I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Saker/Personer/Kommentarer som ar irriterande inom U-HipHop

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2006-11-13 23:54

Saker/Personer/Kommentarer som ar irriterande inom U-HipHop

Lloyd Banks

Lloyd Banks, for guds skull oppna inte din kaft. Han ser sa javla trog ut haha damn dessutom heter han Cristopher Lloyd, vem heter det? inte ans Bill Gates barn heter sa. Fan dopte inte din morsa dig for Harlem, mookie eller Q? For det andra jag vet inte ans vad han rappar om, jag forsoker verkligen forsta men hans texter har inget sammanhang. Manga sager att han skriver basta lyrics i G-Unit. Och snubben ser hog ut 24/7, jag svar inte ans Cypress Hill OCH Dr Dre Roker pa sa mkt som han gor. Ingen diss till Lloyd, much love. Grattis till Rotten Apple forrasten

Akon Vs Nate Dogg

Alla har den har javla jamforelsen mella kungen av G-Funk och Akon. Kom igen nu, Akon har haft en bra karriar senaste aren, han har medverkat hos manga artister och manga tror att han tar over rollen som Nate har. jag skrattar bara, kom till mig nar Akon gor en lat som Regulate och en platta som Music and Me. Ingen diss till Akon, tycker att han ar javligt skon men folk gar over gransen ibland.


Var bara tvungen att skriva av mig. vilken javla lattnad det kanns, sa javla skont nu. nu kan jag sova i lugn och ro.

Peace

Shuu