Ny Simon T aka Young Ivy Single f/ Planet ASIA & Kashal-Tee
"What!?" Remixen. Originalet kommer på min nya skiva The Conjugal Visit EP. Remixen slapps snart på Kashal-Tee's nya EP, och går att lyssna på www.myspace.com/youngivy
www.myspace.com/youngivy tro mej, jag är skitduktig på att rappa
Ojdå! Detta låter väldigt bra! Har inte hört dig, får kolla upp din myspace sida! Visste inte att du rappade!
yup yup hollaback lemme kno vad tycks
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
verbally vicious minns man ju ;)
hahaha.... when it comes to rap i'm gifted...verbally vicious. grymt att du kommer ihåg den. forsta låten jag nånsin skrev eller spelade in
Tungt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sjukt jävla fett! Båda vinylerna ska köpas direkt såklart. Sov inte på detta... Peace
Riktigt tungt! Har alltid undrat, va har du för koppling till sverige?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
haha simon, har du kvar den? hade varit nice o höra den nu... nya grejerna va sköna, inte riktigt min stil av hiphop men iallafall hörs det att du är jävligt duktig på det du gör...
Guano. 'preciate it... ssant inte samma grej men jag gor grejer i "verbally vicious" hållet fortf...kolla in The Conjugal Visit EP nar den kommer....grejerna e mer i stilen me "What!?" an "Roll Wit Me"....Tobey jag var fodd o vaxte upp i Luleå...flytta på 90-talet till usa pga min morsa gifte sej me en amerikan
fett som fan kör hårt mannen! Måste till sverige upp norr o reppa lite kan inte glömma dina boys...
hahaha sjalvklart....lite upptagen nufortiden men ja kommer till sverige nån gång under 2007, definitely. BE ON THE LOOKOUT FOR GROUND UP GRIND VOL. 1
btw 1a vers e kashal, 2a e jag, 3e e ASIA
väldigt smooth shit här! alla lägger det riktigt heavy
http://www.myspace.com/choysmusic
Gillar låten som fan. Kommer EPn släppas på vinyl? (Hörstedt verkar anta det) Folk släpper ju EPs på CD också..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Kashal-Tee's kommer endast i limited edition Vinyl tror jag. Min kommer nog på vinyl och CD
fet fet låter nice fan får se om man har cash över så kanske jag köper ett ex ;) det e najs shit, diggar "WHAT" Later folks
better get some cash!!! cant sleep on this...haha
Shiiit, detta va seriöst det bästa jag hört på länge! Damn! Soft flow!
tackar tackar
yup
upp.... ny freestyle f/ filthy rich uppe forresten
Simon_T yes, ska kolla upp det... Du har inte kvar låten? Blev fett sugen på att höra den nu.
Guano... vettefan var den ar. min data krascha så ja har den inte dar, men ja tror jag har CDn i min lagenhet på ostkusten... ska tillbaks dit på några dar.... i will keep u posted
ill shit!
Progress Evolution debut album Dynamics finns nu på itunes, spotify, wimp, amazon & CDS.
nice stuff simon no doubt planet asia med..thats dope!
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'
Jag får ut min vinyl snart. Skulle varit ute innan jul... The meek shall inherit the world.
kashal tee är ju jordens mupp, jag skämdes när han gick upp på scen under cunnin. usch.
psk. ironi?
Han är sjukt kass, precis de ja vill förmedla. Men de är ju bara min åsikt :)
Fet som fan peace and love fån Prästholmen Boden ... peace out big up
a real poet hiphop junky <(^^.)>
kliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint!:>
psk. sant, sant...but why?