era topp 10 låtar, AZ...
... hatar sånna här trådar egentligen, men den här är dedikerad Soul Survivor, whoa's egna O.G. på topplistor, så jag ville se vad folk tyckte om the most respected!!! AZ!!!
01. Paradise
02. Rebirth
03. Professional Style
04. The Come Up
05. Magic Hour (versionen från Final Call)
06. Seems That Way (versionen från Final Call)
07. The Format
08. The Essence
09. I Feel For You
10. Just Because
som ni ser är är det relativt nya AZ saker, men personligen tycker jag han har blivit bättre med åren... sen när det gäller listan är den inte exakt i ordning, gjorde lite snabbt, men PARADISE för mig är den bästa hip-hop låt som någonsin släppts, hate it or love it!
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
är du galen kompis, vart har du life's a bitch, golden flow!
Wordlife no doubt baby
What your day about och So Sincire är mina favoriter, pallar inte göra listan fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rather Unique inget slår den.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
har az gjort tio bra låtar? kommer på en. 1 rather unique
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man... http://boegballe.tabulexnet.dk/
Måste säga att det är jävligt svårt att ta ut 10 styckna men här är mina på ett ungefär. Jag tog inte med låtar som inte är med på hans album som Life's A Bitch t. ex. 01. Your World Don't Stop (Original Version) 02. Rather Unique 03. What Cha Day About 04. Magic Hour 05. Gimme Yours 06. The Essence 07. Ho Happy Jackie 08. How Ya Livin 09. Hold No Grudge 10. The Format
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Då kan jag väll bara ställa en liten fråga.. Rather Unique: "my whole persona's kinda laid back like a recliner and since my mama, I been fucking with marijuana" Hur många gånger jag än hör låten så tror jag inte på att han säger det där. Det måste ju vara fel översatt eller är det mina öron det är fel på? "My wholes persona`s kinda laid back like a recliner and since a minor ive been fucking with marijuana" det passar mer in i raden och jag tycker inte för 5 öre att det låter som han säger "mama".. det hör stör mig otroligt mycket så om ni vet nått.. skriv!
han säger ju since a minor? har aldrig hört/tänkt nånting annat...
rather unique just because sugar hill problems what cha day about a-1 performance the format magic hour city of gods paradise kanske javene...
På alla google sökningar på lyrics jag har gjort står det and since my mama.. typ som att han morsa dött och då började han röka.. men det känns fel och det låter inte heller som att han säger mama.. står det måntro nått i bookleten?
"My wholes persona`s kinda laid back like a recliner and since a mañana ive been fucking with marijuana"
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
Och detta står då på skivan? Personlig åsikt? Annat Google fynd?
never change , rather unique , lifes a bitch , problems
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
01) Rather Unique (Doe or Die) 02) Your World Don't Stop (Buckwild Remix) 03) Ho Happy Jackie (Doe or Die) 04) Problems (9 Lives) 05) Mo Money, Mo Murder (Doe or Die) 06) The Come Up (AWOL) 07) At Night (9 Lives) 08) Pieces Of A (Black) Man (Pieces of a Man) 09) Wanna Be There (Aziatic) 10) Trial Of The Century (Pieces of a Man)
PS. Your cunt is in the sink
Never Change!!
Don't make me Chris Brown you, bitch!
Rather Unique, I feel for you, Gimmie yours, Problems, Lets toast.... han har många bangers.
Ord.
1. mo money mo murder 2. never change 3. cant stop 4. the pay back 5. problems
mo money mo murder, cant stop & city of gods!
Sugar hill e en klassiker den me =)
Hur kan ni missa Uncut Raw?
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
The Essence Rather Unique So Sincere Mo Muney Mo Murder Street Life Life's a Bitch Never Change I Am The Truth Gimme Your's Problems tror fan inte ens jag har hört paradise? Vilken skiva är den på? AZiatic eller den andra ganska dåliga antar ja..
Paradise is very nice =) Tror samma sampling har använts i en Atmosphere låt?
PS. Your cunt is in the sink
fan glömde Street Life, den är sjukligt fet! omöjligt att nämna bara 10 st med AZ, han är kungen.
Don't make me Chris Brown you, bitch!
Wanna be there! :)
www.projectedwin.blogg.se
QNS-D det är det enda låt jag gillat med az, fast inte för att jag har hört så mycket.. men den är skön.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han är mer än kungen!!!... han är Gud!!!
yes, same sample!... han har ett sjukt flow på den låten,
One in a million, I'm strong, young and appealing
Was born son a villain, put on in front of my building
Peeping how the street structure decease brothers
Critique, but I was placed here to reach others
Incomplete, stand feet from the deep cover
Eternal sleep, I wonder if the Beast love us
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
Paradise Life´s a bitch Whats cha day about The come up The format The essence Never Change Sugar Hill mo money mo murder rather unique Dom där två låtarna med nas alltså, fyfan om dom två hade gjort en skiva tillsammans!!
Men lika glad är jag för det!
beg for AZ!!!! de går inte o ranka hans låtar, får bara dra upp min 10 BÄSTA!! Never Change Paradise (Life) The Essence Street Life Cant Stop The Format Let Me Know Problems How Ya Livin Wanna Be There .... många fler =) sen Redemtion o Lifes A Bitch men eftersom dem inte e på hans skivor så skriver ja dem här!! PEACE!
1. The format 2. prblems 3. animal har jag inte lyssnat så mycket mer men dom är iaf riktigt bra peace
"I Would Light Me A Cancer Stick, Thinkin How Can I Get My Momma Out The Bricks, And My Whole Click Legit"
Ingen speciell ordning, men dessa tio iaf. Im back Hustler The Essence What cha day about Quiet Money Cant Stop Make Me Vendetta Rather Unique Problems
Addicted to Love
1. I Don´t Give A Fuck 2. Rather Unique 3. Problems 4. Uncut Raw 5. Love Is Love 6. How Ya Livin 7. Im Back 8. The Format 9. Seems That Way 10. Your World Don´t Stop Att så nåra har nämnt "I Don´t Give A Fuck" är skrämmande.
Mo Money, Mo Murder
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Rankar några låtar som är aptunga och som visar vem fan AZ egentligen är. Blir lite nyare, men tycker att AZ, ungefär som Masta Ace, bara blir bättre med åren. Mycket fin kvalité som MC. 1. City of Gods (A.W.O.L) 2. Paradise (Aziatic) 3. Wanna be there (Aziatic) 4. Im back feat El Shaber (Aziatic) 5. Can't stop (A.W.O.L) 6. Doe or Die (Doe or Die) 7. Sugar Hill (Dore or Die) 8. Mo money, mo murder (Doe or Die) 9. Hustler (Aziatic) 10. Ho Happy Jakie (Doe or Die)
I want to name my kids after people I hate, so I can beat them - and feel good about it.
Az i Affirmative Action o The Desparados OMFG!!!
i dont give a fuck magic hour uncut raw rather unique sit em back slow (gästar) the truth life's a bitch mo money mo murder the format life
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
The Flyest How ya livin The Essence Paradise Rebirth
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
The Come Up glömde jag bort helt, ska vara högt upp på listan :)
Bästa albumet han lagt måste väl dock vara Doe or Die? Eller vad säger ni? Tror A.W.O.L kommer bli en klassiker senare, men den når inte samma nivå som Doe or Die just nu.
I want to name my kids after people I hate, so I can beat them - and feel good about it.