games tatuering?
jag vet att detta nog uppfattas som en rätt så onödig tråd men jag vill bara veta vad han sa som förklaring efter att ha kluddat över sin söta fjäril och skrivit L.A för det blev ju inte sådär jätte snyggt enligt min mening. tack för svar och överseende för tråden.
Kan det va för att han är från LA ?
Eller kanske för att han tyckte han var för gangsta för att ha en fjäril i fejset?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han är från L.A och dom frågade i en intervju så sa han att han bara kände för de, nån gång kanske han känner för att ha en citron och då kommer alla undra varför han har en citron o.s.v han kände bara för de helt enkelt
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
han har sagt i nån intervju att han vaknade upp en dag och kände för att tatuera in LA i ansiktet, och det var därför han gjorde det. That's how he rolls.
Sen så har ju Lloyd Banks dissat honom för fjärilltatueringen, och det kanske kan ha hjälpt? ;)
Would I shit you? You're my favourite turd.
och fifty cent, och alla som någonsin gjort en diss till game har nog nämnt fjärilen
försök inte försvara att han kom på själv att det var jävligt löjligt med en fjäril i ansiktet som skulle symbolisera hans återfödelse. det som gör det hela ännu töntigare är ju att han tatuera in en ashård L.A tatuering efteråt. jag fattar också att han kände för det, men även om ni gillar game så måste ni hålla med om att det var rätt löjligt gjort. det är ingen som har ngn länk till ngn intervju där han fröklarar detta?
gammal intervju, palalr inte leta upp, men den finns här på whoa det vet jag nej, det är inte löjligt att han tatuera "L.A" på kinden, tycker det är fett kreativt med vingarna bakom som representerar city of angels och mycket smart gjort den löjliga delen är däremot att han tog bort fjärilen, med mest sannolikhet för att alal dissa hans fjäril
han tog åt sig när alla dissa han så han tatuera över den change of heart bög !
Det är enorm töntigt att tatuera över, fyndigt eller inte. Och ja jag gillar Game, fast han är förjävligt töntig ibland. Precis som Kanye.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det finns inget löjligt med att tatuera över något det löjliga är anledningen till att han tatuerar, för att alal dissa honom för de så om du har tatuerat bokstaven L på din axel, och sen känner för o lägga till 2 streck för att de ska bli E är de töntigt då? , nej precis men faktumet att alla har dissat honom för fjärilen, gör de töntigt, speciellt när han säge ratt han vet allt han gör och står för det
Jamen självklart är det ju det jag menar. Det är ju för han inte kan stå för att han en gång kände för att tatuera in en fjäril som det är töntigt att tatuera över. Det jag menat hela tiden.
Haha Ras Kass kör ju över honom i låten Gayme Over och nämner även där "you had to get you butterfly covered up with LA" typ.
8 diagrams!
och the game körde över ras kass, med sin knyt näve
snyggt var de inte, men de va inge fel på de precis , bara att han såg så.. "gullig" ut med den haha ;D såg inte så gangsta ut
A:et i LA har vingar nu, med andra ord City of Angels Sjalv tycker jag att det ser bra ut med LA
Shuu
Ja men det ser man bara på nära håll, iaf jag. Annars ser det bara konstigt ut, man måste koncentrera sig för att se att det är en LA-logga.
och the game körde över ras kass, med sin knyt näve haha så jävla sant att jag var tvungen att skriva!
Mycker najsare med fjäril ju. Och så mycket coolare.
ni vet inte ens vem ras kass är
han har den fetaste lyriken i hela westcoast. Valdigt smart rappare. En rappare alla borde respektera om man diggar true hiphop.
Shuu
och the game körde över ras kass, med sin knyt näve var det inte en Cristalflaska? :P
Vadå kör över Ras med sin näve? Vem e ni?
8 diagrams!
vi är människor the game drämde till ras kass, tror han boxa till honom rakt i fejset elel körde en cristal flaska mot fejset minns inte
"Vadå kör över Ras med sin näve? Vem e ni?" hahahahahha utmärkt. nu kommer jag garva till nyår
Flärtfärs
citerat från senaste Café(!)Nya skivomslaget ser ut som det förra, med den skillnaden att det är svart och att du tatuerat in"LA" på kinden. Hur har du tänkt? -Tatueringen var spontan. Jag vaknade upp en morgon och kom att tänka på att jag gjort mycket för LA, att jag är stadens ansikte, så jag satte LA på mitt ansikte. Omslaget visar samma person, fast jag har växt. På The documentary satt jag på två guldfälgar. Alla har råd med guldfälgar men ingen kör på två hjul. Jag stod still. På den nya sitter jag på fyra platinumfälgar för att visa att jag kommit upp mig och att min karriär rullar på. Skrivet av Michael Dee, så reportaget är förmodligen inköpt...
lite fult att han tatuerade över den så man ser lite att det är en tatuering under LA. såg nån närbild så ser man en del av vingen på lilla fjärilen.
Don't make me Chris Brown you, bitch!
mazthehustler det är menignen, LA har vingar, city of angels
är d nån annan som har lagt märke till tattueringen på ena armen en ängel med tupacs huvud? eller har jag sett fel?
yes stammer, pac pa ena eazy pa andra
Shuu
som sagt han känner att han är "the face of LA" nuförtiden därav tatueringen.
SKU - SKU - SKULASON!
racapp åfan, ja it makes sense nu när du säger det.
Don't make me Chris Brown you, bitch!
han har tydligen tatuerat dem flesta av hans tatueringar under tiden då han jobbade med documentary...innan hade han knappt några tatueringar alls ... kanske ville framstå som en Gangsta inför fansen
TopDogz147 P17 eller dåligt med pengar kan vara en anledning med. det är inte som att köpa tuggumi...
peace
"I Would Light Me A Cancer Stick, Thinkin How Can I Get My Momma Out The Bricks, And My Whole Click Legit"
weiner P17 "han har tydligen tatuerat dem flesta av hans tatueringar under tiden då han jobbade med documentary...innan hade han knappt några tatueringar alls ... kanske ville framstå som en Gangsta inför fansen "därav mitt inlägg, om du förstår hur ja tänker.
peace
"I Would Light Me A Cancer Stick, Thinkin How Can I Get My Momma Out The Bricks, And My Whole Click Legit"
weiner P17 jojo klart han gjorde, hur långt innan vet jag inte. men kan tänka mig att han inte va bill gates innan dre tog med han iaf.
peace
The game syns på in da club
Game ändrade tatueringen för att han blev så dissad för det. Sen tänkte han, "vad ska jag tatuera in?". Då bestämde han sig för LA och kom på skiten om att han är "the face of LA", vilket till en viss del stämmer. Men sen det där med city of angels har kan kommit på efter, typ när han märkte att han inte kunde tatuera över hela fjärilen.
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
scarface han har inte kommenterat någonting med de där city of angels, något jag bara tänkte på, låter troligt ;D