Snoop - Blue Carpet Treatment
Ja, då var den tillgänglig för "lyssning". Ska ge den lite tid innan jag bedömer helt men än så länge känns det som Snoops bästa på några år (vilket inte säger så mycket iochförsig).
www.plaingold.com
har han släppt nått bra efter doggystyle? ;>
Tha Doggfather är rätt bra...
The absence of evidence is not the evidence of absence
Kan någon ge en producer lista på låtarna? Jag diggade That's That som fan, hoppas resten av skivan e lika grym.
Är på låt nr 4 o det låter bra än så länge. Mycket bättre än snoops 4 senaste skivor.
inegn som har låt listan?
thundercooperfuckinbird
01. Intrology (Feat. George 1:59 Clinton) 02. Think About It 3:37 03. Crazy (Feat. Nate Dogg) 4:26 04. Vato (Feat. B-Real) 4:44 05. That's That (Feat. R. Kelly) 4:17 06. Candy (Drippin' Like Water) 4:48 (Feat. E-40, MC Eiht, Goldie Loc, Daz & Kurupt) 07. Get A Light (Feat. Damian 3:41 Marley) 08. Gangbangin' 101 (Feat. The 4:02 Game) 09. Boss' Life (Feat. Akon) 3:22 10. LAX (Feat. Ice Cube) 3:21 11. 10 Lil' Crips 3:15 12. Round Here 3:42 13. A Bitch I Knew 4:32 14. Like This (Feat. Western 3:56 Union, LaToiya Williams & Raul Midon) 15. Which One Of You (Feat. Nine 3:32 Inch Dix) 16. I Wanna Fuck You (Feat. Akon) 2:58 17. Psst! (Feat. Jamie Foxx) 2:59 18. Beat Up On Yo Pads 2:57 19. Don't Stop (Feat. The Warzone 3:22 & Kurupt) 20. Imagine (Feat. Dr. Dre & 4:42 D'Angelo) 21. Conversations (Feat. Stevie 3:38 Wonder)
För mycket RNB för min smack
"I'll get the mexicans to fuck up Xzibit again if he don't pimp my ride" - Celph Titled
Snoopy 1 - "Intrology" (featuring George Clinton) (Produced by Battlecat)
2 - "Think About It" (Produced by Frequency)
3 - "Crazy" (featuring Nate Dogg) (Produced by Fredwreck)
4 - "Vato" (featuring B-Real of Cypress Hill) (Produced by The Neptunes)
5 - "That's That" (featuring R. Kelly) (Produced by Nottz)
6 - "Candy" (featuring E-40, Daz Dillinger, Kurupt, MC Eiht & Goldie Loc) (Produced by Rick Rock)
7 - "Get a Light" (featuring Damian Marley) (Produced by Timbaland)
8 - "Gang Bangin' 101" (featuring The Game) (Produced by Niggaracci)
9 - "Boss' Life" (featuring Akon) (Produced by Dr. Dre)
10 - "LAX" (featuring Ice Cube) (Produced by Battlecat)
11 - "10 Lil' Crips" (Produced by The Neptunes)
12 - "Round Here" (Produced by Dr. Dre)
13 - "A Bitch I Knew" (Produced by Rhythem D)
14 - "Like This" (featuring Western Union, Latoiya Williams, Raul Midon) (Produced by Soopafly)
15 - "Which One of You" (featuring 9 Inch Dix) (Produced by 1500)
16 - "I Wanna Fuck You" (featuring Akon) (Produced by Akon)
17 - "Psst!!" (featuring Jamie Foxx) (Produced by N8 & Brainz)
18 - "Beat Up on Yo' Pads"
19 - "Don't Stop" (featuring The Warzone & Kurupt) (Produced by THX)
20 - "Imagine" (featuring Dr. Dre & D'Angelo) (Produced by Dr. Dre)
21 - "Conversations" (featuring Stevie Wonder) (Produced by DJ Pooh & Stevie Wonder)
Shuu
fan va jag är trött på honom, han är överallt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jkstR P19 Rappar verkligen Dre?
Shuu
shit, det maste horas, verkligen ett tag sedan doktorn var bakom micken
Shuu
Crazy var galet nice! 10 lil crips var ju lite rolig.. Imagine också riktigt trevlig. 3 bra låtar, det är helt chockerande för mig när det gäller snoop numera, fett trevligt, han kasnke e på väg åt rätt håll
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
fan vill verkligen höra plattan asså
thundercooperfuckinbird
har lyssnat genom laten en gang bara men jag tycker helt klart att Imagine ar skonast.
Shuu
4 - "Vato" -Skön som fan
5 - "That's That" -Så där
6 - "Candy"(Drippin like water) - ah den är lay back
7 - "Get a Light" (Featuring Damian Marley) - detta skulle egentligen vara på games skiva, "The game ft damian marley prod timbaland" men han tyckte inte omi den tillräcklit så han gav den te snoop och lät snoop kicka verser istället
8 - "Gang Bangin' 101" (featuring The Game) - Put you on the game refräng, California love röst i slutet och california love typish beat, .. gillades. men kunde vart mer orginell
9 - "Boss' Life" (featuring Akon) - Tung
10 - "LAX" (featuring Ice Cube) -värdelös
11 - "10 Lil' Crips" -soft
15 - "Which One of You" (featuring 9 Inch Dix) - Skön, vem fan heter 9 inch dix ha =D
16 - "I Wanna Fuck You" (featuring Akon) - skönaste
20 - "Imagine" (featuring Dr. Dre & D'Angelo) -tung, dock patetiskt överhypad
21 - "Conversations" (featuring Stevie Wonder) - äeh, han får till o med stevie wonder att låta som en pop artist hahahOVERALL soft soft, men tycker att snoop helt tappat musik känsla och smak, till o med introna på alla låtar låter dåligt, hans feutrings höjjer albumet, vissa låtar kan man tro att han är gästen själv värd att köpa? njae, om de inte finns annat, men det finns (fat joe´s, game's , jay-z's, akon's m.m)
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Ha ha, "Round here", tur att man inte lyssna på den först men annars fet skiva, bra beats o Snoop är alltid Snoop. Skön.
Scandalouz, Grizzly Boyz R.I.P Hawk
vart kan man lyssna då eller måste man ladda ner den från nån super hemlig hiphop torrent community
thundercooperfuckinbird
tyckte skivan var okej bättre än vad jag hade förväntat mig. round here var sjukt bra..
mmm precis...
fan, jag tycker att Round Here ar javligt skon
Shuu
roligt att man är mer chockad utav att d'angelo är med på skivan och inte stevie wonder.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
21-snoop_dogg-conversations_(feat_stevie_wonder) stevie är med
jag menade att jag blev mer chockad av att D va me än jag va av stevie's medverkan.. har blivit så nu.
Imagine Mäktig...
Boom Bap 2006.
Åh nej, inte en till Snoop skiva, åh ja, äntligen D´Angelo.
R.I.P. Big Moe
philip_birkensop P0 rövhål dra pls!!
mmm precis...
philip_birkensopa Låten Imagine är mäktig...
Boom Bap 2006.
Last meal är ju gubbtung! tycker paid the cost to be the boss är fet med. har inte hört den nya men han har gjort bra ifrån sig sen doggystyle som nån sa att han inte hade gjort.
Don't make me Chris Brown you, bitch!
Va fan "Round Here" har väl samma dido sampling som "Stan" med Eminem??? Eller e d bara jag??
http://www.myspace.com/danielscriptchess
philip_birkensop kanske fördel att lyssna på texten också annars äre bara o hålla sig till 50cent - candy shop o tycka den är mäktig...
Har aldrig sagt att d är en piss beat, tycker låten e bra.
http://www.myspace.com/danielscriptchess
nämn en låt som är mäktig för dig philip
riktigt bra producenter. allt jag kan säga
Jag tycker att det är riktigt bra gjort att ha med så många goingar till artister! Syftar på: Nate Dogg B-Real Goldie Loc Daz Kurupt Ice Cube LaToiya Williams (Underbar och underskattad sångerska)Dr. Dre Stewie Wonder Kanske tillochmed blir så att jag som är så snål med skivor köper den =)
Jag äger dig.
Det går åt helvete när dom duktiga blandar sej med skiten... E-40 ? Och vad fan gör Akon med där?
AayFukYuuuu :@
Måste bara säga att Dr. Dre´s vers på "Imagine" är så sjukt jävla fet. I vanliga fall är han väl inte nån märkvärdig rappare men denna versen har han fan fått till, mäktig känsla och flow.
Skivan förvånade mig, trodde inte att den skulle vara så bra men daamn vad tung den är. Det är en av de bästa rap skivor som har kommit i år eller jag menar år 2006. Men den är lätt en av snoops bästa plattor låtar som vato,thats that, fuck you,diont stop,imagine,round here och boss life är klassiska och några av mina favorit låtar. Japp snoop är fortfarande en av de bästa rappana och han är min favorit rappare :)
Fick tag på advancen först. Och blev imponerad. Sen hörde jag riktiga skivan och blev besviken :) Så min fråga lyder: Kan man få se advance-låtarna släppas på annat håll? Eller är de redan det? (Inte följt Snoop så mycket de senaste åren). Bl.a. är det låten Just Tha Way U Like It som jag tyckte var svinskön och vill veta om den är släppt på annat håll.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
"Det går åt helvete när dom duktiga blandar sej med skiten... E-40 ? Och vad fan gör Akon med där? " Ja, att slänga in Akon när man i princip är barndomspolare med Nate Dogg är åt helvete. (Är åt helvete annars också enligt mig men men) Men käft om E-40.. Han är ball :)
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Word up! E-40 är fan ball! Låter bara som en massa "bluwha bläohw breeing" när han rappar.... Det kanske är tänkt att man som lyssnare ska kunna hajja det mesta med rap. Men E-40 är för min del ett undantag. Så JÄVLA skoj när han verkligen tar i ordentligt med otydligheterna:)
Jag äger dig.
ruggigt fet platta asså,växer varje gång den är i spelaren!
har inte öppnat skivan än,fick den i födelsedags present,sa lyssna imorn.
tracklisten ser ut som ett jävla mixtape.. var dock en hel del schyssta spår!
Glöm inte att checka Cali is Active skivan!
Jag tycker denna skiva är riktigt bra.. Skönt att Snoop släpper ngt bra igen, men vet ju att han kan..
Kanske årets bästa skiva.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
förra årets.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
aaaa det hamnar lätt på min top 10 lista om förra årets bästa skivor
aaaa men round here är mycket bättre