jay - Z
Fattar inte vrf o hur han kuant bli så bra? känns som han itne gjort så mkt , o d han har gjort , de e inte så mkt av d som e bra:S? o varför ser alla upp till han? Innan så ville eminem verkligen spela med han.. :s VARFÖRR:D?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Beror ju på vad du menar med "mycket" om du inte tycker att 9 studioalbum, och över 10 år i branschen är mycket så får det stå för dig.
Roc Nation Invasion! 19/7 - 2008
måste va att han är snygg..
Min bedömning är att det är hans läppar som säljer.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
sluta hata, snubben har skillz. varför säg mig varför är han så stor som han är idag, om inte han hade haft skillz?
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
Killen är speciell...därför han säljer..han kommer på saker som inte adnra gör..har sjysta kläder å massa grejer! Supermodell till flickvän..han är helt enkelt grym! hans Dresscode är fett också..Clean!
Biatch
njaaa...tror att Mary har ratt.
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
För han har samma efternamn som världens bästa rappare genom tiderna. That's why!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Simon_T ja :) och ni andra måste ju hålla med, killen är snygg, cool och har en skitsnygg kvinna. sen sjunger han lite bra då och då, säger holla ibland. ett vinnande koncept!
maary F19 håller med om att han har en skit snygg kvinna men han själv ser förskräcklig ut!
Don't make me Chris Brown you, bitch!
På tal om jigga nån som vet va låten han inleder Fade To Black konserten med? den som T.I. har samplat hans röst från på Bring Em Out.
MazTheHustler men tar du henne så tar jag han? och funkar det inte så vi en öl och glömmer vårat misslyckade.
maary F19 låte kanon! ; )
MazTheHustler P21 What More Can I Say
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Eccan P19 Thanks man!
jigga har skillz, obviously. annars skulle han väl sitta hemma/på en bänk o knarka eller va död nu. MEN han e definitivt överskattad o ja fattar egentligen inte vrf han e såå stor. skulle fatta om han va på typ...young jeezys berömmelsenivå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FunkyMan P33 Må hända att han är ful men han har skapligt snyggt brud för det! Måste vara pengarna :) btw, Jay-Z is the shit!
Haha, du svarade just på din egen fråga... Show me what you got :)
Reasonable Doubt och The Blueprint är ungefär tio gånger bättre än t.ex. något som Eminem nånsin gjort. " känns som han itne gjort så mkt" Nej, han har ju bara släppt ca 12 album på 11 år, inte produktiv alls.
så the blueprint är tio ggr så bra som Slim Shady LP då? Hell no!
Max: Jo, det tycker jag. Slim Shady LP är bra, no doubt. Men, jo tio ggr så bra låter rimligt i mina öron.
äntligen någon som tänker som jag han har fan nästan bara gjort dåliga grejer och om det låter bra är det pga beatet inte han!
karl-anton: Jag tycker tvärtom. Är det dåligt är det p.g.a. beatet. Jigga är alltid bra, men tyvärr har han envisats med att anlita Timbaland, Neptunes och andra keffa producenter på senare år...menmen smaklen är som baken.
Jag tycker faktiskt inte att hans musik e så bra. Men jag har hört att han ska vara grym live är det sant?
NIRVIK
men vrf ser ala upp te han :S
man behöver inte ha skills för att lyckas i musikbranschen, kolla bara på all skit som visas på mtv.
Jag skulle gå så långt som att säga att Jay-Z är en av de få MCs som blivit riktigt, riktigt stora kommersiellt fast han är skillad och innovativ. Det är väl han, Nas och Biggie i princip...
SkankyWhore man behöver inte ha skills för att lyckas i musikbranschen, kolla bara på all skit som visas på mtv. ja förmodar att du "svarade" på mitt inlägg. man behöver inte ha skills enligt dig, men av majoriteten tycker väl det.. mer behöver jag inte säga. hur dålig är inte vissa artister ( enligt mig ) men ändå säljer som fan, vad beror det på, jo för att majoriteten kanske diggar han/hon. men inte jag.
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
Han e en legend
Dom kallar mig Francis
tycker att han e bättre än eminem men eminem dödade jay-z på låten renegade
MazTheHustler P21 när? var? hur? eller så skippar vi det och tar bara ölen så slipper vi misslyckat, och vi får hedern i behåll.
på tal om jay-z - eminem... har eminem nånsin lagt nått bättre än verserna på renegade från just blueprint, eller är det bara jag? men blueprint 10ggr bättre än slim shade lp... nja... 5, 6 ggr kanske
slim shady lp är fan så mycket bättre än blueprint, enligt mig dåra
ye ye ye
the black album knäcker ALLA eminem plattor
Är jag ensam om att tycka att Jay slaktar Eminem på Renegade?
Em äger i alla låtar;)