Reh Dogg-why must i cry. [värdlens överlägset bässta video]
att så många sover på Reh Dogg? killen får jay z och nas att framstå som amatöre och tupac som en ballerina.http://www.youtube.com/watch?v=8mWW6kRITEY&eurl= tell me whyyyyy ,why must i cry?
gamertag :ridleywhoa
finns redan en tråd om denna.
Don't make me Chris Brown you, bitch!
nooooo ;( men den e ändå värd två? för INGEN får missa den.
hahahah ja har sett den innan, han har flera videos alla är lika galna
han måste ju jävlas elle?
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Det komiska i det hela är att Jim jones har snott sitt sound när han flowar från Reh dogg.
You are the one who go get the OG´s, im the one who the OG´s go get.
tänkte säga de , låter lite likt, men kan någon bekräfta om detta är allvarligt eller om han försöker fjolla sig som weird al
hahaahahahahaha
www.soundcloud.com/arionmusic
Wah ni e efter ju fan postade den förr
ridley.... Skojjar du?
Jag äger dig.
Nej han är fullt allvarlig..... för säkerhets skull (jag skojjar)
Jag hoppas han inte är efterbliven, då är det rätt synd om honom. Bästa scenen är ju när han springer i skogen med den där mössan. Keep it REAL! Har ni sett hans andra video när han dansar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jazov hahahaha länka där han dansar :D
Jag fick lust att hänga mig efter att ha sett klippet. Satt och väntade på att han skulle skjuta sig i skallen så att videon tog slut.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vilket jävla as. Jag hatar den där jäveln. Learn how to crip-walk nigga!
I want to name my kids after people I hate, so I can beat them - and feel good about it.
hahahahaha va skön han e i "keep fucking around" .. längesen jag skratta så mkt :D först o främst dansar han sin sinnessjuka dans o börjar helt plötsligt pissa, sen ser man honom mitt i en jävla bäck med en mask på huvet dansandes .. jag ska be till gud för honom ikväll, han behöver hjälp..
alltid ute i skogen haha. sa javla flummigt. forutom "Why must I cry" sa ar favoriten "Im not ugly" nar han sitter o hukad mot en tegelvagg o gor "raise the roof" me handerna haha
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
isofu
Eminem där har du ltie fakta om eminem, han har nyligen släppt album re up me 50cent och alal andra i hans shady records, hans senaste riktiga skiva var encore, ha nhar gjort klassiska album som MMLP, SSLP, infinite, och enligt mig var eminem show också riktigt tung
jag drar slutsatsen eftersom du kallar den där killen första som blandar lyteskomik med rapp, så drar jag slutsatsen att du inte vet vem eminem är
enjoy, köp hans album , skratta! have fun :) (ja jag jävlas)
tror han är serriös efter de han skrev,,diggade introt faktiskt, "watch your balblabla" nästan smart sagt ju ;D
aa eminem kan ju tyckas vara mongo
drunken man låten va helt ok, jag hör knappt va han säger men det lät ok...antar jag
keep fucking arounf va fet i refrängen men den snubben asså..jag tror han e lite efter(ok, mycke) för ingen håller som han om man har alla skruvar rätt i sin skalle..men, hahahahahahahahahhahaa, Va fan håller han på med sina ben när han "dansar".det är ju sanslöst roligt detta
asså jag fattar absolut inte det roliga med den videon, jag har kollat 2 gånger för o se om jag missat något men den är fan inte ens rolig. Rörde inte ens en min fan så himla kass
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Blastboy P17 nä för du är en torr person som saknar humor, men det e lungt, finns fler torrbollar, så känn dig inte ensam
torr person? jag har visat ett par vänner denna skiten o dom tyckte inte ens det var kul. fan asså as tråkigt allvarligt fattar inte hur skiten kan va så hyped ni har ingen humor alls
Blastboy P17 lika barn leka bäst. dina vänner är väl rätt torra dom också kan jag tänka mig.
Jag kan lägga upp tusen andra videos så är grymt mycket roligare än det där, ni får gärna säga vad det är som gör att det är så roligt? Att han ser ut som ett mongo står naken i duschen och skämmer ut sig sjungandes varför han måste gråta? Det är inte humor det är bara patetiskt
nej det är humor, och du är en torrboll. Lägg upp tusen videos som är grymt mycket roligare om du vil bevisa motsatsen.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
blastboy de roliga är att han är serriös :)
Blastboy P17 lika patetiskt som dina lögner i "Saker du fått höra i sängen" tråden i blandat?
från tråden "saker du fått höra i sängen"Blastboy:Hon : Jag vill ha dig nu.Jag: Vänta ska se vad som är på tvHon: Varför?Jag: Ett ögonblickHon: Kom igen stäng av då.Jag: Oh my god det är fotboll på tv, du kan gärna suga av mig samtidigt om du är så kåt för jag missar fan inte det här. (sen tar jag en titt på hans myspace bild) och garvar sönder på denna fantasifulla saga :)
aja behover inte forudmjuka snubben bara for att han e trakig. O Rehdogg e sjalvklart inte serios.. hade iof varit annu roligare da =)
han e vist serriös :=)
han e overtygande no doubt. man undrar ju, men d e val snarare en karaktar han gar in i.
Demento är jag whoakändis nu? tönt.
Blastboy P17 nej, lögnare och torra nördar finns det gott om. det är inget utmärkande med dig.
Tur det, håller lätt mina vänner högre än leka superior på ett internet forum. Jag har inget o bevisa jag gav min åsikt och jag står för den och om den där "lögnen", det spelar ingen roll om vad du anser för det är ett gott skratt och minne för mig men tydligen en lögn för dig.
hur man kan man bråka om vem som gillar en video eller inte. chilla ffs.
jag har funderat på den där..han måste ju hålla på med crack typ..