I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-01-26 08:23

Ali Vegas

Är det nån som hört ngt om Vegas? Kommer han droppa ngt snart etc? Det va längesen jag hörde ngt nytt från grabben.....

Don´t judge a book by it´s cover, cause it´s story is as fucked up as any others.

2007-01-26 11:07
Han trycker ju ut lite mixtapes då och då, fick hem ett rätt nyligen har jag för mig men har inte lyssnat igenom ordentligt..

Ali myspace

Kolla där så kanske du kan hitta nån info.
You are the one who go get the OG´s, im the one who the OG´s go get.

2007-01-26 11:18
han hade ngn ny låt/freestyle uppe på hiphopgame.com just..
HL.

2007-01-26 18:13

www.rich-soil.com

tyvärr tycker jag han tappat nästan allt, försöker låta som Jigga.... hans stil förut va nicest, men nu försöker han slå så han ändrar den, synd men sant... 
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
Skribent

2007-01-26 20:19

när fan kommer hans album? han släpper en singel då och då, men aldrig något album...man börjar bli lite trött på hans mixtapes nu...får hoppas att han släpper en platta snart som har samma klass som "Generation Gap"...

för er som inte vet vem Ali Vegas är...en länk:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ali_Vegas

eller bara gå in på hans MySpace rich-soil.com (postade ovan) eller nåt...

Skribent

2007-01-26 20:21

...på hans MySpace rich-soil.com...

det ska så klart vara ett komma mellan MySpace och rich-soil.com...

Producent

2007-01-26 20:24
Såg en ny video med han nyss som Kanye West har producerat.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.