snoop dogg feat nate dogg & Ray J - smokin smokin weed ja vet, inget med bone mäh vafan ! Krayzie Bone - smoking buddah??? Memphis bleek - smoke the pain away
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
marcoolin: Tänkte just, vafan har ingen postat Kraziye Bone med smokin buddah? Lätt skönaste röklåten. Här är videon om ni inte sett den förr http://www.youtube.com/watch?v=-cUceixHhiE
I want to name my kids after people I hate, so I can beat them - and feel good about it.
NutCase P19 kanske för att det står "Inget med BTNH, tack!"...
Alrighty, missade det. Dock utgör ju han inte hela BTNH själv liksom. Men okey, my bad.
I want to name my kids after people I hate, so I can beat them - and feel good about it.
"Swollen Members - Dynamite" är grym.
My oral illustration be like clitoral stimulation
Demento ja skrev: - ja vet, inget med bone mäh vafan ! Krayzie Bone - smoking buddah??? för ja tänkte, man får inte ha en sånhär tråd utan att nämna låten. det är ju föfan den bästa. right. o trots att skaparen inte vill att folk ska nämna bone. så kanske andra som läser vill ha tips , fanvetjaa Peyce
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
Classified - It's Sickening
bränt barn har många namn
cypress hill...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fortsätt..fixat nytt nu! :P
Hej! Jag myser!
det mesta med Devin the Dude borde duga
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
Method man & Redman - Part 2 ( I get so high ) Riktigt tung :) O skön !
Highfive anyone, anyone?
Ursäkta nu fan.. men dessa måste upp asså BTNH - Shoot em up' KRAYzie bone - SMokin Budda Bizzy Bone - Fried Day Bizzy Bone - Hit the reefah Bone Thugs N Harmony - if i fall Bone Thugs N Harmony - Bad Weed Blues Bone Thugs N Harmony - P.O.D Bizzy Bone ft. Bluelight - Weedman Bone Thugs N Harmony - Blaze It Bone Thugs N Harmony - Hatin Nation (Braaaaa som fan asså) Bone Thugs N Harmony - It's all real Bone Thugs N Harmony - Clog up yo mind Bone Thugs N Harmony - It's all mo thug Bone Thugs N Harmony - Buddah Lovaz Bone Thugs N Harmony - 1st of tha month (något man måste kicka åt på en sommardag, *fniss*) ahhh ursäkta mig ;) hoppas nån blir glad utav nån av dessa låtar!
Tutilooooo
haha ivanka ;D trodde ja hade skrivit ner den, men den behöver man inte äns nämna den vet alla ;D
Tutilooooo
den gammla dängan i got 5 on it me luniz. knäcker ju
Producent
2007-01-30 15:09
Method Man-Tical
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
People Under The Stairs - Acid Raindrops"When the stress burns my brain just like acid raindrops, Mary Jane is the only thing that makes the pain stop. I let the music take over my soul, body and mind, to kick back relax one time and you goin' find."
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Allt med Devin som sagt...Fastnat helt på to the x-treme Damn
KEN - MÅSTE MECKA DEN!!! tyngaste
TungGungClick.se Youtube.com/TungGungTV
EPMD - Da Joint , den är nice.
krossad_anka F60 ja, för den handlar ju verkligen om röka..eller inte!
Hej! Jag myser!
Alpha: Haha, kom på det efter att jag postat :(. Stupid me.
Kom igen..! tror ni detta räcker? :(
Hej! Jag myser!
läs..inge BTNH
Hej! Jag myser!
Afroman - Because i got high ;)
the dove shack - smoke out devin the dude - motha smif n wessun - hallucination cypress hill- roll it up. light it up. smoke it up
Afroman hahah :)
-> Wasted Frillz <-
Hela "High Times" plattan! Den är galet fet!! Är det nån som har den på vinyl så säg till!
Eng: I'm a playa... Sv: Jag är en soloch vårare...
Non Phixion - Drug music.. fast den kanske är om värre shit :P
-> Wasted Frillz <-
Fortsätt!
Hej! Jag myser!
Lyricist
2007-02-06 12:55
afroman - beacause I got high ^^ haha
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Nas - Blunt Ashes
TLK - Gitta från värkligheten
Ja Rule - Smokin N Ridin
Organism 12 - Halv Sex
Young Buck - Twistin My Blunt
Ken Ring - Kifa
Ice Cube - Smoke Some Weed
Åh en hel del från Camron,Jim Jones o grabbarna i Dip Set o Purple City Byrd Gang! .Plus de mesta som nämnts tidigare i tråden.
..................................................................................................
www.myspace.com/timbhp ..................................................................................................
Bomb Hits Proddz BHP<br> ---www.myspace.com/timbhp------www.myspace.com/timbhp---
master p - Pass me the green
Den ultimata rökarlåten: People Under The Stairs - Acid Raindrops O.C. - Burn Me Slow Eak-A-Mouse - Ganja Smuggeling Dead Prez - Twenty
Illmaticly ill
Get your high on är bäst, nu minns jag inte gruppen men sök så kommer de väl fram
americas most blunted - madlib Blueberry yum yum - luda i got 5 on it - luniz hits from the bong - cypress dro in the wind - trick , celoo big boi sweat leaf - sabbath friedday - skiter i , ladda den shit is everyday - allyawan plus det mesta från jkpg.... ....up in smoke
devin the dude- sticky green
Cody Chessnut - Smoke the Love
Finns de nå guzzar på den här sidan? :O vart fan är alla guzzar ? jag är ny på whoa så jag kan inte så mycket men vart faaan är brudarna ? :D
nästan alla cypress hill och redmanlåtar..
Fort Minor - Cigarettes... eller igentligen inte men ändå.. :P
Producent
2007-02-13 22:24
Hur mycket röka har du?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Memphis Bleek - I Get High