I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

cage & non phixion

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-02-01 01:39

cage & non phixion

jag lyssnade mkt på Cage och Non Phixion förut och köpte plattor och sånt med dom men nu på senaste tiden (typ 1 år) har jag varit ifrån dom lite och har ingen koll längre.. så jag behöver lite hjälp med att komma igång igen =)

börjar med Cage då..

jag vet att Cage släppte Hellz Winter efter Movies For The Blind och den var fet (har bara inte hunnit köpa den än.. :/ )
men har han släppt nåt efter den?
det var ju snack om nån skiva som hette Waterworld har jag för mig .. var det med Leak Bros eller Weathermen eller hur var det ? och vilka var med i Weathermen och Leak Bros nu igen? (har glömt allt :P )

hade Cage några fler sidoprojekt?? jag vet om EC Allstars och Nighthawks.. släppte de några skivor?
och var kan man köpa skivor med dessa killar? helst svenska sidor tack..

sen Non Phixion då..
splittrades dom eller hur var det? och jag vet att Ill Bill har släppt en skiva efter Whats Wrong With Bill men var det ett mixtape eller album?`har de andra medlemmarna släppt nåt sen skivorna Sabacolypse och Art Of Dying kom ut ?

blev sugen på att börja lyssna på dessa artister igen så det skulle va schysst om ni hjälpte mig komma igång lite!

svara gärna på mina frågor och tipsa om jag har glömt nåt! =)

peace

if hiphop is dead call me ghost in the flesh