Ingen som lyssnat? För mig är den här låten helt ny. Kanske funnits länge.
2009
najs, den är ny. alchemist på beatet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skribent
2006-11-16 18:08
jväligt nice, ser framemot albumet.
gryyym låt =)
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Såg fram emot honom som fan på Roskilde i somras, men det blev inställt samma dag som han skulle kört. Jävligt tungt. Ser fram emot skivan.
2009
God damn, off the fucking chain! Refrängen är fet den också tycker jag. Skivan kommer krossa! När kommer den nu igen?
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Så jävla fett... bästa jag hört med pharoahe på länge!
Urbanized Konfusion ute nu! http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats
underbar låt klarar inte av att vänta på skivan mycket längre, snacka om aptitretare.
mmm precis...
pharoahe monch på pustervik 30e eller?
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
han e rikigt grym.. någon som vet vilket bolag han e i.. undrar också en sak varför stack han från aftermath... han va ju där ett tag..? peace
"Don´t even look like a rappa´, a revolutionarie!" / Skoob
Skribent
2006-11-17 17:22
någon som vet när det släpps?
Låten var ok, ganska medioker om man verkligen ger den en rejäl lyssning.
Måste faktiskt hålla med snubben som sa:
This ain't heat, this is sad...this is another tragic story of a great veteran rapper who sold out for easy rhymes, and corny radio beats.
quit sayin this is fire, cuz this track is VERY DISAPPOINTING. Give props to real quality music, dont give props just becuz he's categorized as a "real emcee"
STHLM GROOVE COLLECTIVE
fett skoooooooooooooooooon daaaamn
Shuu
Keep it real yo! Hur kan man hata på denna låten?
riktigt bra... the awakening mixtapet är också riktigt bra. många feta nya låtar. ser fram emot albumet som fan.
finns det nåt datum än?
This ain't heat, this is sad...this is another tragic story of a great veteran rapper who sold out for easy rhymes, and corny radio beats.
quit sayin this is fire, cuz this track is VERY DISAPPOINTING. Give props to real quality music, dont give props just becuz he's categorized as a "real emcee" det där stämmer ju inte alls? har killen ens lyssnat? "sold out for easy rhymes"? verkligen inte...
The Awakening är riktigt fett. Ser fram emot skivan som fan. Tror inte det har kommit något fast datum än.
Tyckte låten var OK. Inte top 10 Pharoahe precis. Inte ens bästa låten från kommande plattan. Men snacket om sell-out hajar inte jag heller. Låter det där som nåt som går på MTV nu? Näej...
Ni som har hört Gun Draws vet vad som väntar.... fy fan vilken låt, bajsar på mig när jag tänker på skivan. Längtar!
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
"my pens the penis when i write, the inks the sperm" Whoa!
bra skiiiit, den där skivan kan bli otroligt grym !
Men lika glad är jag för det!
Skitfett, Pharoahe Monch är en av de bästa!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
nån som kan fixa instrumentalet?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
skivan skulle släppas 1sta maj nu är den försenad igen för typ 500de gången sen 2000 :D
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Vad tycks om omslaget? Vet inte riktigt vad jag ska tycka alltså...
hm.. hade varit snyggt med det där omslaget brevid Mos Def - New Danger! Jag vill ha den NU!
Men lika glad är jag för det!
Pharoahes kommande album är det mest nödvändiga skivsläppet på lång lång tid. En av världens absolut mest begåvade och grymmaste mc's enligt min uppfattning. Blir grymt spännande.
är inte beatet rätt likt det på living life med athletic mic league. Grym låt hursomhelst.
Memories live
En bautabump på dennah! Enligt ginza ska den ha släppts för några dar sedan! Recensioner? bra/skit?
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
Enligt dom ja. 070521 Waaaaaaazaaaaaaaah!
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
Vilket är skönt för mig, för jag kommer ha taskigt med cash den här månaden, muahaha...