Tech N9ne
Efter att ha kollat runt ett tag på last.fm kunde jag konstatera att de flesta som delade min musiksmak även hade Tech N9ne i toppen på sina listor. Eftersom jag inte lyssnat på honom alls typ så tänkte jag att här jävlar ska det lyssnas! Sagt och gjort. Jag lyssnade igenom lite drygt 100 låtar ett par gånger.. Vilken snarkfest! Inte en enda BRA låt och jävligt mycket skit. Kändes ungefär lika kul om Lil John, även om Herr N9ne har lite talang iaf. Antingen är jag dum i huvudet eller så har många andra med liknande musiksmak en defekt. Är verkligen Tech N9ne bra?
My oral illustration be like clitoral stimulation
Konsertbesökare
2006-12-31 00:24
Jag tycker att han har en viss charm med sin störda musik, bra eller inte är väl upp till var och en att avgöra. Jag tycker det mesta är sådär men några låtar glänser. Worst Enemy till exempel är en favorit.
Tycker han gjort några sjukt grymma grejer, men väldigt mycket skit. Däremot har han en schysst stil, så jag fortsätter alltid hoppas på något genombra album. Stamina är galen :)
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Tech kör en helt egen stil, gillar man den inte så gillar man den inte. Han har lätt 4 riktigt bra album.
Producent
2006-12-31 01:36
Menar du att Lil John inte har talang?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Om han har det så är han duktig på att dölja det iaf.
Producent
2006-12-31 01:46
Jag gillar inte Lil Johns musik, det e inte min kopp av the. Han är ingen bra rappare. Men killen kan göra beats, t.e.x gillar både David Banner och Dj Premier honom. Lil John har nästan kommit på en egen musikstil. Jag tycker att Ushers låt "Yeah" var en bra clublåt.
Bara för att man inte gillar något betyder inte det att det inte är bra. Jag gillar inte Kents musik-men de har talang.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
En del grejjer lyckas han verkligen med, men som sagt, han har sin speciela stil. Hans album Vintage Tech är grymmt som fan, finns även en del sköna på hans senaste skiva...En nån kul grejj är att han drar en schyst rad i Absolute Power, "I will tell you like swedish will say, sug min kuk" ja rekommederar alla att ladda hem Trapped in a Psychos Body den låten handlar om att han schizofren! han måste ha tagit en hel del droger för att lyckas skriva/göra låten tror jag! hehe
// be the change you wanna see in the world
Mycket möjligt att han kan göra beats. Inget jag har haft något större intresse av att kolla upp efter skiten han släppt bara, men det får jag väl se till att göra.
Sen är Tech's beatval är fenomenala, han väljer alltid dom som passar hans stil bäst. Han är sjukt skillad tekniskt sätt som en emcee, Tech knullar dom flesta där, lätt. Kan switcha flow som ingen annan alltså.
han har väl en svensk producent? är det inte så? därför han kan lite svenska svordomar.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Han ska tydligen ha nån snubbe från Sverige som proddat nån låt eller två, försökt att komma på vem det är men hans namn eller alias är aldrig utskrivet nånstans :(
han är riktigt jävla bra, han har ju skills både tekniskt och rent texttopicvalaktigt. diggar honom som fan. bra kontrast till all vanlig hihop
din motherfucker, jag trodde du skulle bli Tech N9ne-fanboy ju... :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men QDIII har proddat Tech N9ne nåra ggr... Questions som exempel
http://www.myspace.com/bizzlebeats
Jaja. Får väl acceptera att det inte är för mig bara, men jag vill verkligen tycka om honom. :) Stamina erkar jag ha missat dock. Får spana in den.
Stamina är ingen riktig låt, är typ en interlude bara. Men tung ändå!
Lil John har nästan kommit på en egen musikstil Nej, han har bara tagit en existerande musikstil och kommersialiserat den.
han är ju hur tung som helst för fan ta bara the beast finns det nått som är dåligt med den????
Producent
2006-12-31 14:52
Var det inte Lil John som kom på Crunk?
qdIII & large money är hans svenska producenter ifrån kansas kan ni även lyssna på b.la rich the factor o fat tone, feta som få!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
nej, lil john var inte först med crunk.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Tech har riktigt sick flow!.
http://myspace.com/etownbeats
caribou lou
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.