TOP 15 Diamond D produktioner
1. Pharoae Monch - The Light 2. House Of Pain - Word Is Bond feat Diamond D 3. Diamond D - Sally Got A One Track Mind 4. Diamond D - The Hiatus 5. Lord Finesse - Fuck Em 6. Brand Nubian - Punks Jump Up To Get Beat Down 7. Showbiz & A.G - Soul Clap 8. Diamond D - I Went For Mine 9. Fu Schnickens - Sneakin Up On Ya 10. Fat Joe - Flow Joe 11. Ed O.G & Tha Bulldogs - Love Comes And Goes 12. Red Hot Lover Tone - # 1 Player 13. Mos Def - Hip Hop 14. Diamond D feat Showbiz - Feel The Vibe 15. Lakim Shabazz feat Diamond D - I Cant Take No More BONUS: Ras Kass - Soul On Ice rmx
Är väl typ mina favoriter. Att The light ligger i toppen är för att den är så annorlunda allt annat Diamond ar gjort och så snygg så man nästan gör i brallan. House of Pain på tvåan kom så jävla oväntat sommaren 94 och fullkomligen bombade mig.
Sally är min absoluta favoritlåt med Diamond och jag måste tillägga att jag älskar Showbiz remix precis lika mkt. Har spelat tolvan så många gånger från båda hållen att spåret håller på att försvinna.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW http://www.myspace.com/dj_grass
|