Nas VS Cormega beefen
någon som har nån sida eller nåt där man kan se alla låtar o s v som gjordes och såå... nas gjorde ju destroy n rebuild å cormega la väl typ en hel skiva som bara handla om hur han tyckte nas svek ( the true meaning tror ja de e ?) åååå vem säger man generellt vann o S VVV intressant detta då båda e lätt topp tio nånsin, sjukt duktiga BYEE den e ju squeezad nu för övrigt, beefen..
tycker det realness har mer dissar till nas än the true meaning finns tusentals forum om det
aaa kanske e de realnesss föresten, jaaa länka oim du har nåt,, kan inte internet så bra :D
vrf beefa dom från första början?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Försök hitta p3 soul intervjun med cormega där han berättar mycket om varför han och nas blev ovänner. His side of the story
Forumssignatur...<br>
jag skulle kunna skriva men jag orkar verkligen inte...
bewman, hörru eminem
www.sas.se så kan du åka hem till detroit
alkor, jaa, har de inspelat, det är sjukt fett. men jag undrar mer också om vem man säger vann och så vidare.
och bara därför kom jag på en sak till, vad heter disslåten som cormega gjorde där han använder alla nas låttitlar i själva dissen? sjukt fett verkar det som, iaf de han körde på p3 hiphop
gitano P20 Vet inte om den har någon officiell titel, men eftersom han kör på Poetry-beatet så brukar den helt enkelt kallas Poetry/Poetry Freestyle i "folkmun". "Bara" sista versen som han kör det temat i och för sig. Sjukt grym vers.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
hur började beefen ja ?
SKU - SKU - SKULASON!
Håller man Nas och Mega som topp 10 någonsin borde man veta detta. Räcker med att lyssna på *Cormega - Love In Love Out för att få hans sida av storyn och troligtvist något som ligger nära sanningen."When I got signed to Def Jam I offered you ten grand You said you didn't want it, then you started acting funny It started with the cover of YSB A picture of The Firm, everyone except me Then my voice disappeared off La Familia That's when it was clear to me there wasn't no real love I was out The Firm, unless I signed a production deal Which I didn't do cus son, that wasn't real" *Texten: http://www.ohhla.com/anonymous/cormega/meaning/love_in.cor.txt Länkningen har knullat sig för mig, så kopiera och klistra in :/ Konstigt att ingen påpekat att de inte har "klämt" beefen ;)
Eller ja, inte squeezat iaf :)
beefen är squashad väl ?
SKU - SKU - SKULASON!
now adays just drama.... cormega enligt mej tryckte ju till nas ganska hårt bara me den låten
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset
your friend today could be your enemy tomorrow ;)
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset
eccan, ja precis, men läs mitt inlägg nästa gång så ser du att det du skrev inte är nåt nytt, dessutom står det i första inlägget både om att beefen e avslutad och om skivan din låt är på (bara att ja skrev T T M ist för the realness så ett noll till mig mate) vem tycker du vann beefen å vem tycker man vann beefen eller är det ingen vinnare? det är d viktiga ! :)
Nas la ju inte ens ner hälften så mkt tid åt beefen som Cormega gjorde... "makin' silly tapes, I'm only was on his mind" som han säger i Destroy & Rebuild.
"makin' silly tapes, I'm always on his mind" väl.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
dundermannen Hehe jo, vet inte varför jag skrev only. My bad.
Sorglig biff. Vore bättre om både Esco och Mega kunde svalt prestigen och squashat från början.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
gitano P20 Om du skriver lite mer förståligt så kan jag svara lite mer utförligt. Skiter i om du nämnde The True Meaning, eftersom du skrev "cormega la väl typ en hel skiva som bara handla om hur han tyckte nas svek ( the true meaning tror ja de e ? )", så har du ju uppenbarligen inte LYSSNAT på skivan eller låten. Sen tror jag att du missuppfattade mig om det jag sade om att beefen är avslutad. Påpekade bara att du valt det väldigt roliga ordet squeezat, istället för squashat. (Ännu roligare att böja orden på svenska) Ett noll? Om vi snackar om att tävla i att missförstå och att skriva svårförståliga inlägg så leder du med 3-0 t.o.m. En vinnare har jag aldrig hört talas om och skulle själv aldrig utse någon till det. (Brukar inte bry mig om beefs så mycket och även om jag gör det så utser jag aldrig någon "vinnare".) Främst för att Nas inte gjort så mycket av beefen och Mega har spottat mer visdom, kunskap och känslor än ren battle-rap. D.v.s. Cormega har, enligt mig, sett på beefen ur en annan synvinkel än en vanlig beef. Han pratar om känslorna kring en vänskapsrelation som går väldigt fel, istället för att spotta ren battle-rap. (Även om det också förekommit). Jag tycker helt enkelt att detta var långt ifrån en vanlig beef och att man därför inte kan säga att någon vann.
LANGA P3 INTERVJUN! NU BLEV JAG SKITHET! GITANO DAJE!
destroy & rebuild är iofs sjukt bra.
SKU - SKU - SKULASON!
eccan, okej då måste jag ha inbillat mig att jag har den skivan ,,, orkar inte hålla på å lägga ner massa jävla tid på å göra bokstäverna feta å böjda men med "väl" så mena jag att INTE exakt hela skivan är en diss till Nas, "väl" passade in, sorry för det, mate.. och när ja skrev "tror" så syftade jag på att jag inte var säker på om det var T T M eller the realness som de var flest nas dissar på... annars nice svar och det är ungefär så jag tänker men eftersom jag inte ägnat mitt liv åt google så kan ja inte söka upp sånt skit å hitta svar å därför frågade jag här. gitano, jag har den bara på band, du får komma över å lyssna HEEEEY ma maran, japp, sjukt fet låt, går ej att tröttna på... im the william wallace of this shit
gitano P20 hehe aa den är galen. Sjukt skönt när han visar love för prodigy i slutet. eller typ "talar han till rätta"
SKU - SKU - SKULASON!
gitano ah, får göra det så får man se dina hoods...