I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Canibus - Tyrique - Hjälp!

Utländsk Hiphop - Allmänt

2006-11-24 03:00

Canibus - Tyrique - Hjälp!

Denna låt finns med på The Vitruvian Man mixtapet som du finner HÄR

Det var ett gratis mixtape som kom ut för 2 år sedan. På det mixtapet så finns det en låt som heter "Tyrique" som handlar om en kille som försöker hjälpa sin bror, men blir dödad.

När det är ett mixtape så blir jag lite osäker om det här beatet är till honom, för när jag såg Sean Price förra sommaren så spelade han upp samma beat med samma sångare.

Det är en newschool sångare. Jag är väldigt osäker på newschool sångare. Så jag vet inte om det är D'Angelo eller någon annan snubbe. Jag vill veta vad orginal låten heter och jag vill ha texten till låten. Och jag har googlat precis hela dagen idag men jag hittar endast någon liten recension om mixtapet.

Så om du inte orkar ladda hem mixtapet men vill hjälpa mig så gjorde jag ett litet snippet på låten. Och den finner du HÄR

Någon borde veta vilken låt detta är och någon borde hitta lyrics till själva Canibus låten "Tyrique".

Cmon people, help me out!