I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fat Joe på Pimp My Ride

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-01-20 02:59

Fat Joe på Pimp My Ride

Satt och zappade tidigare ikväll och hamnade på MTV där dom visade Pimp My Ride International med Fat Joe som host... Jag tittade på programmet som utspelade sig i Polen där dom hjälpte nån stackars polack med en kommunistkärra att bli lite mer populär bland damerna..

Kvällen gick och senare slog det mig... Det är ju lite allmänt känt att Fat Joe är ruggigt flygrädd och att han inte spelar på ställen som han inte kan ta buss eller tåg till. Polen ligger ju som alla vet en bit bort ifrån the big apple och det smidigaste sättet att ta sig dit är ju via flyg.

Min slutsats är alltså att detta möjligtvis är ett bevis på att Pimp My Ride är fake. Jag menar, vi har väl alla haft våra aningar men det här är väl spiken i kistan... Såvida Fat Joe's fobi för flygplan är sann.

lägg!

2007-01-20 03:20
Haha..
Aningar om att Pimp My Ride är fake?
Att de spelar in det i en studio i Area 51 men får det att se ut som Polen?!

Kan inget om hans flygrädlsa, men kan han inte kombinerat en (ovanlig) spelning i Europa med inspelningen av Pimp My Ride och även fått en skön summa pengar? (Kan man göra låtar med Ricky Martin för cash kan man nog resa med flyg.)
Låer ju mer rimligt än att de låtsas att de är i Polen.
Finns ju fler rappare än Fat Joe de kunde tagit med som host för den delen med.

Hahaha..
Bästa konspirations-teorin någonsin f.ö.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-01-20 03:38
Mest sömnpiller.

2007-01-20 05:52
hahaha eller hur...här fatty! ta ett glas vanligt mjölk vetja!

DJ

2007-01-20 11:30
Synd att han inte hade hunnit komma över den när DITC var här förra vintern...

2007-01-20 11:58
Det funkar att rappa om fofo's och biffar men att flyga är too much till och med för joey crack.
Watch me get down in your Province, town, or populace
Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus

2007-01-20 12:41
hahahaha Vilken Klockren Teori :D
Klockor Till Salu! [email protected]
Producent

2007-01-20 13:39
KRS-One åkte också med lastfartyg när han kom till Europa.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
DJ

2007-01-20 13:42

2007-01-20 14:29
dom mr. t:ade honom.

HAHAHHAHAHAHAHAHHA! XD

2007-01-20 16:38
han var ju i köpenhamn (förra året?) under MTV music awards (eller video music awards) och då har jag för mig att han sa att han kommit över flygrädslan och att han nu kunde komma till europa mm mm

men har han alltså inte haft någon spelning utanför amerika under sin karriär?
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra

2007-01-21 14:53
jag såg honom ( äntligen en tråd där jag kan berätta om det ;P ) på kastrup dagen eftger MTV music awards, han verkade hur luugn som helst...

så flyger gör han uppenbarligen