gunz yo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Prodigy som jag känner dom är "Smack my bitch up" och "Poison". Kan väl inte påstå att jag har stenkoll men har jag missat nåt i utvecklingen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
prodigy från mobb deep
tungt att han samplar 2Pac i refrängen o sen slänger in en Biggie line! är detta nytt eller?
Who said mobb went soft when they signed with GGGGG..?! Det var längesen jag hörde P så här bra. tung video och fet beat av AL! classic N*ggas!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
den här var najs
två riktigt feta singlar från return of the mac
NBS - Nothin' But Skillz
mm tuuuuuuuung
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Skönt att Prodigy har börjat hitta tillbaka till sitt gammla jag. Dem två senaste låtarna jag har hört har iaf vatt överfeta, denna och den med psycho videon, har glömt vad den heter. Är Return of the Mac hans nya platta? Mixtape?
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
hansel: Hehe, amerkansk hiphop är inte min starka sida direkt. Gillar riktiga prodigy bättre än amerikansk hiphop faktiskt.
Fan jävlar va Prodigy håller det grimy... Dom här två låtarna gör mig galet glad.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
och bustas är föresten inte alls mycket tyngre. Lättviktare i jämförelse.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Skribent
2006-12-07 20:23
tungt shit. man får ju hoppas att Return Of The Mac blir lika fet som H.N.I.C., vilket i och för sig inte e så troligt.
var H.N.I.C speciellt fet? keep it thoro var den enda jag fastna för
Skribent
2006-12-07 20:30
enligt mig e H.N.I.C. fett, Veteran's Memorial va också en av dom låtarna jag fastnade för.
HNIC är hur fet som helst tycker jag.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Skribent
2006-12-07 20:39
enligt mig e H.N.I.C. fett enligt mig e H.N.I.C. fet ska det vara såklart.
Jag blev faktiskt överaskad av denna låten, den var inte så förskräcklig som jag befarade. Men jag anser ändå att Prodigy är slut som rappare...
The absence of evidence is not the evidence of absence
hansel
orginalet?
vad menar du?
http://www.homage.nu/
denna va fet
www.myspace.com/allvarligttalat
fan va jag vill till new york.. feta videos båda två..
OUUFF!! Stenhård! Som sagt, P är på g!!!!!!!
Boom Bap 2006.
H.N.I.C är en klassiker.. Finns inte en dålig låt enligt mig...
Boom Bap 2006.
Lite kul dock som någon nämnde att det är en Pac-sampling i en Mobb Deep låt...
feeet video.
SKU - SKU - SKULASON!
hansel diamond d gjorde mycket fetare låt med samma beat som busta
är bustas också en cover då eller?
Riktigt tung!
You are the one who go get the OG´s, im the one who the OG´s go get.
Bra låt...som så många andra hoppas jag på gamla H.N.I.C. takter. Good shit!
U wanna war, Ill take U to war!
Producent
2006-12-08 16:24
LIGHTNING det är väll ändå inte så ofta man blir pepp av mobb deep eller?
HANZO THE BEATMAKER
Skitfett!
PS. Your cunt is in the sink
Havoc som proddat?
Alchemist var det visst.
hansel
Det är ingen cover, han har samplat biggie bara och ett par andra snubbar, det gör det ju inte till en cover
http://www.homage.nu/
fy fan vilka feta låtar han ny kommit med. return skivan kommer bli så sjukt tung. nån som vet när den släpps? eller har den redan gjort de?
jag gillar inte! inte förra och inte denna... kanske bara hatisk, tycker att p är över, hans storhetstid tog slut 96 sedan dess har havoc varit den som gjort bäst ifrån sig på alla plan.
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man... http://boegballe.tabulexnet.dk/
Tycker man det här e dåligt så måste det fattas nåt där uppe hehe.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
va de bara ett mixtape då? maxat med två videos för ett mixtape
Diamond d har inte gjort NY Shit... DJ SCRATCH!
Boom Bap 2006.
Boom-Bap tack för information vi redan vet de jag menade var att diamond d har gjort en låt med samma sampling, så beaten låter nästan exakt likadant
H.N.I.C. var inte alls så bra rakt igenom, men Can't Complain är det bästa han någonsin gjort, har aldrig fått en sån mörk-grimy-skön-sommar känsla allt i samma låt i nåt jag lyssnat på... Skjut skön...
Förövrigt så tycker jag att det låter som att han har hittat lite tillbaks till hans gamla stil... Inte att han bytte, men ni fattar... Aja, tuuuung låt hur som helst, fan måste hålla mer koll på Mobb Deep, efter G-Unit kom in i bilden har jag fan nästan helt skitit i dom... yup...
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
Producent
2006-12-08 23:48
För mig är "H.N.I.C" en klassiker, det finns bara en låt på skivan som jag inte tycker är bra. Den är bättre än dem 3 senaste Mobb Deep skivorna.
Om prodigy gör så här bra låtar på sitt mixtape, hur bra kommer hans kommande skiva vara då? Jag börjar nästan hoppas att han kan göra en skiva som e lika bra som "H.N.I.C".
Men jag fattar inte vad han ska ha alla vapen till?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
jag tycker hela H.N.I.C är svinigt bra förutom Y.B.E. hajjar inte hur dom tänkte där.
bursan varsågod!
Boom Bap 2006.
Beaten är nice. Prodigy har ju inte varit särskilt tight på länge, men han är ju ändå P liksom. Låten med Busta Rhymes och Swizz sög fet purjolök.