Finns det blyga rappare
jo jag sitter här och tänker på om det finn några blyga rappare men kommer inte på någon. Alla rappare är tuffa idag eller de har alltid varit tuffa.
Det kanske bara är något jag inbillat mig, men verkar inte Lupe Fiasco lite blyg?
J Dilla ska tydligen ha varit ganska blyg. här är ett talande citat av Erykah Badu:I used to tease him all the time. I was dating Common and he seemed really shy when Common would leave and it was only he and I there. So I would play this little game, I would pretend like I was coming on to him, walking slowly towards him like, “So...now that we are alone...” Then Common would come back into the room and I would pretend I was doing something else. This would freak Jay Dee out because he didn’t know that Common knew that I was doing it. Common would be like, “Don’t do that Erykah.” We would talk about a lot of things, but he didn’t do most of the talking, he did most of the listening.
Urbanized Konfusion ute nu! http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats
Devin the dude ar fett blyg ja.
Shuu
Producent
2007-02-07 19:00
Dilla va fett blyg. Nåt som verkligen inte hörs i musiken though.
Bonecrusher är jävligt blyg, likaså Uncle Luke..
R.I.P. Big Moe
det är väll skillnad på rappare, som dom e på låtar, och som dom e som personer i verkliga livet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tänkte också på lupe av någon anledning.. Läst i nån intervjuv att Big L var ganska blyg/tillbakadragen innan man lärde känna honom, sen vart han chill som fan! nått som verkligen inte märks i hans rap
Men lika glad är jag för det!
Too Short är blyg.
My Louis slippers, polo top linen shorts so my balls dont get hot
nas kan jag tänka mig är eller iallafall var blyg som fan.. han brukar ju va fett tyst å tillbakadragen i interljuver bland annat och så vidare..
Lil' John ska tydligen vara blyg också, det känns konstigt tkr jag.
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Lupe är väl inte särskilt blyg det är väl bara nerdimagen som får folk att tro de. tror han är mer uppmärksamhets sökande än man annar.
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
Lupe ja! Det är ju del av hans image att inte skrika och skräna. Men han är utan tvekan en all-eyes-on-me person. Blyg rappare? Hm, do they exist?
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
är man blyg PÅ RIKTIGT väljer man inte en karriär som går ut på att skriva ner sina tankar och känslor och göra dom tillgängliga för resten av världen och sen stå på scen/framför tv kameror med upp till ett par miljoner tittare. sen kan man ju va tystlåten, tafatt eller tillbakadragen som person ändå. sedärja. logik kan tilläpas det mesta.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
Beatboxare
2007-02-08 02:17
Bahamadia kanske?
/KG BOOM
dr dre? snoop dog när han var ung? man kan juh träna bort blygheten.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Man tvingas nog mer träna bort blygheten.
snoop dog när han var ung? Han är väl inte död? Han släpper ju en massa nytt än idag..
8 diagrams!
Producent
2007-02-08 10:39
Jag tror faktiskt han stavar sitt namn Snoop Dogg och förut hette han Snoop Doggy Dog.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
om man heter Niggarachi o gör porrfilmer e man fan inte blyg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
efter nara glas ar ingen blyg.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Jag tycker Lloyd banks är blyg
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
precis som utter sa, man får skilja på blyghet och tystlåtenhet
...looking more like 5 cent
stoupe the enemy of mankind
Stoupe är inte rappare, och tror inte han är blyg. Han är ju enemy of mankind!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
haha grymt om bone crusher är blyg I told'um motherfucker I ain't NEVER SCARED I ain't NEVER SCARED I ain't NEVER SCARED BONE CRUSHER MOTHERFUCKAAAAAAAAA
I den här tråden verkar det som varenda jävel är blyg. Jag menar Lil Jon? Verkligen?
aah menar det lil jon. WHUT?
Eftersom ingen av er har träffat dessa artister, vad får er egentligen att vara tro att personen ifråga skulle vara blyg? LOL säger jag bara.
men bara för att rappare är otroligt öppna på låtar och snackar om allt och alla... Så betyder det ju inte att de inte kan vara blyga. Jag skulle kunna tänka mig att många rappare är blyga, och kan se rappen som ett sätt att få lätta på "trycket" och få snacka av sig, typ som någon psykologi eller något liknande! fattar någon vad jag menar eller tycker ni att jag bara flummar?
Jag håller med dig fresh2death. Jag tänkte samma sak, tex Blackthought från the roots skriver om känslor , men han pratar aldrig med media, hänger inte me på bandets efterfester. Det finns stora musiker, konstnärer etc som har pratat om känslor men varit blyga.
Straight outta fucking dungeons of rap
i alla intervjuer du läser om lil john så kommer det stå nått om att han är blyg, jag lovar er.