
yesyes! jag hade henne på friends sen förut men blir så fundersam när man inte hör nåt nytt..det senaste på myspace verkar ju ändå vara runt 4 år gammalt..