I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

50 cent |3.dje album info

Utländsk Hiphop - Allmänt

2006-11-14 13:53

50 cent |3.dje album info

Now to the big news, 50 Cent is ready to take back the top spot in hip-hop... His new album is getting closer to being finished and could be out by Febuary? It will feature production from Dr.Dre (four tracks), Eminem, Hi-Tek, Timbaland, Needlez, Havoc, Scott Storch, JR.Rotem (sp?),Lil Jon and a few others unknown and up and coming producers. The album could be a double disc and it will be a very diverse album, one side a more gangsta, straight hip hop type album the other showing a more versatile side of 50 doing club bangers and other type songs. The guest appearnce list is crazy... The Whole G-Unit (they even mentioned M.O.P being on it!), Eminem, LL Cool J (two tracks), Chamillionaire (two tracks), Ludacris, Ciara, Trick Trick, Nicole Sherzinger (sp?) from the Pussycat Dolls, Bone Thugs and Snoop Dogg. Guest appearnces will be sliced in half if the album is not a double disc. Also rumor has it that a track between G-Unit and Dipset may be featured on the album, Juelz Santana, LLoyd Banks, Cam'Ron and 50 Cent Another possiblity is G-Unit and Dip-Set doing a NY type song/track featuring Dip-Set, 50, Banks, Mobb Deep and M.O.P. Hopefully Heatmakerz producing that track. 

Ser jävligt hett ut..aja får vänta o se. www.gunitworld.com

Yáll pussys shotin up cars n SHIT , shot em in da mouth see how many bars he SPIT - young buck

2006-11-14 14:11
Fan vad dåligt att så många bra är med på 50 album tex snoop Ludacris dipset M.M
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE

2006-11-14 14:41
de finns en g unit tråd.

Producent

2006-11-14 14:48
den dagen 50 cent e het e när han står i lågor utanför mitt fönster o jag njuter av det
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2006-11-14 15:04
men det låter ju ändå bra tycker jag men blir lite fundersam över sammarbetet med dipset och g unit har inte dom haft nånn beef...

2006-11-14 15:15
åhh faan va less jag e på skiten med att göra 2 cds tyup nelly sweat och suit. släpp 2 separata cd skivor eller gör som på grodt och lägg in några clubb bangers på skivan men tvinga en inte å köpa en hel cd med smörjan..
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "

2006-11-14 15:19
this gonna be fire

2006-11-14 15:27
50cent växer i mina ögon, helt straight garbage är han inte. Han har fortfarande mycket att bevisa. Känns som folk känner sig tvingade & hata på honom pga Snitch-Historien.

Street's disciple, I rock beats that's mega trifle

2006-11-14 15:38
låter fett

2006-11-14 15:48
Ser bra ut hoppas det blir bra också.
Its not that i hate them Swedish Artists, its just the fact that they tracks is 99% Garbage.

2006-11-14 15:49
its gonna be wack, folk ar trotta pa Shady familjen for dom slapper samma skit hela tiden. Folk vill hora natt nytt. Deras rapp och flow andras inte, nastan identisk till dom andra. Skulle vara kul om dom gjorde natt nytt nan gang.
Shuu

2006-11-14 16:19
G G G G G-unit

tror att 50 kommer överaska många som tvivlatpåhonom tidigare...
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra

2006-11-14 16:24
I take you to the candy shop
Shuu

2006-11-14 18:00
50 e inte min favorit artist ,,,,men 50 e inte så dåli som många säger ..hur kan man säga att skivan kommer bli dåli om man inte hört en ända låt från den ? sluta hata !

2006-11-14 18:08
skivan kommer helt klart va bra.. med den ekonomin som 50 har så har man tillgång till alla bra producenter! dessutom så är gästartisterna inte att leka med =)        

2006-11-14 18:27
Det är för många som följer strömmen altså..

2006-11-14 20:53
The album could be a double disc and it will be a very diverse album, one side a more gangsta, straight hip hop type album the other showing a more versatile side of 50 doing club bangers and other type songs

ojojoj fifty gör gangsta och klubb låtar, det var ju något nytt;)
www.lookaliqe.info.se www.myspace.com/lookaliqe www.myspace.com/chrislookaliqe

2006-11-14 22:10
Perfekt med lite 50 efter en kall och mörk vinter. Det blir nog tungt ska ni se. Trevligt att cam och Juelz är med på gästlistan!
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2006-11-15 14:13

ända personen som saknas är ju lil wayne

2006-11-16 11:40
hahha det här är ju som det där me 2pac skivan, nån 12 åring med internet rabblar upp en massa namn, postar på nåt forum och alla tror på de xD tänk på att det där är endast rykten och INGET är bekräftat.

2006-11-16 12:52
1. det e fake
2. snoop skulel aldrig jobba med g-unit
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.

2006-11-16 13:16
racapp

nä du har nog rätt. För det är ju inte så att han redan har jobbat med dem på remixen av P.I.M.P, om du minns =)
Från Skåning Till Norrlänning!

2006-11-16 13:29
recapp

exakt, varför skulle inte snoop jobba med g-unit
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra

2006-11-16 13:31
kanske för att snoop dogg nyligen sagt att han är på the games sida av beefet och att "he bringing back the west coast with The game"

Game skulle inte uppskatta att snoop gör med fifty, tror inte snoop vill de ens

snoop höll på me fifty förr, när ha nvar bra "get rich or die trying", nu, på massacre, var inte snoop med han, och kommer inte va med på nsäta album helle

plus , den faktan ni läser, är fake ändå så :P

2006-11-17 08:43
BUFFALOLEIFY & -Scarface-

haha ^^ ägda =P

2006-11-17 10:41
håller med dig till fullo jkstR

2006-11-17 11:34
Jag tror att det är fifty som inte vill ha med snoop att göra längre. men kan ha fel.

2006-11-17 11:51
Snoop har väl sällan varit så sugen på att teama upp på olika sidor i beefs. All fo tha cash.
Watch me get down in your Province, town, or populace
Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus

2006-11-17 13:43
QNS-D P22 sant snoop kör sitt race hoppas 50 kan lugna ner sig o ta att folk jobbar med game.
ye ye ye

2006-11-17 13:49
jkstR P19
om du anvädner din iq förstår du att jag menar att snoop aldrig kommer göra nått med fifty från o med nu typ,

asså han håller på med sin "West coast" och blood och crip och med the game och brother o blalbalba, han har inte gjort nått med fifty sen p.i.mp. och några DPG-unit låtar, de enda dom gjort, inge sen dess

men faktumet är att, Den faktan som står där.. är fejk, inte "kanske" elle "ma nvet aldrig" , det är fejk

2006-11-17 16:02
russianjoint p17

nä inte direkt, huruvida snoop kommer jobba med 50 cent igen vet jag inte, bryr mig inte så överdrivet mycket heller, men han har jobbat med honom och det var det racapp påstod att han aldrig kommer att göra, han har redan gjort det =)           
Från Skåning Till Norrlänning!

2006-11-17 16:04
Nej buffalo

jag påstog att han aldrig kommer att jobba med fifty o dom

sa aldrig att han aldrig har gjort,

det är som om jag säger så här
"The game kommer aldrig göra en låt med fifty cent "
då säger du "JO HAN GJORDE HATE IT OR LOVE IT O MASSA MER!"

Fast jag egentligen menade att han inte kommer göra några låtar mer framöver,

hade jag sagt "han har aldrig gjort en låt med snoop och okmmer aldrig göra de", de vore en annan grej

and im out

2006-11-17 16:27
50 var sjuukt bra när han släppte "get rich or die trying", samma sak var det med g-units "beg for mercy", Dom 2 skivorna var on fire. Men sen dess har det bara gått neråt, när valentines day massacre kom ut blev jag sjukt besviken den var sjukt dålig. Men jag tkr det börjar gå uppåt för honom igen
You already know, den e on lean!

2006-11-17 16:37
racapp du tänker för mycket och läser för mycket, fan 50 var med på senaste snoop albumet och dessutom tror ja de inte är några hard feelings mellan dem.
ye ye ye

2006-11-17 16:41
George clinton, nate dogg, b-real, r.kelly, E-40,Mc eiht,goldie loc, daz, kurupt, damian marley, the game, akon, ice cube, western union, latoyia williams, Raul midon, nine inch dix, Jamie foxx,The warzone,Dr.Dre, D'angelo, stevie wonder

VEM av dom är 50cent? ne precis, han var inte på snoops nya skiva, varför ljuger du?

och det har inte med saken o göra,

1. snoop är inte med på 50 cent album de kan jag garantera
2. skiter i hard feelings elle inte, han kommer bara inte va de
3. varför ska whoa vara så patetisk och gå off topic hela tiden? förklarade endast att denna faktan är fake, sen spelar de inte roll vilka grunder, vet att denna faktan är fake

2006-11-17 16:42
va? vilken fakta det du hävdar säger du är fejk? galen.. :)
Ja menade den skivan innan inte den nya :)
ye ye ye

2006-11-17 16:44
"denna faktan" så menar jag första inlägget om att de e 50's nya album för de kommer inte se ut så tyvärr

var fifty med på de? viste jag inte

ajja vem bryr sig, gör en ny tråd och snacka om fifty och snoop, det är inte de denna tråd handlar om

2006-11-17 16:47
racapp du är väll den som startat denna offtopic shitet :) dont blame us.. hehe lyssna på låten den är fan grymt beat o skön som fan. Oh no heter den
ye ye ye

2006-11-17 16:47
ah jusste oh no, ah har hört den,m den e tight