Nas, sellout?
Såg nyss en video med han och Kelis som heter Blind fold me, vet inte hur ny eller gammal den är... Vet inte om han seljer sitt arlse här riktigt, men det e ju ändå hans girl o dessutom så sätter han sin vers grymt som fan...Blindfold me
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass spill blood on the walls and play tennis with your balls If the phone rings, don't answear the call Im a slit your throat, fuck you like a ghost cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE" Spöket i Scary Movie
Den ligger ju på hennes platta.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Varför skulle han sälja sig? PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
exakt hur säljer han sig själv?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
I den mån är sellout blev han det redan på I AM. Senaste tre plattorna tycker jag snarare han köpt tillbak sig lite.
nas lägger det hett, och fy fan va fin kelis är :D
SKU - SKU - SKULASON!
Ser ut som en Rakim kedja =D den Nas har alltså
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Om nas sålde sig så var det redan med "You owe me", ett schysst gästinhop för Kelis är långt ifrån det mest kommersiella den snubben gjort
Att lägga en vers på sin frus låt kan aldrig någonsin vara att sälja sig. Det var det dummaste jag hört idag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kelis har lite jävla attityd och gör något eget i PopR&B-svängen, hon sitter inte och fånler och gör låtar om att göra slut over and over som varenda annan jävla hopplockprodukt till R&B-diva nuförtiden. All cred till Kelis
Nej jag tyckte inte att han gjorde det, men kan ju tyckas så, trodde det skulle finnas en hel del som tyckte det men men... som sagt hans vers va grym hursomhelst...
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE" Spöket i Scary Movie
Föresten ni whoa människor måste vara ganska retarded alltså. Vart ser ni att jag påstår att han är en sellout? Titel: "Nas, Sellout?" Ser ni frågetecknet eller? Det brukar oftast indikera på en fråga, era dumma jävlar "Vet inte om han seljer sitt arlse här riktigt" Är det här där jag påstår att han säljer sig? Skrev så för o fråga vad ni tyckte...
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE" Spöket i Scary Movie
Word_Em_Up Du har ju uppenbarligen funderat på om han säljer sig eller inte, och presenterar dina tankar här. Det är enbart dumt, så bli inte kinkig när vi presenterar våra tankar för dig och säger att du är dum.
he´s the last real nigga aleave!!!!!!!!! hahaha :P
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
Word_Em_Up För att uttrycka mig som dig: Folk tycker att du är dum som ens överväger om han är sellout efter den låten, din dumma jävel.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Hurt du kan ta o gå ner på knä... När fan blev du en tankeläsare? Ja jag har funderat på det, men jag personligen tyckte inte att han sålde ut sig men antog att en del skulle tycka det. Därav skrev jag det i huvudtiteln... Du kan ju ta o starta ett Svenskt Dr Phil program eftersom du redan vet allt om folk, istället för o fördriva din tid här på whoa när du besitter såna extremt begåvade egenskaper...
Eccan klart man funderar på det när det trots allt är Pop\RnB Musik som Kelis håller på med. Men skrev ovanför: tt det trots allt e hans tjej. Skillnad om han gjorde en låt med Britney eller Aguilera... Hursomhelst så ville jag höra om folk tyckte låten var bra\dålig eller om han sålde sig lite i låten... aja fuck it, ni har ju en enorm förmåga att tjaffsa som småflickor här på whoa...
"ni har ju en enorm förmåga att tjaffsa som småflickor här på whoa..." Haha. Är ju faktiskt du som tjaffsat som en liten flicka i den här tråden.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
vem är det som producerat låten ?
Vet inte om han seljer sitt arlse här riktigt Ja jag har funderat på det Som sagt, uppenbarligen har du funderat på om han säljer sig eller inte, så torka tårarna för fan. Jag kanske borde satsa på att bli en framgångsrik tv-personlighet om det enda jag behöver göra är att läsa innantill. Tack för tipset, tjejen!
QNS-D P22 Den ligger ju på hennes platta hmm så han skuylle inte kunna sälja sig bara för den ligger på hennes platta eller?
att nas för det första säger i senaste intervjun "Fuck hiphop, lets just get our money" e väl ganska bra fakta till att han säljer sig själv så mycket som möjligt... Han har gått från politisk hiphop ikon, till en plastig gimmick rappare.
Omae wa jowai
Nej jag tyckte inte att han gjorde det, men kan ju tyckas så, trodde det skulle finnas en hel del som tyckte det men men... hade fler tyckt att han sålt sig genom videon hade du säkert hållt med. skulle inte förvåna mig iaf...